• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aprilia RSV 1000 Mille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seeber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
skuikka sanoi:
http://www.meat-doria.com/en/product_hoffer/7506416/7863
Onko tuo pumppu? Koitas Motonettia noiden autojen varaosahauilla ja käy vanhan kanssa kassalla vertaamassa.
Tuotto ainakin piisaa. Tuo Piaggion kohdalla mainittu varaosanumero ka täsmää Millen pumppuun.

Näyttää aika hyvältä. Tongin apikkafoorumin viisaiden päitä, jos siellä joku osais vastata.

Edti:

Sieltä vastattiin, että ei. Kuulemma pumpun sihdin kanssa tulee ongelmia. En kyllä hiffaa miten.

En sitten jaksanut metsästää niitä ram-air tötteröitä. Nyt en osaa päättää, leikkaanko päät viistoiksi vai jätänkö noin?
12776793_489034874554770_113655443_o.jpg

Tänään vähän puuhasteltu tallissa... Alustan osat kävin hakemassa motovilleltä ja ruuvailin paikalleen. Takalinkun laakerointi pitää vielä käydä läpi. Jarruihin vaihtelin uudet tiivisteet. Ruuvasin myös kiinni briteistä tilatun tappisarjan. Semmonen pikkupaja kun race supplies direct (voin suositella loistava palvelu ja nopea vastaus email) myy ebayssa milleen pelkkää tappisarjaa ilman polkimia. Laitoin mailia, että pistää mukaan heidän valikoimistaan ducati 1098 sarjaan kuuluvan vaihdepolkimen. Käänsin vaihdepolkimen vaan ympäri kun ducatissa uniball kiinnitys alhaalla ja milleen sopiakseen pitää olla ylhäällä. Nyt pitää vaan askarrella tuohon väliin tangon pätkä ja viritellä shifteri paikalleen kunhan saapuu :right: Eiköhän tämän kasaan saa kesäksi :jpstyle:

PS myykää joku:wanna: mulle toinen sarja vanteita

Liitetiedostot

• CAM00963.jpg
    CAM00963.jpg
    90,4 KB · Katselut: 86
  • CAM00964.jpg
    CAM00964.jpg
    86,9 KB · Katselut: 80
  • CAM00965.jpg
    CAM00965.jpg
    88,6 KB · Katselut: 83
Jarrulevyt käy ainakin ristiin ja pirun samannäköiset vanteet ovat. SD:n takavanne on 5,5' kun Millessä on 6'. 180 kumilla saattaa muuttua nykyistäkin ketterämmäksi.
Wililtä taisin kysellä syksymmällä noita samoja vanteita Kotariin, taitaa sen hankinta siirtyä ja mennään Millellä vielä tämä kesä.
Siihen liittyen, jos jollain lojuu niitä Tuonon syttypuolan peitemuoveja jossain, niin olen kiinnostunut. Olen pari viikkoa koittanut mallailla amuliinista tyyliin sopivia, mutta ei onnistu minun lahjoilla.
Netistä ei ole osunut silmään kuin kalliita hiilikuituhiluja.

wilipedia sanoi:
Juu, olen slovakiassa tämän viikon, joten mittailut jää ensiviikkoon.

Oletko sattumoisin Tatralla laskemassa? Mietin vaan kun olen ensi viikolla itse tulossa sinne että mikähän mahtaa olla lumitilanne...

MachinaAnimata sanoi:
Oletko sattumoisin Tatralla laskemassa? Mietin vaan kun olen ensi viikolla itse tulossa sinne että mikähän mahtaa olla lumitilanne...

Spisska nova ves ihan töissä ja lunta ei ole yhtään, lämmöt jotain 6 astetta. En tiedä sitten mikä on hiihtokeskuksissa tilanne.

m1kk0 sanoi:

Mä menin suosiolla Brembon 19 RCS:ään. Käy sitten mopoon kuin mopoon. Tietty, jonkun japsimopon radiaalipääsylkkä menee varmaan kans. Toi brembo vaati pienen mittariston siirron, ja ohjauksen rajoittamisen yhden rengaspainon verran.

Mä en päässyt selville, et mikä korjaussetti tuohon Bremboon menee.

Btw. Takajarrunkin osalta Carpimoto myy pääsylkkiä jotain 50-60 euroa kipale, et jos mopo ei koe väkivaltaista loppua, niin ens talvena sekin työn alle.

Asiaan vielä.... Tuossa korjaussetissähän oli mitat, niin oma murusiks ja näppäränähän mittailet kriittiset paikat.

JMH sanoi:
Mä menin suosiolla Brembon 19 RCS:ään. Käy sitten mopoon kuin mopoon. Tietty, jonkun japsimopon radiaalipääsylkkä menee varmaan kans. Toi brembo vaati pienen mittariston siirron, ja ohjauksen rajoittamisen yhden rengaspainon verran.

Mä en päässyt selville, et mikä korjaussetti tuohon Bremboon menee.

Btw. Takajarrunkin osalta Carpimoto myy pääsylkkiä jotain 50-60 euroa kipale, et jos mopo ei koe väkivaltaista loppua, niin ens talvena sekin työn alle.

Asiaan vielä.... Tuossa korjaussetissähän oli mitat, niin oma murusiks ja näppäränähän mittailet kriittiset paikat.

Jep lähetin kysymyksen myyjälle, että sopiiko psc16 pääsylkkään... alkup vielä yhtenä osana ja haaveilen siitä, että korjautuisi itsekseen :right: btw kauhee 2t kuume :wanna: vois hommata piikkisen rs:n kadulle :D

m1kk0 sanoi:
Jep lähetin kysymyksen myyjälle, että sopiiko psc16 pääsylkkään... alkup vielä yhtenä osana ja haaveilen siitä, että korjautuisi itsekseen :right: btw kauhee 2t kuume :wanna: vois hommata piikkisen rs:n kadulle :D

Sit siitä RS:stä pitää tehdä hieno..... ring ding ding ding :D

Tällainen vastaus tuli: hi, there is no replacement kit of PSC pumps, to repair the PSC pumps must send them to the Brembo, only in the factory repair. :no: nojoo kaipa se uus pitää hommata kun maksaa varmaan saman lähettää korjattavaksi... motoforzan takakate on omaan mieleen kun siitä on siistitty takavalojen muodot pois :grin:

Liitetiedostot

• CAM00983.jpg
    CAM00983.jpg
    86,5 KB · Katselut: 37
m1kk0 sanoi:
Tällainen vastaus tuli: hi, there is no replacement kit of PSC pumps, to repair the PSC pumps must send them to the Brembo, only in the factory repair. :no: nojoo kaipa se uus pitää hommata kun maksaa varmaan saman lähettää korjattavaksi... motoforzan takakate on omaan mieleen kun siitä on siistitty takavalojen muodot pois :grin:

Perhana ku ois muistanut mainita Jesterin Evokitin katteet. No, noi eka ruvelle, ja sit rääräämuovia.

http://jester68evokit.com/

Tuosta olen käynyt alustavaa hankintakeskustelua. Nyt en ymmärrä, mikä on minkäkin polven mille jne... Kilometrimäärä vaikuttaa verrattain alhaiselta. Osaatteko, arvoista Mille-tuntijat, kommentoida pelkän ilmoituksen perusteella, vai sattuuko peräti olemaan jonkun teistä entinen?

Back