Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Minähän en asioista mitään tiedä, mutta villi veikkaus on, että suomea ei valikoista löydy.
Hultojen (huoltojen) hinnoilla ei liene suurta merkitystä, jos on varaa laittaa 30 tonnia moottoripyörään??
Tämäkin on tietysti vaan minun mielipiteeni...![]()
ei tolla ostohinnalla tunnu olevan väliä autojen kanssa. Autoon voidaan pistää 40ke mutta sitten köyhäillään renkaissa ja kaikessa muussa missä voidaan , niin mikseikös toi sama toimis pärräpuolella.^ Minähän en asioista mitään tiedä, mutta villi veikkaus on, että suomea ei valikoista löydy.
Hultojen (huoltojen) hinnoilla ei liene suurta merkitystä, jos on varaa laittaa 30 tonnia moottoripyörään??
Tämäkin on tietysti vaan minun mielipiteeni...![]()
Juuri näin!![]()
Riippuu tietysti kilometreistä.Hultojen (huoltojen) hinnoilla ei liene suurta merkitystä, jos on varaa laittaa 30 tonnia moottoripyörään??
Tuo taitaa olla kyllä enempi päivitelty gt. LT:tä minä kaipailin....^No onhan se jo markkinoilla, käy vaikka Hesassa katsomassa!
Niitähän on jo myytykin useampi kappale, toimitukset alkanevat maalis- huhtikuussa??
Tietääkös joku millon se kauan luvattu uusi LT tulee markkinoille? Monta vuotta ovat huhuilleet vaan ei ole vielä näkynyt![]()
Kyllä aika pitkään saat odotella.Sitä "oikeeta" uutta LT:tä ootellessa...
t. pozo
![]()
LT:n korvikeyritelmä on Messukeskuksessa näytillä.LT:n korvikeyritelmä on Messukeskuksessa näytillä.
Mutta ei mene vielä oma LoTja vaihtoon, ehei...
Sitä "oikeeta" uutta LT:tä ootellessa...
t. pozo
![]()
Samat Sanat
t. RP
Jos suomi-versioihin tulis myös tuo ikkunatarra: <- <- "KEEP LEFT", niin olisihan siinä sitten se syy selitellä konstaapelille....(rikkomuksen laatu: -jatkuva ohittelu)
Taitaa vertailu toisiinsa hieman ontuaMoottori on varmasti mahtava. Kuka haluaa Gold Wingiä enää ja minkä ihmeen takia? LT-miehet, tämähän on keveämpi ja kaikin puolin parempi vai eikö?
Itse pidän kuitenkin Suomen matkailuun Ducatin Multistradaa lyömättömänä kun se on niin paljon keveämpi ja todennäköisesti ketterämpi ja parempi ajaa. Multistradassa parasta on jousitus ja runko.
Olisin vaihtanut H-D Ultran 1600 GT:hen, mutta GT:t on loppuun myyty ja vaikeahan se on liikkeen kalliimpaan ja huonompaan vaihtaa. En viitsi Ultralla ajaa enää ollenkaan vaan aina mietin matkalla, että olisinpa jollain muulla pyörällä liikenteessä kun on vähänkään mutkatietä.
Jos olisin BMW:llä töissä tekisin tämän koneen ympärille kevyemmän sportmallin, ehkä jopa nakun ilman laukkuja.