C-A-D sanoi:Tarvitsetko vastauksen - oletko tosikko?
Eiköhän tämä ollut tässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
C-A-D sanoi:Tarvitsetko vastauksen - oletko tosikko?
PoS sanoi:Jos ainoastaan pyöriä haluaa katsastaa, niin nyt tarttee odottaa vähän. Ei tiedetä edes, onko katsastus tulossa vai ei, saati siitä, mitä oltaisiin katsastamassa tai mitä vaatimuksia katsastajalle asetettaisiin. Homma on vielä ihan täysin levällään.

Jim Goose sanoi:Vuodenvaihteessa laki sallii katsastustoiminnan myös korjaamoille. Varmaan moni pyöräliike alkaisi suorittamaan katsastuksia, jos niin pitkälle homma menee.
sami1024 sanoi:Muistaakseni tuossa sinänsä lupaavan kuuloisessa pykälässä oli sellainen pikku mutta, että korjaamo ei saa katsastaa ajoneuvoa jonka se on itse korjannut... Tai ainakin joku tuonkaltainen "jääviyspykälä" siihen jotenkin käsittääkseni liittyi, ellei sitten kyseessä ole joku väärinymmärrys.
Näin se menee ja tätä olen kironnut niin keleen p****leesti, kun kyse on pakollisesta viranomaistoiminnasta, sitten tulee nämä pyörähommat myös.JGo sanoi:Suurimmat ketjut ovat ulkomaisessa omistuksessa.
A-Katsastuksen omistaa brittiläinen pääomasijoitusyhtiö Bridgepoint
K1 Katsastajat Oy:n omistaa espanjalainen Applus
Se onkin sitten jo ihan toisen ketjun asioita jos alkaa miettiä, ovatko nämä oikeasti ulkomaalaisomistuksessa vai viedäänkö voitot vain suomalaisen verottajan ulottuville ulkomaisten yhtiöiden kautta.

tontze sanoi:Kyllä väkisinkin hiipii mieleen kusetus, jos katsastuksessa löytyy korjattavaa jota et ole itse mieltänyt, ja sitten ehdotetaan korjausta samassa paikassa ..
ei se välttämättä näin mene, mutta skeptikko kun olen ...
Ja eikös se katsastus tule 2016 ?
Tuosta katsastus ajasta ei ole vielä päätetty milloin.tontze sanoi:Kyllä väkisinkin hiipii mieleen kusetus, jos katsastuksessa löytyy korjattavaa jota et ole itse mieltänyt, ja sitten ehdotetaan korjausta samassa paikassa ..
ei se välttämättä näin mene, mutta skeptikko kun olen ...
Ja eikös se katsastus tule 2016 ?
Nää voi olla niitä essobaari tarinoita3JJ sanoi:Noita läpimenoprosentteja seurataan joten jos joku alkaa pahasti kusettamaan niin sieltä pitäisi pompata silmille jos prosentti poikkeaa liikaa normaalista. Pienimuotoista kusetusta se ei kyllä paljasta.

Tämä on ainoa argumentti, mikä saa minut jollain lailla sulattamaan koko hömpötyksen. Jos se lisää kotimaista pienyritteliäisyyttä ja edistää työllisyyttä, niin tuon moponi vaikka kauempaakin sellaiselle katsurille.Miihkaili sanoi:Jos katsastus tulee pyörille pakolliseksi niin harkitsen hyvin vakavasti pienimuotoisen huoltokorjaamo-talvisäilytys-katsastustoiminnan aloittamista pyörille![]()
Motoristi1958 sanoi:Tämä on ainoa argumentti, mikä saa minut jollain lailla sulattamaan koko hömpötyksen. Jos se lisää kotimaista pienyritteliäisyyttä ja edistää työllisyyttä, niin tuon moponi vaikka kauempaakin sellaiselle katsurille.
lario sanoi:Tuskin kaatuu.
Kaikki ne lait / asetukset / säädökset, jotka kansalainen kokee turhiksi ja kaiken lisäksi maksaa, aiheuttaa lisää kokonaisvaltaista vitutusta ja negatiivistä fiilistä. Extravitutuksen aiheuttaa pakollisuus.
Onko Suomen kaltaisella pikkumaalla varaa pitää kansa mieleltään mustana, joka aiheuttaa passiivisuutta, sairauksia, parisuhdeongelmia, sukupuolitauteja, alkoholismia, hurjastelua liikenteessä, ennenaikaista eläköitymistä ja kuolemia.
Husky510 sanoi:

W-P sanoi:Toivotaan.mutta kun tuossa jätetään suomelle tulkinnanvara ja turvallisuuteen panostetaan ensisijaisesti muin keinoin, niin ne tulevat olemaan:
ajo-oikeuden saanti vaikeutuu ja kallistuu
rajoittimet pyöriin
sirukortit nopeuden valvontaan
mitäs nyt muuta aluksi tulee mieleen.