Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo jossain foortumilla oli kerrottu että Kreikkaan tulisi vasta 2025......Voi olla trolli mutta mistä näitä tietää
freerider70 sanoi:Mulla on tullut nyt kilometrejä siinä 2k, ja ehkä nippa nappa se kolmaskin tonttu sieltä tulee tälle kaudelle. Maksa siinä sitten vielä jostain helvetin katsastuksesta ylimääräinen turha maksu, noilla kilometreillä. Se pikkusen eri asia jossain missä ajokausi on läpi vuoden ja manjanamiehen mentaliteetilla pyörä pidetään "kunnossa", toisin kuin täällä kylmässä pohjolassa missä ajokausi on vain osan vuodesta ja pyörät kalliita joten ne myös pidetään kunnossa. Eli kun rahastus on turhaa, niin se on turhaa.
freerider70 sanoi:Mulla on tullut nyt kilometrejä siinä 2k, ja ehkä nippa nappa se kolmaskin tonttu sieltä tulee tälle kaudelle. Maksa siinä sitten vielä jostain helvetin katsastuksesta ylimääräinen turha maksu, noilla kilometreillä. Se pikkusen eri asia jossain missä ajokausi on läpi vuoden ja manjanamiehen mentaliteetilla pyörä pidetään "kunnossa", toisin kuin täällä kylmässä pohjolassa missä ajokausi on vain osan vuodesta ja pyörät kalliita joten ne myös pidetään kunnossa. Eli kun rahastus on turhaa, niin se on turhaa.
No se on hyvä olla siellä noin kireämoottoristi sanoi:Trolli se on. Nyt tulee varmaa tietoa
Kesäkuun loppuun, armon vuonna 2013 on jokaisen kreikkalaisen yli 50 cm3 "mopon" oltava katsastettu !!!!! Näkyy ainakin tänä vuonna sinisenä tarrana rekkarikilvessä, missä on merkitty seuraava katsastus.
Katsastuksen hinta 35 €, uusinta samaan hintaan kuukauden sisällä, jos venyttelee uutta näyttöä yli 2kk, niin katsastus uusiksi. Tuon 1kk- 2kk pääsee 2€ sakoilla.
Niin..ja jos et katsasta ja poliisit tapaa sut liikeenteestä, niin sakko on 400 euroa, repikää siitä !

Mutta jossain luki että mopoihin tulisi vasta vuoden myöhemminmoottoristi sanoi:Jos minulle heittelit, niin hukkaan meni.
Manjanamiehet ajaa niillä pyörillään työmatkansakin, kilometrejä ei välttämättä tule sen 3 tonttua enempää kuin sullakaan. Pyörät on yleisesti ottaen kunnossa, toki niitä romuilla ajaviakin löytyy. Enemmän kuitenkin romut on mopoja, siis alle 50 cm3. No katsastus ja sitä myötä valvonnan helpottuminen poliiseille poistaa niitä romuja siellä manjana-maissakin. Kunhan ei vaan meille Suomeenkin sama s........n katsastus tulisi!!!

cartman sanoi:Ei sitä siirtolupaa keväälläkään tarvitse hankkia. Mikäli mopo on rekisterissä, niin sen saa ajaa katsastukseen, kunhan katsastusaika on varattu etukäteen.
Voi hyvää päivää. No sitten katsastellaan. Pientä lisäpuuhaahan tuosta tulee puhumattakaan rahan menosta, mutta mikäs ongelma tuo nyt noiden lisäksi on? Harmittaa - typerää ja turhaa, mutta niinhän se on moni muukin asia tässä maailmassa. Niillä säännöillä pelataan, jotka asetettu on.
Husky510 sanoi:No se on hyvä olla siellä noin kireä
Mutta jossain luki että mopoihin tulisi vasta vuoden myöhemmin
Jos jokainen mopo ratsattaisiin, niin varmasti jokainen kova ääninen mopossa, on vaimennin rikki tai villat palanut, porattu poralla suoraksi ränniksi. Niistä se pahin ääni lähtee ja hyöty on varmaan nolla, sama osa 125cc pyöristä. Sairas meteli, mutta ei mitään hyötyä
)turhimus sanoi:Mä en ihan oikeasti voi ymmärtää tuommoista ajatusmaailmaa. Söpösti polvillaan odotellaan hymyssä suin kun toinen kairaa ahteriin. En mä tästä tykkää mut näin kehoitetaan tekemään niin näin tehdään ilman mitään vastarintaa.

Motoristi1958 sanoi:Entäpä sitten se keskiverto suomalaisperhe, jossa on mopotykkääjiä, missä iskällä on jonkinlainen peli, äiskä sattuu tykkäämään ja omistaa jonkun pikku customin johon rahat jus just riittää, esikois Matilla on mopon jälkeen jo kevari, ja tytteli Tiinakin tykkää ajella moposkootterilla. Siinä sitä onkin katsastamista.![]()
Onnittelut pyörämäärästä - ja suuret pahoittelut kaiketi tulevasta saakelin katsurirumbasta.RedLeathetJacket sanoi:Kaikki vain eivät huolla pyöräänsä liikkeessä, vaan tekevät sen itse. Meillä on 7 pyörää rekisterissä, ei ihan jassais kaikkia joka toinenkaan vuosi raahata konttorille valojen e-merkintöjen tarkastusta varten...
Joo ei ne mene. Nyt olisi saumaa aloittaa katsastus aseman pito.ismo sanoi:Luuletko oikeasti että joku menisi kovaäänisellä pyörällä katsastukseen? kyllä mopopojat ja piikkipojatkin vaihtavat kaverilta vaimentimen ennen katsastusta ja sen jälkeen takaisin. Sen verran olen noiden nuorien touhuja seurannut
Mulla on kaksi pyörää tallissa, jos ne joutuisi katsastamaan kerran kesässä niin sitten menisi rahaa ihan turhaan 2x80€ ( arvio , samaa luokkaa kuin autossa), siihen päälle 2 käyntikertaa, a 2-3 tuntia matkoineen. ja kaikki vaiva ihan turhaan. Ja rahatkin valuvat Jerseyn saarille, ei ne kotimaahan jää. Taidanpa ruveta katsastuskontorin pitäjäksi, sen verran helppoa rahaa se on (turha kinata, tiedän sattumalta siitäkin jotain, ei se ihan helppoa ole mutta duunarithan sen työn tekee
penacool sanoi:Tulleneekos tässä oleen samalla lailla että uusia pyöriä ei tartte katsastaa 3 vuoteen kuten autoissakin on? Me katsastuspakon vinkujat ejelemma siis präniköillä vehkeilläVältämme näin konttorimaksut joita muut vanhemmilla vehkeillä joutuvat maksamaan
![]()
turhimus sanoi:Mä en ihan oikeasti voi ymmärtää tuommoista ajatusmaailmaa. Söpösti polvillaan odotellaan hymyssä suin kun toinen kairaa ahteriin. En mä tästä tykkää mut näin kehoitetaan tekemään niin näin tehdään ilman mitään vastarintaa.

C-A-D sanoi:Taitaa kiinnostaa nuo hanuriosaston kairaukset kun tuollaisen mitenkään asiaan kuulumatta yhdistät tähän asiaan. Freud ja Darwin - nuo tieteelliset ystävämme viihtyvät motoristien lähellä...![]()
C-A-D sanoi:Taitaa kiinnostaa nuo hanuriosaston kairaukset kun tuollaisen mitenkään asiaan kuulumatta yhdistät tähän asiaan. Freud ja Darwin - nuo tieteelliset ystävämme viihtyvät motoristien lähellä...![]()