• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto vs moottoripyörä

Voi julma. Tsemppiä
thumbs-up.gif

Liittyen alkuperäiseen aiheeseen. Miksi Alastaroon on rakennettu eri versiot pyörälle ja autolle (eikös se ole vain se viimeinen mutka)?  
withstupid.gif
Voisin itsekin keksiä pari teoriaa, mutta josko jollakulla olisi antaa ihan "oikea" vastaus.
Oma, puhtaasti mutuun perustava arvaus. Auto lähtee vähän eri suuntaan lapasesta lähtiessään ja pitkällä lenkillä auto lähtisi aika helposti kiihdytyssuoran muuriin ja pyörä taas lyhyellä lenkillä kuskeineen lähtisi pitkän ja lyhyen lenkin välillä olevaan rengasvalliin.

Jukka

**tun Jukka kun ei suostunut vaihtamaan tuota yhtä ratakuskia kahteen harrikka-jätkään.. Onhan harrikat paljon arvokkaampiakin kuin R6 jammut!!

Täällä kun on monialatietäjän toimesta pidetty renkaiden ilmanpaineen vaikutusta ajo-ominaisuuksiin melko pienenä verrattuna esim. teho/painosuhteeseen, niin Kipparihan vois kertoa myös näkemyksensä. Sulla varmaan on vähän enemmän tietopohjaa asiasta.

Jokos alkaa jalka kantaa?

No näin. Huollot on tehty, kaikki pelaa ja tällä aikataululla en autoani paremmaksi radalle saa. Eli sillä tullaan mitä löytyy. Ajamalla radalle, ilman kuppipenkkejä, turvakaaria ja mokkarattia, posket punaisena häpeästä ajamalla pois. Tämä on mun suunnitelma.

Leipää ja sirkushuveja.
Asenne kohdallaan  
thumbs-up.gif

Ja alla lainaus Jukan viestistä
sanoi:
Uskoisin, jos paikalle saavut, niin porukalla kerätään kolehti jolla bensasi maksetaan, niin ei tule tappiokeikkaa. Tuolla pyörii sellaiset 100-200 aiheesta jossain määrin kiinnostunutta ja jos nyt jokainen mukiin heittää euron, kovapalkkaisimmat kaksi, niin eiköhän siinä bensarahojen verran ole.

Vaikka en itse paikalle pääse, niin laita maanantaina privana osoite mihin kolikkoni postise lähetän... Kyllä tämän ketjun lukemisesta voi sen mielellään maksaa.

Nimenomaan: "Leipää ja sirkushuveja"

Luetun ymmärtämisessä vikaa?  
wink.gif
 Tosta mun vaatimus listasta muuten puuttu se, että sun pitää olla siellä myymässä hamekangasta.  
tounge.gif
Meinaakko ihan hameen ittelles neuloa? Ja meillä täällä orgissa ei oo tapana asetella tollasia ehtoja, vaan haaste pitää hyväksyä/hylätä sellaisenaan.
Meillä täällä miesten maailmassa (mies se on homokin) on ollut tapana vastata omiin uhoihin.

Vielä on tilaisuus sunnuntaina tulla ajamaan, Jyrki tuskin syö sanojaan sen enempää kuin minäkään.

Olisiko siellä mies vai mickey -hiiri?

Jukka

Luetun ymmärtämisessä vikaa?  
wink.gif
 Tosta mun vaatimus listasta muuten puuttu se, että sun pitää olla siellä myymässä hamekangasta.  
tounge.gif
Meinaakko ihan hameen ittelles neuloa? Ja meillä täällä orgissa ei oo tapana asetella tollasia ehtoja, vaan haaste pitää hyväksyä/hylätä sellaisenaan.
Ei wittu mikä pelle...
biggrin.gif
Missäs orgissa sä nyt olet kun noin on takki kääntynyt?
pftroest.gif

Jossain vaiheessa täällä keskusteltiin Ringin rataenkasta...

Keskisuomalainen uutisoi tänään 12.9.2008

Dodge Viper SRT10-malli kirjasi katulaillisten tuotantoautojen Nurburgringin ennätykseksi 7min 22,1 sek.
Dodge Viper SRT 10:ssä on 600-hv V10-moottori. Ennätysautoa kuljetti Tom Coronel.

Pitipä sitä tähänkin p...jauhantaan osallistua, voi vittu kuitenkin...liittyi kuitenkin jotenkin aiheeseen.

Mutta nyt Matopurkkiin hakemaan omaa surkeaa tasoa ja katsomaan kuinka moni uskaltautuu ulos kaapista.
Mulla on vaunu varikolla ja, jos ovella homostelijoita liikkuu niin kannattaa varoa. Se on satavarma
kaboom.gif

Mä en ole kyllä mitään kuhinaa huomannut.
Oih, sä olet vaan vielä niin nuori, viaton ja neitseellinen neitokainen, että et huomaa.
Lopeta Scuuba toi kuolaaminen, kaikkien näppikset kastuu.
Mun mielestä toi ei ollut kuolaamista, vaan puhdasta vittuilua.. ; )
Sitä vituttaa kun menet kovempaa...
wink.gif

Löytyykö paikalle tulevalta porukalta yhtä videokameraa jolla kuvattaisiin mun ajoa kopista käsin? Yksi on jo mutta etu ja takakamera ruokkisi internettiä paremmin.

Jos löytyy vielä imukuppitelinekin niin aina parempi, muuten mennään mustekala, nippuside jne. meiningillä.

Jossain vaiheessa täällä keskusteltiin Ringin rataenkasta...

Keskisuomalainen uutisoi tänään 12.9.2008

Dodge Viper SRT10-malli kirjasi katulaillisten tuotantoautojen Nurburgringin ennätykseksi 7min 22,1 sek.
Dodge Viper SRT 10:ssä on 600-hv V10-moottori. Ennätysautoa kuljetti Tom Coronel.
Onhan tuosta ollut jo maininta, mutta nuo "ennätykset" ovat hieman kiistanalaisia. Tässä tuo ajo tubessa. Viper ajelee rinkulaa.

Back