Viper MCX sanoi:Minulla Scalan Q3 "puhelin" ihan onneton äänenvoimakkuudeltaOstin scalan isommat "kaijarit" pottaan . Kuului hieman paremmin, mutten ole tyytyväinen.
Tilasin Kiinasta sarjan eli 2 kpl "puhelimia" (Wayxin T9S). Ääni ihan hanurista ! Laitoin scalan isot kaijarit kokeiluun...hieman tinailua. Nyt pelittää niin kuin kuuluukin ! Akun kesto aivan eri mitä Scalassa, En vielä ole saanut akkua polvilleen ajopäivän aikana, siis 05:00-21:00
![]()
Mulla oli noita Scaloja ennen mutta niiden paritus Senan kanssa on aina pieni ongelma. Vaikka paritus lopulta aina onnistui niin äänenvoimakkuus oli sitten ihan onnetonta. Jos kaveriporukassa on jompaakumpaa merkkiä niin sitten kannatta harkita saman merkin ostamista, yhteensopivuus on paljon parempi porukalla ajettaessa.
Iste päädyin Senaan, oma on 10C ja muutama tavallinen SMH10 on sitten joko pojille ja naisystävälle. Kaverien kanssa pitkät päivämatkat (+10h) menee mukavasti jutellen. Ääni häviää autobaanalla jos tulee etäisyyttä liikaa mutta sehän on noiden kaikkien ominaisuus. Jos olisi joku 5km kuuluvuus niin se olisi hyvä. Pitäisiköhän palata vanhaan PMR radioon, sillä on sentään hiukan parempi kuuluvuus.
Myyjäliike ja jopa maahantuoja yrittivät kyllä auttaa parhaansa mukaan, mutta minulla loppui usko mokomaan laitteeseen. Maahantuoja oli jopa kokeillut toista laitetta, eikä siinä ollut kuulunut ylimääräistä taustahälyä.