Kyllä mä noi myönnän, nehän on FAKTAA!Tyly hyvä, älä suotta vähättele itseäsi. Olethan ottanut harteillesi suuren Ducati-vastustajan viitan! Ruoto pystyssä vaan italoja päin. Olet haukkunut jo ainakin suorituskyvyn, moottorin ominaisuudet, hinnan, hitaat malliuudistukset, jälleenmyyntiarvon, ducatistien hurahtamisen markkinointiin ja ties mitä muuta. Eipäs vähätellä omaa linjaa, ties vaikka olisit oikeassa.Jyri hyvä, en tiedä että kukaan olisi arvostellut teitä Arvon Ducatisteja siitä, että tykkäätte Ducatista tai että yleensä olette sellaisen hankkineet.
Ollaan vaan koitettu kertoa, että ei ne nyt välttämättä ole sen kummempia pyöriä kuin muut, vaikka miten runoilisi. Ja että ominaisuuksiin nähden ne on vähän hintavia.
"Enhän mä sanonut ja enhän mä arvostellut ja koitan vaan kertoa ja eihän tää ny mitään" -linja kuulostaa ihan periksiantamiselta.
Ryhtiä mies!
![]()
Nuo ovat vaan täysin eri asioita kuin se, että mulle on ihan sama, ja että ymmärrän täysin, miks joku haluaa ostaa Ducatin ja ajaa sellaisella..
Ajelkoon kaikki millä tykkää.. Ei se multa ole pois.. Mulle Ducce vaan ei pysty ainakaan tällä hetkellä tarjoomaan läheskään sellasia ominaisuuksia kuin pyörältä odotan.