Luuletko todella, että mua kiinnostaa kuulla millaiset reunaehdot teillä on siellä radalla? Mut on haastettu ajamaan kilpaa ja en todellakaan halua sellaista jarrua mukaani, joka sulla on selvästi matkassa.sanoi:Toisin kuin Partanen mainitsi, kisapyörään saa kaskon. Valitettavasti se on vain ns. osakasko, eli ns. palo-, hirvi- ja varkausvakuutus. Toki sellainen siihen saadaan, mutta todennäkököisyys, että se kaatosi jälkeen varastetaan tai että törmäät siinä yhteydessä hirveen, on aika pieni. Omia mokiasi se ei valitettavasti korvaa.
Ööööh... vakuutusyhtiö ei myönnä kolarikaskoa Jyken (eikä kenenkään muunkaan, edes MotoGP) ratapyörään, ihan omalla riskillä siellä kaikki ajetaan. Ei se rahan menetyksen pelko ratapyörällä ajavaa jarruta, itsesuojeluvaisto sen sijaan saattaa, mutta siihen ei edes kasko auttaisi.
Ensin sä olit mun mielestä huvittava absurdissa vänkäyksessäsi, nyt olet vain ärsyttävän tyhmä.
Mulle ei tarjottu muuta kuin pellen osuus. Ihan oikea tarjous tulee siinä, kun kaiken tämän vittuilun jälkeen keräätte tarvittavat rahat kokoon ja saan rauhassa tutustua pyörään/rataan sellaisissa olosuhteissa, jossa kaikki on mahdollista.sanoi:Älä poika lässytä enää. Sinulle tarjottiin nyt tilaisuus. Sinä et tarttunut siihen.
Kuvitteletko, että meitä oikeasti kiinnostaa niin paljon nähdä sun häviö, että maksetaan 2-3 päivän Alastaron ratavuokra + varaudutaan korvaamaan Jykelle sen pannutettu pyörä....
Dream on, Pelle.