Mää oisin kyllä kysynyt että tietääkös pojat mikä on turvaväli?Täälläpäin tollanen auto joka ilmestyy heittämällä perään ja liimautuu viiden metrin päähän tarakasta haisee pahasti polliisille. Siinä ne pojat sitten odottaa tutkan kanssa että syntyykö sitä turvaväliä ja mihin hintaan...siksi valitsen useimmiten himmailun.mä oon menny tohon kerran pikkulikkana...![]()
![]()
ja viime viikolla meinasin mennä taas, kun 110 tielle käännyttyäni samppanjan värinen octaavi tupsahti n,3 metrin päähän taakse...
enpäs kääntänytkään kahvasta, vaikka piti oikein tosissaan hillitä...
ja sitten valoissa kun se tuli vierelle, etupenkillä mutristeli sinivuokkoja![]()
Henk.koht. mulla meni kunnioitus suomen virkavaltaan viime kesänä täysin. Suoraan sanoen täydellisiä kusipäitä joka iippo, etenkin nämä skoda kuskit tutkavimpaimineen, sitten poukkoillaan sen riivatun rotiskon ratissa, kuin pahemman laatuset rattijuopot, ja ollaan olevinaan niin helvetin tohkeissaan kun saadaan joku rysään. Yx tollanen toilailu ens kesänä, ja tulee piiitkä rupattelu tuokio. Samoin noita vauhtiin tuuppaajia pitää myös jututtaa, jos oikein nyppii.