Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
m1kk0 sanoi:Löytyykö kenelläkään nurkista gen 1 jarrukahvaa. Pikapikaa tarvitsisi ens vkl motoparkkiin. Tai sitten koko jarrpääsylkkä voii olla uudemmastakin![]()
m1kk0 sanoi:Löytyykö kenelläkään nurkista gen 1 jarrukahvaa. Pikapikaa tarvitsisi ens vkl motoparkkiin. Tai sitten koko jarrpääsylkkä voii olla uudemmastakin![]()
JMH sanoi:Oisko pupulla jäänyt varastoon kiinan/ OEM kahva?

m1kk0 sanoi:Kysellään alustavasti täältä ennenkuin tarjoan muualle. Onko kenelläkään tarvetta alkup katesarjalle 2002 milleen? Vaatii maalia, mutta ovat ehjiä lukuunottamatta paria pienta halkeamaa. Saa ehjättyä helposti. Muitakin katuosia löytyy. Oma kiinnostus ajaa kadulla on nolla ja nämä siis turhaan varstossa vie tilaa.![]()
mikkom sanoi:Kellään kokemusta saako noita katteiden vakiomallisia pikakiinnikkeitä jonkun liikkeen hyllystä vai meneekö suosiolla tilaushommiks? Oli näköjään yks lähtenyt jo tangentin suuntaan ja toinenkin auennut mutta paikallaan, ja tietysti just huomenna oon lähössä maakuntakierrokselle.
maph sanoi:Multa puuttuu kanssa yksi tuollainen katteen pikakiinnike. Jos keksit mistä noita saa, ilmoittele.
m1kk0 sanoi:Pitäis käyttää toi millen kone talvella auki... ja alusta laittaa ja ja ja ja... Olisko vinkkejä hyvästä paikasta tai tekijästä? Tattis![]()
JMH sanoi:Motoville?
Onko sulla muuten tuon koneen ja pyörän manuska myös? Jos ei, niin laita privaa ja lähetän dokumenttia.
Riippuen, mitä koneelle pitää tehdä, niin aika paljon voi laittaa itse. Venoja tuskin tarvitsee esimerkiksi säätää. Vai meinasitko ottaa kannet irti?
m1kk0 sanoi:Manuaalit löytyy koneelta. Emt kuin paljon kannattaa ehjää konetta purkaaolishan toi kiva tarkistella laakerointi, männät ja sylinterit sekä laatikko. Kauhuskennaariona pamahtaa sitten kesken kautta vai mitä?
![]()

m1kk0 sanoi:Manuaalit löytyy koneelta. Emt kuin paljon kannattaa ehjää konetta purkaaolishan toi kiva tarkistella laakerointi, männät ja sylinterit sekä laatikko. Kauhuskennaariona pamahtaa sitten kesken kautta vai mitä?
![]()

m1kk0 sanoi:Pitäis käyttää toi millen kone talvella auki... ja alusta laittaa ja ja ja ja... Olisko vinkkejä hyvästä paikasta tai tekijästä? Tattis![]()
D-Iivil sanoi:MJL-huolto tattiksella. Sinne minä Millen veisin![]()
pupu sanoi:Oliko tää se lafka, jossa sun Milles oli aina enemmän vikoja huollon/rempan jälkeen ku ennen sinne vientiä?
MJL on siinäkin mielessä hyvä, että kavereilla on paljon kokemusta Apriliasta, ajavat/ajoivat niillä (Rotax) itsekin... mm. factory-tuono...wow-yksilön oon nähnyt siellä!pupu sanoi:Oliko tää se lafka, jossa sun Milles oli aina enemmän vikoja huollon/rempan jälkeen ku ennen sinne vientiä?