Ihme kädenvääntöä ja jonkinmoista henkseleiden paukuttelua kyllä rivienvälistä loistaa, tyyliin "Mun pyörä onkin kovempi kuin sun pyörä" - mutta sitähän nää on aina ollu ja esiintyy joissain määrin toki muidenkin merkkien kohdalla.
Herää kysymys että onko ducati omistajalleen jonkunlainen fallossymboli kuten bemari/mersu/jaguar/ferrari tmv autona on joillekin? Symboli jota hypetetään vaan sen takia että se on Ducati? En tiedä olenko jotenkin väärässä mutta tällainen kuva joidenkin ducatistien puheista on itselleni jäänyt vuosien varrella.
Toki pitää myöntää että moni pyörämerkki (ja jopa malli) kerää ympärilleen faneja ja fanaatikkoja, itse tosin olen edelleen sitä mieltä että "saabismi on sairaus". Tuolla tarkoitan sitä että jonkun merkin tai mallin palvominen on aika sairasta jos samalla suljetaan silmät mahdollisilta vaihtoehdoilta vaan sen takia että ne on "vääränmerkkisiä" tmv.
Yhtä ducatia olen ajanut ja siitä en pitänyt, mutta en lähde yhden yksilön perusteella koko merkkiä dumaamaan alimpaan helvettiin - se ei vaan ollut mulle se oikea peli, jollekin toiselle varmaan on. Tässäkin on se onni että meille kaikille on erilaisia vaihtoehtoja tarjolla ja voihan se olla että mullakin joskus on ducati alla - mistä näitä tietää
Ja joo, vaikka onkin kärkäs mielipide ehkä niin ei ole provoksi tarkoitettu.