• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducatin arvostus merkkinä

Ducatin arvostus merkkinä - Leikkimielinen vakava äänestys =)

• Arvostan Ducatia erittäin paljon;

Ääniä: 0 0,0%
  • Arvostan Ducatia;

• Suhtaudun neutraalisti;

• En arvosta suuremmin;

• Aivan turha vehje;

• Ääniä yhteensä
    0
Jyri hyvä, en tiedä että kukaan olisi arvostellut teitä Arvon Ducatisteja siitä, että tykkäätte Ducatista tai että yleensä olette sellaisen hankkineet.

Ollaan vaan koitettu kertoa, että ei ne nyt välttämättä ole sen kummempia pyöriä kuin muut, vaikka miten runoilisi. Ja että ominaisuuksiin nähden ne on vähän hintavia.
Tyly hyvä, älä suotta vähättele itseäsi. Olethan ottanut harteillesi suuren Ducati-vastustajan viitan! Ruoto pystyssä vaan italoja päin. Olet haukkunut jo ainakin suorituskyvyn, moottorin ominaisuudet, hinnan, hitaat malliuudistukset, jälleenmyyntiarvon, ducatistien hurahtamisen markkinointiin ja ties mitä muuta. Eipäs vähätellä omaa linjaa, ties vaikka olisit oikeassa.

"Enhän mä sanonut ja enhän mä arvostellut ja koitan vaan kertoa ja eihän tää ny mitään" -linja kuulostaa ihan periksiantamiselta.

Ryhtiä mies!
tounge.gif
Kyllä mä noi myönnän, nehän on FAKTAA!
tounge.gif

Nuo ovat vaan täysin eri asioita kuin se, että mulle on ihan sama, ja että ymmärrän täysin, miks joku haluaa ostaa Ducatin ja ajaa sellaisella..

Ajelkoon kaikki millä tykkää.. Ei se multa ole pois.. Mulle Ducce vaan ei pysty ainakaan tällä hetkellä tarjoomaan läheskään sellasia ominaisuuksia kuin pyörältä odotan.

sanoi:
Heitäs linkkiä kehiin. Mitkä italian Monster Clubin sivut? Onko sama kuin Tämä?
Veikkaan näitä sivuja: DucatiMonsterClub.it, harmi että on toi kielitaito perin rajoittunut..
kyllä se on juurikin tuo linkki, Ducatimonsterclub.it mitä mä tarkotin. sieltä vaikka linkkiä "moto soci" niin avautuu sivu jossa ihan vaan pari tavalla tai toisella muunneltua monsteria. hienoja laitteita, ja joihinkin yksilöihin on nähty todella vaivaa...
wink.gif
Enjoy.

ps. DMC:n foorumissa on myös jonniinverran naiskauneutta asetettu esille...
inlove.gif

Ollaan vaan koitettu kertoa, että ei ne nyt välttämättä ole sen kummempia pyöriä kuin muut, vaikka miten runoilisi. Ja että ominaisuuksiin nähden ne on vähän hintavia.

EDELLEEN (jokohan menee 50 kertaa rikki samasta asiasta?), mulle on ihan sama millä kukakin ajelee ja mistä saa hyvät fiiliksensä. Joillekin se voi olla Ducati.
sanoi:
Hei, ne Ducatit on vaan mopoja muiden joukossa, ei tartte ottaa noin vakavasti  
wink.gif

Jyri hyvä, en tiedä että kukaan olisi arvostellut teitä Arvon Ducatisteja siitä, että tykkäätte Ducatista tai että yleensä olette sellaisen hankkineet.

Juu, ethän sinä parahin vääntökumppanini, mutta katso vaikka tämä:

sanoi:
Lisäksi on säälittävää huomata, että jotkut yrittävät olla valtavirrasta poikkeavia persoonallisuuksia esim. mp-merkin avulla. Suurin osa meistä taviksista ovat taviksia sen takia, ettemme edes ajattele tällaisia "massasta erottuminen" -tyyppisiä juttuja. Ne on yleensä erilaisten yritysten markkinointiosastojen luomia mielikuvia. En tarkoita, että niissä olisi mitään vikaa. Tällainen tavis vaan ei tajua ja säälii tietyllä tapaa punaisessa Ducati- nahkatakissa kulkevaa "persoonallisuutta".

