Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä tarvi osata, kyllä se ihan tuppea vääntämällä tulee ylösMä en osaa keulia, mutta ilmeisesti on pakko alkaa opettelemaan? Tai sitten pitää tosiaan valaa tuohon lyijystä etulokari.![]()
![]()
![]()
Nimittäin tuohan kiertää kai ainakin 12trpm asti (rajoittaja jossain niillä nurkilla?) päätellen siitä, että vaihtovalonkin saa halutessaan sinne vilkuttamaan, eli miten mahtaa käydä esim. noilla mun välityksillä vs. vakiot kun mennään huippuihin.
Vakio siis kiertää sen noin 10trpm ja kulkee siis n. 274km/h.
10trpm kohdalla oma ottaa nyt teoriassa n. 261km/h, mutta jo 10550rpm tarkoittaisi 275km/h huippuja.
Niin joo, olin jo syksyllä huomaavinani vakiovälityksillä, että tuo yritti kouluttaa mua keulimaan. Mielenkiintoisin kokemus tuli mutkatiellä mutkan jälkeen alamäessä kolmosella kaasua avatessa.
![]()
aksiaalisesti vai radiaalisesti kiinni vanteessa??? ja millä ihmeen keinolla saat sen pakan kiinni vanteeseen jos kaikki holkit sekä laakerit ovat paikoillaan.Juu mutta jos se rattaan pakka olisi kiinni vanteessa niin mitä iloa noista vaimennin kumeista olis?
Laakerointihan on akselilla jokatapauksessa sekä pakassa että vanteessa...
Mä laitoin aluksi tuon vaihtovalon 10 500rpm kohtaan ja sitten tajuttuani tuon teho/rpm asian takaisin 10trpm:ään, joten ainakin sen 10500 olen tuolla 06 mallilla kierroksia kelannut. Ohjekirjan mukaan vaihtovalon voi tosiaan asettaa vaikka sinne 12trpm kohtaan, mikä tuntuisi hassulta jos rajoitin puuttuisi aiemmin peliin.Mulla lyö rajoittimimelle kyllä ihan tasan kympissä.
Vaihtuikohan nuo laatikot jossain vaiheessa, mulla nyt piikkiä pienemmällä eturattaalla '03-mallissa observoitu vitosella melkein tapissa 235 näytettyä / 230 todellista. Vakioväleillä varmasti riittäisi välitykset tarpeeksi pitkälle netistä löytämiisi lukemiin.
Katos perhana!Hauskaa Aprillipäivää vaan![]()
Oliko tämä nyt Aprilia vai totisinta totta?Katos perhana!Hauskaa Aprillipäivää vaan![]()
Aprilli ajoon Aprillipäivänä, näinhän se menee.![]()