Kuinka ajattelit saada ihmiset vakuuttuneiksi tuosta "kahden päivän harjoittelusta", jos päivämäärä on vuoden päästä?Tässä tulee tarjous josta Legendsi ei pysty kieltäytymään: Saat mun R1:sen käyttöösi Motoparkissa ensi sunnuntaina (kisan jälkeen), kun ajat kisan Jukkaa vastaan. Tehdään sopimus minkä mukaan korvaat vauriot (jos niitä nyt noin taitavalle kuskille voi tulla) ja saat allesi pyörän jolla pitäisi mennä 1:27 vallan helposti (pyörä menee, mä en). Ja vie varmasti noita sunkin läsk..eiku rimmattua roppaas taatusti riittävällä kiireellä. Eikä tarte alkaa pulttaamaan Jukalle lisärekvisiittaa ku saat jo riittävän tehoeron ja alustan mikä kestää vertailun jopa Jukan R6R:n vakioalustaan.
Mikäli teille ei ole mitään sitä vastaan, ehdotan harjoitteluajaksi 10-11.7.2009 klo 09:00-21:00 ja itse ajanottoon lauantaita 12.7 klo 12:00-13:00. Ja, jos nyt kävisi niin onnettomasti, että ajanottohetkellä sataa/rata on märkä, niin harjoittelun aikana tehty paras aika kelpaa. Edelleen, mikäli aikani on Jukkaa huonompi, voidaan katsoa todistetun, että; "Prätkä on maantiellä kaikissa olosuhteissa autoa nopeampi." ja päinvastoin; "Auto on maantiellä joissain olosuhteissa prätkää nopeampi.".
Älkääkä nyt turhaan luulko, että aion jänistää tästä hommasta, vaan ilmestyn Alastaron radalle 10.07.2009 klo 09:00 katsomaan mitä olette saaneet aikaan. Teitä on niin monta, että kyllä te siinä onnistutte.
Uskottavuutta lisäisi, jos harjoittelisit vain neljä päivää, eli ke-to-pe-la ja sunnuntaina olisit Motoparkissa.