No esso.k luovutti heti alkuunsa ku ei neljääsataa mutkapätkää enitentäysiijeeee riittänytkään haastamaan SM-kärkeä vaikka kanssakaahaajat vakuutteliIlluH sanoi:Kuinka korkealle se pitäisi riittää? Mukaan vaan, niin ne ajat paranee ja kisat.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No esso.k luovutti heti alkuunsa ku ei neljääsataa mutkapätkää enitentäysiijeeee riittänytkään haastamaan SM-kärkeä vaikka kanssakaahaajat vakuutteliIlluH sanoi:Kuinka korkealle se pitäisi riittää? Mukaan vaan, niin ne ajat paranee ja kisat.

PrivateeR sanoi:Kymiringille ei MotOrg ole julkaissut vielä virallisia ohjearvoja.
PrivateeR sanoi:Toi "nouseminen" jaksaa naurattaa mua joka kerta... lähinnä siitä syystä että ei kukaan estä menemästä suoraan ajamaan SM-sarjaan, se ei ole millään tavalla suljettu sarja... joten ei sinne "nouseminen" ole varsinaisesti mikään palkinto, lähinnä rajoite![]()

IlluH sanoi:Joo, joskus piti junnujen tai been kautta lajista riippuen kahlata, jos sm:stä mieli ajaa.![]()
-JuhaK- sanoi:Päättäjät eivät varmaan ole miettineet sitä, että kaikilla ei välttämättä ole sm-luokkien sääntöjen mukaiset mopot. Tulee aika kallis nousu, jos pitää kalusto uusia samalla...
Nitrous sanoi:Vähän turhahan noita väliluokkia on nykyään ajaa, kun kaikki ns. aikuisten luokissa ajavat kuskit olis mahtunu viime kauden lopussa kahteen lähtöön. Noin äkkiseltään vois olla ihan kova, kun jaettas vaan porukka varikolla yli ja alle vaikkapa 750cc ja vedettäs kaks starttia per päivä. Tahi vaikka semmoset ihan kisan pituset kisat eikä noita ainaisia sprinttejä.
Luokat vois nimetä jotenkin niin, ettei jokkiksen kärkiukkojakaan pelottas ajaa siellä seassa ja varattas sen verta paljon muovikippoja jaettavaksi, että jokainen saisi jotain kotiin viemistä. (Oon ymmärtäny, että nuo muovikipot on ensiarvosen tärkeitä motivaatiolle.)
) ja ajaa SM-pisteille...
Mutta toisaalta, jokkiksesta sai kippoja ja sunnuntain sateessa ajaa vähän kilpaakin.IlluH sanoi:Joo, eipä Motoparkissa ihan ruuhkaksi asti osallistujia ollut. Olis melkein pitänyt osallistua STK600:iin (en tosin ole ihan varma tuon Jamaha-vanhuksen sääntöjen mukaisuudesta) ja ajaa SM-pisteille...
Mutta toisaalta, jokkiksesta sai kippoja ja sunnuntain sateessa ajaa vähän kilpaakin.
Tumppi sanoi:Jos sääntöjä tavataan tiukasti, niin ainoastaan uusin R6 malli (-17 ->) täyttää homologisointisäännön.

Tumppi sanoi:Jos sääntöjä tavataan tiukasti, niin ainoastaan uusin R6 malli (-17 ->) täyttää homologisointisäännön.

No siis lyhyt vastaus : jarruta kovempaa.T1mppa sanoi:PS. Osaisko muuten joku kertoo mulle, miten jarrutetaan hyvin. Oon dataani kattellut, niin ei oo kyllä mun vahvuus. Tosi kevyitä jarrut. Harvoin yli 0.8G.
Mä yritän ekaan ja vikaan jokkikseen. Toivottavasti ois muitakin nopeita 600:a kurvailemassa. Mutta käy ne tonnaritkin, jos vaan ajelee samoja vauhteja Niiden kanssa kisailu on pääsääntöisesti jarruissa.
PS. Osaisko muuten joku kertoo mulle, miten jarrutetaan hyvin. Oon dataani kattellut, niin ei oo kyllä mun vahvuus. Tosi kevyitä jarrut. Harvoin yli 0.8G.
PS. Osaisko muuten joku kertoo mulle, miten jarrutetaan hyvin. Oon dataani kattellut, niin ei oo kyllä mun vahvuus. Tosi kevyitä jarrut. Harvoin yli 0.8G.
t33muki sanoi:Analyysitkin vain hidastuvuuksien varassa, kun Bemarin loggeri ei jostain syystä kerää jarrupainedataa, vaikka käsittääkseni pitäis saada, kun absipumppu on vielä paikallaan.