Onnea inssiin, turhaa sitä jännittelee.. mutta minkäs sille voi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on muuten tehokas treeni se viimeinen kertaus ennen inssiä. Varmaan saat siinä hiottua varman tavan hoitaa homma kotiin.Inssin alkuun 44h 15min... Eipä oo jännittäny näin paljon vähään aikaan..
Jarrutusta oon pyöritelly mielessä koko ajan ja onneks maanantaina on kaks viimeistä ajotuntia ennen koetta joten saa vielä treenata. Mulla taitaa olla ongelmana se etten uskalla runtata etujarrua tarpeeksi vaan liu'uttelen sitä turhan paljon. Tää juontaa juurensa tod.näk. maastofillareista, joissa olemattoman kevyt perä ja ylitehokkaat levyjarrut on saanu monesti aikaan sen että pyörä pysähtyy ja meikäläinen jatkaa matkaa. Täytyy vaan koittaa riistäytyä irti noista vanhoista tottumuksista ja hoitaa maanantai kunnialla kotiin!
Hyvää viikonloppu kaikille, nyt![]()
Ekkönää koskaan tehojarrutellu maastofillarilla silleen ett eka törkkäsit perseen taakse? Ts painopiste niin taakse kun mahollista.Jarrutusta oon pyöritelly mielessä koko ajan ja onneks maanantaina on kaks viimeistä ajotuntia ennen koetta joten saa vielä treenata. Mulla taitaa olla ongelmana se etten uskalla runtata etujarrua tarpeeksi vaan liu'uttelen sitä turhan paljon. Tää juontaa juurensa tod.näk. maastofillareista, joissa olemattoman kevyt perä ja ylitehokkaat levyjarrut on saanu monesti aikaan sen että pyörä pysähtyy ja meikäläinen jatkaa matkaa. Täytyy vaan koittaa riistäytyä irti noista vanhoista tottumuksista ja hoitaa maanantai kunnialla kotiin!
Toi oli muuten melko jännittävää, hyvin palautu viime syksy mieleen kun tätä threadia luinInssin alkuun 44h 15min... Eipä oo jännittäny näin paljon vähään aikaan..
Hyvin se menee... Ei siitä suotta kannata ressata! Ei muutakun tsemppiä inssiin!inssi-ETA: 25h:10min... Antaa olla! Oon miettiny pääni puhki tota koetta ja alkaa v*tuttamaan koko homma jo ennen kuin se edes alkaa![]()
Tänään en enää funtsi koetta vaan otan ihan rennosti ja jätän huomisen kohtalon sekä olemattoman harjoittelun varaan. Menee sitten läpi jos on mennäkseen, nähdäkseni mulla on paremmat mahdollisuudet läpäistä se koe jos oon hyvin levännyt, itsevarma ja rento, saatika että käyn stressin varjolla mielessä läpi niitä tehtäviä koko pirun illan, nukun hiton huonosti ja meen p*askanjäykkänä huomiseen koitokseen...
Tosin mulla on ainakin silleen, että jos en ole varma jostain, niin sitä herää epäilyksiä ja alkaa hermostuttaa ja jännittää yms. Jos tiedän että homma on hanskassa, niin kaikki sujuu rennosti ilman mitään jännityksen aiheuttamia kommelluksia.tietää ainakin että on hyvin valmistautunut, jos jännittää. Sillä jos ei olisi valmistautunut, niin eihän sitä jännittäisi.
Joo, rennosti vaan, kyllä ne tehtävät menee omalla painollaan sitten kun niitä alkaa suorittaa. Ilmatkin suosii huomista, niin ei tartte märällä vääntää eikä kuitenkaan hikoilla.inssi-ETA: 25h:10min... Antaa olla! Oon miettiny pääni puhki tota koetta ja alkaa v*tuttamaan koko homma jo ennen kuin se edes alkaa![]()
Tänään en enää funtsi koetta vaan otan ihan rennosti ja jätän huomisen kohtalon sekä olemattoman harjoittelun varaan. Menee sitten läpi jos on mennäkseen, nähdäkseni mulla on paremmat mahdollisuudet läpäistä se koe jos oon hyvin levännyt, itsevarma ja rento, saatika että käyn stressin varjolla mielessä läpi niitä tehtäviä koko pirun illan, nukun hiton huonosti ja meen p*askanjäykkänä huomiseen koitokseen...
Svahnm:lle unohtui kaupanteon yhteydessä sanoa että renkaissa on kyllä palautusoikeus jos jotain feelua löytyy, mutta kiva kuulla että setti pelittää![]()
asenne kutakuinkin kunnossa...inssi-ETA: 25h:10min... Antaa olla! Oon miettiny pääni puhki tota koetta ja alkaa v*tuttamaan koko homma jo ennen kuin se edes alkaa![]()
Svahnm:lle unohtui kaupanteon yhteydessä sanoa että renkaissa on kyllä palautusoikeus jos jotain feelua löytyy, mutta kiva kuulla että setti pelittää![]()
täällä päin just ny ilmat suosii lähinnä rekiajeluaIlmatkin suosii huomista,
Mitäs, tainnut viltsu saada kortin kun miehestä ei kuulu eikä näy..![]()