Kotarikuski sanoi:Sellainen kysymys että onko tuossa audio-out-liitintä josta saisi ääniliikenteen talteen? Joskus olisi mukava tallentaa kommentteja kesken ajon.
Ei ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotarikuski sanoi:Sellainen kysymys että onko tuossa audio-out-liitintä josta saisi ääniliikenteen talteen? Joskus olisi mukava tallentaa kommentteja kesken ajon.
makijt sanoi:Olen aina ollut, ja tulen varmaan olemaankin se joka yrittää ensin päästä halvalla ja sitten tarvittaessa nostaa panoksia.. kenties yllätys joillekin (jopa itselle), mutta se Kiinakrääsä ollut useammin kuin kerran sen verran ok, ettei parempaa ole kaivannut.
TIJ sanoi:Mä taasen olen merkkitietoinen eli kiinalainen ei kelpaa.

Kotarikuski sanoi:Kiitos kommenteista, kävin istuttamassa C4:ää päähäni kun se ilmestyi. Ei tullut "pakko saada"-efektiä joten vanhalla mentiin vielä. Ainakin speksien mukaan C4:n akku latautuu kohtuuajassa.
C3:ssa mulla on se suupertin kaulus puomeineen. Eniten siinä ärsyttää todella hidas lataus, tuntuu että latausaika=käyttöaika, ja latausjohto jonka joutuu tunkemaan toppausten väliin ja taas onkimaan esiin. Puomin kanssa tulee joten kuten juttuun. Kypärä painoi korvan kohdalta (lasin sangat), mutta sitä sai taltutettua kun painoin styroksia kynän tylpällä päällä hieman ruttuun siltä kohtaa.
Paritus toimii sekä puhelimen että navin kanssa. Ainut vaan että jos on molemmat, ei navin näytöltä tökkääminen aktivoi puhelua. Tämän jälkeen ei oikein mikään toiminut. Muutenkin navin ilmoitukset mykistävät radion ärsyttävän pitkäksi aikaa. Navin kanssa parituksesta oli enemmän haittaa kuin hyötyä.
Sitä en ymmärrä miksei navin näytön avulla voi soittaa, väittävät että se on joku turvallisuusriski. Silloin tällöin tulee tilanne että saa puhelun jonka tuloksena pitäisi itse ottaa uusi puhelu. On varsin ärsyttävää pysähtyä, vetää hanskat pois, kaivaa puhelin esiin, valita numero, hanskat takaisin ja taas liikkeelle, jolloin puhelu voi jatkua. Minusta on isompi riski pysähtyä turhan päiten, ja jos on akuutti tilanne esim. motarilla, on vähän pulassa kun pysähtyäkään ei oikein saisi. Eikä kai soittaminen onnistu uusien pyörien mittaristonkaan kautta vaikka niissäkin taitaa olla bt-yhteys kännyyn.
kalevi52 sanoi:Minulla on kyllä puhelimeen vastaaminen toiminut navista vauhdissa ilman ongelmia ja samoin soittaminen siitä ajossa. Puhelun tullessa hälyttää ja naviin tulle näkyviin vihreä ja punainen luuri, kuten puhelimessakin. Ja soittaessa painaa vain luurin kuvaa. Sieltä näkyy edelliset puhelut ja/tai voi ottaa puh.luettelon esiin, kun haluaa soittaa. No myönnän, että vauhdissa puhelintuettelosta kaverin numeroa etsiessä, voi olla pieni turvallisuusriski.
Ärsyttävää on ollut, että kun navi antaa ajo-ohjeita ollessani kaveriin puheyhteydessä, puheyhteys katkeaa varoittamatta. Se palaa automaattisesti kyllä, mutta joskus vasta n. puolen minuutin kuluttua.
Ja kyseeessä on siis C3 pro ja garmin zumo 590 lm.
koussikka sanoi:Minä olen pettynyt Sena 5 Fm:n akunkestoon, kiinalaisessa kesti pidempään. Musankuuntelussa akku kestää 3-4 tuntia, myyjän mukaan normaalia, kyseessä vuoden vanha värkki.....
makijt sanoi:Mikä on paras/hyvä kypäräpuhelinsetti, jos ja kun haetaan seuraavia ominaisuuksia:
- Runsas äänenvoimakkuus -> tämä erittäin tärkeä asia
- Musiikin jako myös kyytiläiselle (sharing)
- Latausliitin käytettävissä myös ajaessa ja kuunnellessa
- 3,5mm kuulokeliitin jotta voi kytkeä mitkä kuulokkeet haluaa
Tieto siis kaikista hyvistä tervetullut, kun nyt jo tuntuu siltä että edullinen kiinalainen on varsinkin äänenvoimakkuudeltaan liian heppoinen... tosin sattuneista syistä en vielä tienpäällä ole kokeillut.
Kolmeen kypärään olen tuon saman laitteen asentanut ja kahdessa on liitin alkanut pätkimään. On pitänyt tässä talven aikana tutkia saisiko vaihdettua, mutta kun on malliltaan micro-hdmi, ei sitä meinaa osana löytää mistään (Alibabasta joo, moq 1000 kpl).garagesale sanoi:Mulla oli kinkistä kokemusta ja linkkikin edellisellä sivulla. Näistä ns merkkivehkeistä taas ei ole kokemusta. Mutta noi siis toimii hyvin 160km/h saakka kun matkamopona on suht saatanan äänekäs Panigale Akralla. Ja korvissa korviin valetut kiinteät tulpat.
Muuten taitaa tarjota kaikki noi ominaisuudet, paitsi kuulokeliitäntä ei ole 3,5mm. Tällä kokemuksella +200€ laitteet jää minulta tukevasti kauppaan, koska noi toimi omaan tarpeeseen oikein hyvin.
TH1972 sanoi:Hinta/laatu-suhteeltaan parhaita laitteita ovat kokemukseni mukaan Interphone F-sarjan laitteet. Itsellä on Shoei GT-Air ja Interphone F4MC, josta kuulen sujuvasti musiikin ja puhelut liki kahden markan nopeuteen.
mate sanoi:Kolmeen kypärään olen tuon saman laitteen asentanut ja kahdessa on liitin alkanut pätkimään. On pitänyt tässä talven aikana tutkia saisiko vaihdettua, mutta kun on malliltaan micro-hdmi, ei sitä meinaa osana löytää mistään (Alibabasta joo, moq 1000 kpl).
Muuten on käytettävyydeltään, äänenlaadultaan, akunkestoltaan, jne ollut hintaansa nähden älyttömän hyviä laitteita.

makijt sanoi:Mikä on paras/hyvä kypäräpuhelinsetti, jos ja kun haetaan seuraavia ominaisuuksia:
- Runsas äänenvoimakkuus -> tämä erittäin tärkeä asia
- Musiikin jako myös kyytiläiselle (sharing)
- Latausliitin käytettävissä myös ajaessa ja kuunnellessa
- 3,5mm kuulokeliitin jotta voi kytkeä mitkä kuulokkeet haluaa
Tieto siis kaikista hyvistä tervetullut, kun nyt jo tuntuu siltä että edullinen kiinalainen on varsinkin äänenvoimakkuudeltaan liian heppoinen... tosin sattuneista syistä en vielä tienpäällä ole kokeillut.