Pointtina siis se, että voiko joku samaan aikaan
1. Tehdä juuri sitä mitä itse haluaa
2. Vältellä kuulumista "massaan"

Ihan vain selvensin hieman asiaa. Muutenhan voitais naulata teesit seinään ja tyrmätä suoralta kädeltä tylysti ihan kaikki moottoripyöräilijät ja merkit jotenkin hairahtaneiksi ja säälittäviksi. Nih...  
biggrin.gif

biggrin.gif

tounge.gif
Öö... mielestäni en kyllä arvostele Ducatisteja lainkaan tuossa viestissä. Totean vain, etten tajua kaikkia juttuja ja sen takia koen sääliä eli myötätuntoa. Lisäksi on harhaanjohtavaa viittailla sellaisen viestin osiin, jotka on tarkoitettu vastaukseksi johonkin aikaisempaan viestiin.

En edelleenkään arvostele Ducatisteja. Olen useampaan otteeseen todennut, että olen ilmeisesti liian juntti ymmärtääkseni Ducati -fanaattisuuden takana olevia tunnesiteitä koneeseen.
Osta vanha jenkkiauto V8 myllyllä, niin silmäs aukeaa Miksi  
idea3.gif
Sellainen olisi kyllä kieltämättä aika hauska peli. Silti en ymmärrä miten se liittyy tähän topicciin.
Kyllä se itseasiassa liittyy hyvinkin paljon.

Kyse onkin soundista.

Duatin moottorijarrutus- ja kiihdytysäänissä on paljon yhteistä juuri vanhaan kunnon jenkkikasiin.
cool.gif

EDELLEEN (jokohan menee 50 kertaa rikki samasta asiasta?), mulle on ihan sama millä kukakin ajelee ja mistä saa hyvät fiiliksensä. Joillekin se voi olla Ducati.
sanoi:
Hei, ne Ducatit on vaan mopoja muiden joukossa, ei tartte ottaa noin vakavasti
wink.gif

Juu, ethän sinä parahin vääntökumppanini, mutta katso vaikka tämä:

sanoi:
Lisäksi on säälittävää huomata, että jotkut yrittävät olla valtavirrasta poikkeavia persoonallisuuksia esim. mp-merkin avulla. Suurin osa meistä taviksista ovat taviksia sen takia, ettemme edes ajattele tällaisia "massasta erottuminen" -tyyppisiä juttuja. Ne on yleensä erilaisten yritysten markkinointiosastojen luomia mielikuvia. En tarkoita, että niissä olisi mitään vikaa. Tällainen tavis vaan ei tajua ja säälii tietyllä tapaa punaisessa Ducati- nahkatakissa kulkevaa "persoonallisuutta".

Pointtina siis se, että voiko joku samaan aikaan
1. Tehdä juuri sitä mitä itse haluaa
2. Vältellä kuulumista "massaan"

Ihan vain selvensin hieman asiaa. Muutenhan voitais naulata teesit seinään ja tyrmätä suoralta kädeltä tylysti ihan kaikki moottoripyöräilijät ja merkit jotenkin hairahtaneiksi ja säälittäviksi. Nih...
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
Öö... mielestäni en kyllä arvostele Ducatisteja lainkaan tuossa viestissä. Totean vain, etten tajua kaikkia juttuja ja sen takia koen sääliä eli myötätuntoa. Lisäksi on harhaanjohtavaa viittailla sellaisen viestin osiin, jotka on tarkoitettu vastaukseksi johonkin aikaisempaan viestiin.

En edelleenkään arvostele Ducatisteja. Olen useampaan otteeseen todennut, että olen ilmeisesti liian juntti ymmärtääkseni Ducati -fanaattisuuden takana olevia tunnesiteitä koneeseen.
Osta vanha jenkkiauto V8 myllyllä, niin silmäs aukeaa Miksi
idea3.gif
Sellainen olisi kyllä kieltämättä aika hauska peli. Silti en ymmärrä miten se liittyy tähän topicciin.
Kyllä se itseasiassa liittyy hyvinkin paljon.

Kyse onkin soundista.

Duatin moottorijarrutus- ja kiihdytysäänissä on paljon yhteistä juuri vanhaan kunnon jenkkikasiin.
cool.gif
Voi herranjestas sentään...

Back