(tältä kesältä se triidi on mutta en nyt löytänyt tolla paskalla haulla sitä triidiä, renkaiden ostamista siin käsiteltiin)Toisessa ketjussa on oletettavasti käsitelty tota repeämisasiaa sillä ajatuksella, että rengas joutuu koetukselle. Sun ajoilla ei renkaassa kait kuitenkaan tapahdu vielä mitään niin jousituksen ku paineiden johdostakaan. Voin olla tietysti väärässäkin, mutta käsittääkseni vauhtia täytyy olla ainakin jonkinlaisesti, ennen kuin rengas alkaa reagoimaan (ellei sitten ole umpiluuta perse tai paineet o,4 baria tjsp.)
Toisessa triidissä; keskiryhmän keskivauhti. Ja monella muullakin ~keskiryhmän kuskilla tuo corsa3 tekee samaa.
Kumpikaan ei ollut mun ninja, vaan kaks identtistä pikkugigseriä.Pakko kysyä että mitä olette säätäneet ja miten siitä pyörän alustasta jossa ei revi takasta?-Rengaspaineita on hieman kokeiltu, voisihan niitä enemmänkin kokeilla.
-Toisesta triidistä: Kaks samanlaista mopoo, samoilla renkailla, samoilla kierrosajoilla: Toisen alusta tehtaan säädöissä-> repii, toisen alusta säädetty-> ei revi. (renkaat samat ku mulla)
-Mun mopon vaimennuksien tehdassäädöt on 68kg kuskille. Mä oon +34kg siihen, ts +50%.
Ett noista syistä esim...?
Kumman mopon takasta repii? Sun vai sen toisen, jossa on vaimennuksia säädetty? Ihan vaan tarkennukseksi kysyn.
Se joka oli tehtaan säädöissä repi. Se jota kuski oli säätänyt ei repinyt.