Mitähän tähän sanoisi
? Kuinka moni olisi voinut vastustaa tällaista mahdollisuutta? Siellä jo olikin muutama vapaaehtoinen, jolle tilaisuus olisi kelvannut ihan tällaisena
, mutta arvaattekin että tarjous koski vain Mr. Legendaa. Tää on kyllä ahneuden ja ties minkä huippu että pyydät veloituksetta pyörän vielä usean päivän testiin ja kaikki vermeetkin. Olisiko vielä pitänyt opettaa ajamaan? Mun ajopuku sulle ei sovi, varaosia ei ole itselläkään, tiimin tuki löytyy (taputetaan kun ajat ohi
) vaan että kaskokin pitäisi olla. Eikö sulla ole omat vermeet jos kerran moponkin omistat, vai meinaatko että vauhti asuu ajopuvun kyttyrässä
? Voi se olla. Mitä suurempi kyttyrä sitä kovempi jätkä
Sä ilmeisesti olet tosiaan taustatyösi tehnyt, kun osasit tuon 1:21 ajan määritellä. Mun tuskin tarvitsee kertoa kuinka tiukassa se on. Tosin Wehnän viimevuoden ajoista voi katsoa mihin toi mopo pystyy osaavissa käsissä. Mä tuskin pääsen vielä ensivuonna 1:21 aikaan, mutta se vei mut 1:23 parhaillaan ja mulla oli alla kolme päivää treeniä Alastarolla. Älä siis ole huolissasi pyörästä
Nyt tietenkin nähtisiin Alastarolla yksi ahkera treenaaja koko loppu syksyn ja alkukauden, mikä olisi tietenkin ratayhtiölle mieleen, mutta eihän sun tarvitse lähteä sellaiseen pelleilyyn. Tietenkin sä puhuit nykykunnostasi, kun mollasit Jukkaa hitaaksi ja kehuit olevasi suhteellisen nopea kuski, eikö vain? Tarjoukseni on edelleen voimassa Motoparkin osalta. Nyt syksyllä saan vielä pyörän tilalle jos niin sattuisi että mopo heittäsi kuskin selästään ja rikkoisi itsensä. Kesken kilpailukauden kukaan vieras ei tule hiplaamaan mun pyörää tai
. Noh, ei koske katsastusta
.