Höpö höpö... Hyviin tapoihin kuuluu laittaa kaikki kilkkeet paikoilleen ja sitten heti vaihtoon.Tosin mietin myös sitä, että mun pyöränvaihtotahdilla saattaisi kannattaa pitää Aprilia vakiona ja säästää rahat välirahoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpö höpö... Hyviin tapoihin kuuluu laittaa kaikki kilkkeet paikoilleen ja sitten heti vaihtoon.Tosin mietin myös sitä, että mun pyöränvaihtotahdilla saattaisi kannattaa pitää Aprilia vakiona ja säästää rahat välirahoihin.
Mulla PC on kiinni tarralla takahäkin "poikkiraudassa" kuskin ja matkustajan penkin välissä. Siihen se mahtuu nipin napin. Tosin pyörässäni on kuitukatteet ja johtosarjoja laitettu muutenkin hiukan uuteen uskoon...PC III:sta vielä sellainen kysymys (kysymyksiä), että saako sen fyysisesti helposti sopimaan RSV R:ään ja minne? Entäs asennus, pystyykö tekemään itse helposti, eli onko plug and play - entäs O2 disabloija? Se ainakin kuvissa näyttää ihan vain kytkettävältä. Jos ostan RSV R:ään tarkoitetun PCIII:n ja laitan sen, sekä O2 hässäkän paikoilleen + sliparit kiinni (ja vaihdan välitykset) talven aikana, niin onko tuossa PC:ssä jokin kartta valmiina - eli saako pyörän sitten käymään ja toimimaan noilla sen verta säällisesti, että sen voisi sitten ajaa säädettäväksi? Vai lähteekö edes käymään?
Nimim. Veronpalautuksia tulossa.
Tosin mietin myös sitä, että mun pyöränvaihtotahdilla saattaisi kannattaa pitää Aprilia vakiona ja säästää rahat välirahoihin.
Merkistä sen enempää tietämättä ja kawaan verraten niin voiskohan olla "kallistuksen-tunnistin". Elikkäs se vaan sammuttaa moottorin tietyssä kallistuskulmassa, ettei pääse käymään ilman öljyä. Nyt siis puhutaan siitä kulmasta kun pyörällä kaadutaan.Pyörän laitoin talvisäilöön, uusi ratastus ei ole vielä tullut, joten sen kokeileminen jää kevääseen. Samoin edelleen on päättämättä muu viriviri.
Sellainen kysymys, että mikäs helistin siinä akunkiinnityskannakkeessa on kiinni? Teksti Upside kyljessä - johtoja menee ja helisee. Liittyykö jotenkin sen tiedottamiseen moottorille (sytytykselle), että onko kumipuoli ylöspäin?
Ei auta, kun tuossa 04-> on vakiona 16 edessä. (16/40 välitykset)Mulla olis 16 piikkinen eturatas melkein uusi joutavana on tosin vanhempaan Milleen, mutta lie samanlainen akseli jos kiinnostaa.