Mulla myös FJR vm. -07 ja kiinnostaa kovasti noi sun tekemät muutokset. Ei kuitenkaan sammuile, mutta toi käsien puutuminen on tuttu juttu ja ajattelinkin sen johtuvan lähinnä jännittämisestä, mutta jos vika onkin noissa sarvien värinöissä niin sillehän on paljonkin tehtävissä. Mulla pyörä on menossa etustefojen vaihtoon joskus keväällä ja noi jouset vois vaihtaa jäykempiin samalla jos siitä olis apua ja tanko muutuis rauhallisemmaksi?
Mistä löysit noi jouset ja paljonko maksoi ja samoin sen Pieksämäkeläisen remppa oliko hinnakas. Toi Commander vois olla hyvä ratkaisu, mutta omilla ajoilla olen kyllä päässyt reilustikin alle 5/100 ja paras taitaa olla jotain 4.6L/100km. Pyörässähän itsessäänkin on tietokone, jolla noita juttuja saa säädettyä, mutta toi Commander on silti varmaan parempi ratkaisu?
Viime kesänä säädettiin yhden pytyn seoksia, kun se eo ollut synkroonissa ja käynti muutui tasaisemmaksi sen myötä. Homma sinänsä on helppo, kunhan on vain oikeanlaiset vehkeet ja Varpulan Torsti Kouvolasta teki sen mallikkaasti.
Joku toss kauppaa Commanderia ja voisi olla kiinnostunut jos hinta vain on sopiva