Paremmilla jarruillakin käy ensin kokeileen se 4-5 kiekkaa yks päällä normi-KR-paineilla, niin kyl se renkaan pinta kertoo mitä se tykkää siitä.PrivateeR sanoi:Eli sit ku jarrut paranee ni kymppi lisää painetta kumpaankin päähän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paremmilla jarruillakin käy ensin kokeileen se 4-5 kiekkaa yks päällä normi-KR-paineilla, niin kyl se renkaan pinta kertoo mitä se tykkää siitä.PrivateeR sanoi:Eli sit ku jarrut paranee ni kymppi lisää painetta kumpaankin päähän?
jannmann sanoi:Onkos noista uusista kr109 eturenkaista joku taulukko olemassa vierintä kehistä?
Olis kiva tietää miten vertautuu kr106 etuseen.

PrivateeR sanoi:Nyt oon kyl totaalisen pihalla näiden sadekelirenkaiden kanssa... Mitkä näistä sopii tonnarille?
Eturenkaan vaihtoehdot:
Dunlop KR189 120/70R17
Dunlop KR189 95/70R17 Wet
Dunlop KR191 125/80R17 414 Soft – Wet
Dunlop KR191 125/80R17 Wet
Dunlop KR389 115/70R17 Wet
Takarenkaan vaihtoehdot:
Dunlop KR389 165/55R17 Full wet
Dunlop KR393 190/55R17 Full wet
Dunlop KR393 190/55R17 MS2 414 – Wet
Dunlop KR401B 180/55R17 Full wet
On jotain pientä aavistusta mutta en uskalla lähteä lotolla vetämään, joten tietävämmät pliis valaiskaa![]()
Lähinnä tuosta listasta meinasin noita leveyksiä yms ku kaikki on R17 mutta koot on varsin eriäviä.Tumppi sanoi:Jos nyt ihan tosissaan ollaan, niin sadekelin renkaissakin on useampia seoksia. Yleensä täysin märälle radalle on lämpötilasta riippuen eri seoksia ja sitten kuivuvalle radalle on oma seoksensa.
Eli esim. kylmä-rain, lämmin-rain ja wet. Toki noita voi olla muitakin riippuen valmistajasta, esim. heavy rain yms.
_MN_ sanoi:Onko dunlop oikeesti niin hyvä, koska hinta on tolkuton, verrattuna muihin.
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Tätä samaa olen ihmetellyt. Ilmeisesti pito-ominaisuudet pysyvät ennakoitavina ja johdonmukasina paremmin kuin muilla, jos olen oikein ymmärtänyt?
_MN_ sanoi:Onko dunlop oikeesti niin hyvä, koska hinta on tolkuton, verrattuna muihin.
_MN_ sanoi:Jos nyt vedetään yhdellä sateisellalla, eikä hifistellä liikoja.
Jonezi sanoi:Slickseissä
Pirelli Superbike SC1 200/60 on 230€ luokkaa
Dunlop MS2 195/65 250€ luokkaa
Ei tuo ny ihme ero ole.
cSnake sanoi:Onko muilla merkeillä näitä vastaavia, metzeler, bridgestone tms..? Onko nuo kaks yllä kalleimmasta päästä?
Jonezi sanoi:Kaikki paitsi Continental pyörii siinä 200-250€
Metzeler Racetec RR K1 200/60 - 203€
Michelin Power Slick Ultimate 200/55 - 219€
Bridgestone Battlax Racing Slick V02 200/65 - 199€
Ja tosiaan kuten Nitrous sanoi, kierroshinnallisesti ei mitään kauheita eroja.
cSnake sanoi:Ok kiitti. Mikä muuten on dunlopilla tämmönen edullisempi slicksi? GP Racer D212? Jotain vanhempaa mallia?
Sen verran uus näissä kuvioissa että oon vielä epätietoinen näistä mallimerkintäviidakoista, muillaki merkeillä toki on näitä...
https://www.gp503.de/index.php/dunlop/rennreifen-slicks/dunlop-gp-racer-d212-r-slick.html
cSnake sanoi:Ok kiitti. Mikä muuten on dunlopilla tämmönen edullisempi slicksi? GP Racer D212? Jotain vanhempaa mallia?
Sen verran uus näissä kuvioissa että oon vielä epätietoinen näistä mallimerkintäviidakoista, muillaki merkeillä toki on näitä...
https://www.gp503.de/index.php/dunlop/rennreifen-slicks/dunlop-gp-racer-d212-r-slick.html