Esitän pyörämiehille haasteen kolmiotteluun:
1. Moottorirata
2. Jäärata
3. Sorapätkä
Kaikki suoritettava samalla kulkuvälineellä, ainoastaan renkaita ja alustan säätöjä saa muuttaa välillä.
Anyone? Oma auto ei ole kilvissä, joten sitä ei edellytetä vastapuoleltakaan.
Innoikkaille ilmoittautujille kerrottakoon, että lähden vielä tänään reissuun, josta palaan maanantaina. Jos en haasteeseen vastaa välittömästi, kyseessä ei ole housuun paskominen.
Tuohan kuulostaa hyvältä!
Sovitaanko:
1. Alastaro
2. Kuusaa
3. Ohkolan krossirata.
Mulla on YZF-450 ja täysin harrastelija.Yhteisaika ratkaisee.
Mutta mikset sinä Nokonzok lähde tuohon skabaan Jukkaa vastaan. Evosi kulkee kuulemma kivasti (oletan, että se on auto jolla aiot ajaa), ja sinullakin on ajotaidot kohdallaan.
Onko Suomessa kellään sellaista kyykkypyörää, mihin olisi asennettu jääradalle soveltuvat renkaat? Olen jossain nähnyt kuvia moisista vimpaimista ja vaikuttivat aika hilpeiltä laitteilta.
Kyykyllä nyt olisi varmaan aika kauheaa ajaa soralla, oli sitten alla mitkä kumit vain, mutta ymmärtääkseni jääradalla voisi kyykylläkin päästellä aika huolella kunnon rengastuksella.
Jahka olen saanut hoidettua itselleni tuomarin pätevyyden, järjestettyä suurimmat kisat Suomessa, maksettua omakotitalon jota en ole vielä ostanut, hoidettua lapset maailmaan ja kämpästä ulos ja hankittua itselleni kunnon vakuutukset, olen tuossa mukana. Aika kuluu nopsaan ja tuossa vaiheessa olisin vasta samassa ikähaarukassa kuin meidän vanhimman kaartin kilpailijat Jokkiksesta jos nyt oikein alkaa töpinäksi pistämään. Taidanpa jättää lauantain treenit väliin ja hakea baarista jonkun pirjon. Nuo muut kuviot saa kyllä helpohkosti hoidettua sitten alle 20 vuoden...
Jukka
Aiheeseen liittyen, classic-puoli on myös heräämään päin...