Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mopossa sama ilmiö ekassa öljynvaihdossa ja asentaja vähän pyöräytti konetta ympäri niin sitte mahtu loput öljyt koneeseenOnko joku vaihtanu mopoonsa ite öljyjä? Vaihdeltiin nimittäin tossa ja ohjekirjassa luki 4,5 litraa vajaan 4 litran kohdalla rupes tulviin yli![]()
Unohdin sanoo että pyöräytettiin konetta vähän ja ei sinne menny kyllä sen enempää.Mun mopossa sama ilmiö ekassa öljynvaihdossa ja asentaja vähän pyöräytti konetta ympäri niin sitte mahtu loput öljyt koneeseenOnko joku vaihtanu mopoonsa ite öljyjä? Vaihdeltiin nimittäin tossa ja ohjekirjassa luki 4,5 litraa vajaan 4 litran kohdalla rupes tulviin yli![]()
Ja vaihdoitte öljyt oikeaoppisesti, niinkuin huoltomanuaalissa sanotaan? ( myös säiliön proppu auki sieltä kampikammiosta, 5 mm kuusiokolo )?Unohdin sanoo että pyöräytettiin konetta vähän ja ei sinne menny kyllä sen enempää.Mun mopossa sama ilmiö ekassa öljynvaihdossa ja asentaja vähän pyöräytti konetta ympäri niin sitte mahtu loput öljyt koneeseenOnko joku vaihtanu mopoonsa ite öljyjä? Vaihdeltiin nimittäin tossa ja ohjekirjassa luki 4,5 litraa vajaan 4 litran kohdalla rupes tulviin yli![]()
Omistaja ei ollu viittiny lukee ohjeitaJa vaihdoitte öljyt oikeaoppisesti, niinkuin huoltomanuaalissa sanotaan? ( myös säiliön proppu auki sieltä kampikammiosta, 5 mm kuusiokolo )?Unohdin sanoo että pyöräytettiin konetta vähän ja ei sinne menny kyllä sen enempää.Mun mopossa sama ilmiö ekassa öljynvaihdossa ja asentaja vähän pyöräytti konetta ympäri niin sitte mahtu loput öljyt koneeseenOnko joku vaihtanu mopoonsa ite öljyjä? Vaihdeltiin nimittäin tossa ja ohjekirjassa luki 4,5 litraa vajaan 4 litran kohdalla rupes tulviin yli![]()
Ole hyvä!Oletko löytänyt huoltomanuaalin jostakin, kuten esim. LT:hen on ladattavissa netistä? Minä olen etsinyt, mutta löysin ainoastaan omistajankäsikirjan, ja sehän tuli myös pyörän mukana.
Samaa aattelin. Taas yksi syy vieroksua uuttaTuossa varmaan riemua riittää, jos onnistuu toheloimaan kampikammion öljyropun öljypohjan sisään![]()
Siihen on tod.näk oma kromattu BMW-työkalu (ovh. 472 €)Samaa aattelin. Taas yksi syy vieroksua uuttaTuossa varmaan riemua riittää, jos onnistuu toheloimaan kampikammion öljyropun öljypohjan sisään![]()
![]()
Tahdon ajatella, että rahaa olisi tuohon tonnikuussataseen, mutta ei tuohon erikoisavaimeen... Taidan hakea motonetistä kolmella eurolla lisää kromilistaa Lotjaan...Siihen on tod.näk oma kromattu BMW-työkalu (ovh. 472 €)Samaa aattelin. Taas yksi syy vieroksua uuttaTuossa varmaan riemua riittää, jos onnistuu toheloimaan kampikammion öljyropun öljypohjan sisään![]()
![]()
![]()