Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se viive ole kauheen pitkä, pieni kröhäys mikkiin ja sen jälkeen saa pölistä. Ja itsellä ei ainakaan ota mistään muualta sitä mikkiä auki muutakuin omasta äänestä.Mikäs tuon Q2:n VOX-viive on laskettuna siitä kun mikkiin huutaa? Pitääkö huutaa kovempaa kuin normaali puheääni? Vuotaako mikistä linjalle muutakin kuin puhetta?
+1 tällemikä tuossa camoksen laitteesta tekee niin halutun
jos se ei edes toimi käytössä?
se stereo äänikö?
q2 mennään jo toista kesää eikä mitään ongelmia ole ollut
mun kypärä on shoei raid ja muijalla shoei xr1000
niitä kuulokkeita ei ole varmaan tarkoitus laittaa sinne pehmusteitten alle.
puhelimella soitto onnistuu ihan hyvin 80km/h vauhdista
ja kaverit ei ole edes huomannut että olen ajamassa
kuulostaa kuulemma vaan tuuliselta.korvatulppia käyttäessä joutuu volumet laittamaan täysille.
hyvin toimii jopa se automaattinen volumen nosto q2:ssa
jos puhut paikallaan pyörä sammuksissa ja starttaat nostaa q2 volumea itse
jos miinuksia pitää etsimällä etsiä niin ehdottomasti bluetooth kanavien määrä ettei saa paritettua esim 4 kypärää keskenään
Puhuinkin näköjään puutaheinää kuten tapoihini kuuluu. Yritin aiemmin parittaa Camosin Bluetooth-laitteena ilman menestystä, mutta paritus headsettina meni läpi (Tomppelin valikossa on erillinen kohta tälle). Tomppelin äänet siis kuuluu, mutta ainakin testilauseista alkupää jää pois ja joistakin lauseista vain viimeinen tavu tulee Camosiin asti. Saapa nähdä, onko pitkällä linjanaukaisuviiveellä saatu ryssittyä tämäkin vai mistä on kyse.Onko joku saanut Camosin parittelemaan Tomtom Riderin kanssa? Mun Rider 1:lle ei tunnu kelpaavan [...]
Tulipa vissin itse töppäiltyäCamoksen kanssa tuli pikku ongelma![]()
Näiden langattomin kanssa on noita ongelmia kyllä riittänyt![]()
Eli nyt tuli tälläinen ongelma.Minulla ja vaimolla on samanlaiset laitteet.Kun laitoimemme laitteet päälle niin vaimon laitteesta kuuluu ääni niin suurella ettei sitä voi kuunnella,siis kun minä puhu.Yritin pienentää vaimon laitteesta volumia,mutta kuuluu hetken normaalisti ja ja hetken päästä volumit on taas täysillä![]()
Toinen ongelma oli että laite katkaisi kesken lausen vaikka puhuttiin koko ajan.Ei ole ennen tehnut näin.
Siinä sitten ajeltiin kotiin ilman että laitteet oli päällä.koska minä en voinut puhua ettei vaimolta menisi kuulo,ja toiseksi katkoi kesken lauseen.
Laitoin kotona kummatkin keskusyksiköt lataukseen,ja kokeilen sen jälkeen resedoida kummattin laitteen.Toivotaan että sitten laitteet pelaisi kunnolla.
Jos ei toimi niin olen kyllä yhdeydessä camoksen maahantuojaan dueliin.
Tuli tehtyä lyhyt testilenkki, ja sen verran selvisi, että kyllä ohjeiden alkupää jää kuulumatta, jos muuten on ollut sen 30 sekkaa hiljaista. Mutta koska tärkeimmät ohjeet tulee kahteen kertaan, niin saattaa tuosta jotain iloa olla. Ainakin Tomppeli 1:n kanssa ongelmana on se, että se toinen kerta tulee toisinaan aika viime tinkaan ja ohitte menee jos ei osaa varautua kääntymiseen. Ajatus on ollut heittää navi reppuun ja kuunnella ohjeita jos ei muuten ehkä löydä perille. Mutta kummastuttaa tuo tolkuton linjanaukaisuviive, suurin osa laitteesta on sillä saatu tyrittyä eikä ongelmaa tarvitse kaivaa mitenkään tikulla esiin. Valmistaja ei ilmeisesti ole nähnyt tuossa suurta ongelmaa.ainakin testilauseista alkupää jää pois ja joistakin lauseista vain viimeinen tavu tulee Camosiin asti. Saapa nähdä, onko pitkällä linjanaukaisuviiveellä saatu ryssittyä tämäkin vai mistä on kyse.
On mahollista ainaki tomtomin rider 2:ssa. Muistat vaan tehä kaiken oikeassa järjestyksessä niin kaikki menee hyvin (tässä tuli töppäiltyä pariin otteeseen joku kesä taakse käsin)...Onkohan puhelimen käyttö muuten mahdollista navin kautta. Toisinsanoen puhelin yhdistetään naviin ja sieltä korvasettiin?
Yhden ainoan kanavan mikä kuului, onnistuin löytämään matkalla Turkuun ja sekin oli radio-dei.
Joo, kuului sieltä myös hetken radio Sputnik. Ei vain toi kolmas kotimainen kieli oikein taivu.
Tein vähän pidemmän testilenkin kaverin luo, mihin en aivan joka risteystä muista. Tomppeli reppuun ja ohjeita kuunnellen perille. Ei tuosta tullut suoraan sanoen hevon helvettiä kun suurimman osan aikaa kuului vain ohjeiden viimeinen tavu tai ei mitään. Ja ohi mentiin juuri siellä missä oli epäselvää. Ei tuohon laitteeseen voi luottaa ollenkaan, on kyllä harvinaisen paska ostos.sanoi:Tuli tehtyä lyhyt testilenkki, ja sen verran selvisi, että kyllä ohjeiden alkupää jää kuulumatta, jos muuten on ollut sen 30 sekkaa hiljaista. Mutta koska tärkeimmät ohjeet tulee kahteen kertaan, niin saattaa tuosta jotain iloa olla.
On kyllä paska juttu kun tuo navigointi puhe ei kuulu kunnollaTein vähän pidemmän testilenkin kaverin luo, mihin en aivan joka risteystä muista. Tomppeli reppuun ja ohjeita kuunnellen perille. Ei tuosta tullut suoraan sanoen hevon helvettiä kun suurimman osan aikaa kuului vain ohjeiden viimeinen tavu tai ei mitään. Ja ohi mentiin juuri siellä missä oli epäselvää. Ei tuohon laitteeseen voi luottaa ollenkaan, on kyllä harvinaisen paska ostos.sanoi:Tuli tehtyä lyhyt testilenkki, ja sen verran selvisi, että kyllä ohjeiden alkupää jää kuulumatta, jos muuten on ollut sen 30 sekkaa hiljaista. Mutta koska tärkeimmät ohjeet tulee kahteen kertaan, niin saattaa tuosta jotain iloa olla.