• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 28.5.2008, klo 10-16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meikäläisellä ei nää autoasiat vaan tunnu menevän putkeen, tai edes sinne päin
sad_orig.gif
Pakua en ehdi pajalta saada vielä tuohon mennessä, eli oisko kellään pk-seudulta autolla menevällä kyydissä tilaa yhdelle pyörälle ja kuskille?

Tässä vaiheessa alkaa kelvata myös vinkit hyvistä venäläisistä perintätoimistoista, voisivat käydä eräällä autopajalla vähän juttelemassa...

Mä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti  ton reitin kautta ajoissa perille?
Tervetuloa vaan, eiköhän tuon kerkeä... Pistetään vaikka töpinäksi jollei muuten  
omg.gif
Jees, näkyilee Nousiaisten Nesteellä kasin pintaan.
Kyllä keritään helposti, viime maanantaina juuri viimeksi samaa reittiä. Tervetuloa letkaan!

Hei.
En ole koskaan radalla ennen ajanut, mutta nyt näytti olevan kaksi paikkaa jäljellä keskinopeaan ryhmään. Ilmoittauduin ryhmään, mutta maksun ajattelin suorittaa kuultuani kelvollisuuteni...
Eli, voiko vihreenä aloittaa keskinopeassa ryhmässä?

Hei.
En ole koskaan radalla ennen ajanut, mutta nyt näytti olevan kaksi paikkaa jäljellä keskinopeaan ryhmään. Ilmoittauduin ryhmään, mutta maksun ajattelin suorittaa kuultuani kelvollisuuteni...
Eli, voiko vihreenä aloittaa keskinopeassa ryhmässä?
Maksettu. Eli ängeydyn mukaanne...

Edit: Jutin sanoin: " ei oo häpee olla nopee"

Edit 2: Nähtäväksi jää kuinka nopeasti Nordeasta tieto löytää Sampo-pankin...

Mä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti ton reitin kautta ajoissa perille?
Tervetuloa vaan, eiköhän tuon kerkeä... Pistetään vaikka töpinäksi jollei muuten
omg.gif
Jees, näkyilee Nousiaisten Nesteellä kasin pintaan.
Nyt kävi ikävästi, suistuin jyrkässä mutkassa ojan pohjalle
bawling.gif
. Pyörä meni rikki + minä ruhjeilla, onneks oli nahka-asu. Perun Alastaroreissun.

Olis nyt vapaa paikka hitaaseen ryhmään, onko mahdollista saada ilmoittautumismaksua takaisin? Varmaan parasta laittaa infoa modelle. Kunhan selviän mielipahasta
confused_orig.gif

No niin,Sitä saa maksaa aina tyhmyydestä,Olen ollut työ reissuilla ja olisin lähtenyt miellelläni ajamaan Alastaroon(28.5).No ilmottauduin viime torstaina ja oli mukamas vähän kiirus.Minä he...in jästipää laitoin maksuun pelkän radan en mitään muuta tietoa,eli maksoin 35 e ratamaksua,tiedän että se on myöhässä mutta kun nuo työt.Olin työ keikalla Mexicossa ja ei siellä ollut paljon aikaa miettiä ratamaksuja.Sitten laitoin toisen maksun(0.10senttiä),missä kerroin edellisen maksun mihin se oli tarkoitettu.Joten tiedän että teidän homma ei ole siellä tutkia jonkun tyhmän mokailuja maksuissa,mutta olisi ollut mukava lähtee ajaa Alastaroon ensi viikollla,vaikka ilmoitus on myöhässä,vaikka maksut on myöhässä,vaikka ilmoittaja on hidas hämäläinen.
confused_orig.gif

Eli hitaassa ryhmässä vapautui minun paikkani onnettomuuden takia. Myyn paikkani 35€:lla sitä haluavalle.

No niin,Sitä saa maksaa aina tyhmyydestä,Olen ollut työ reissuilla ja olisin lähtenyt miellelläni ajamaan Alastaroon(28.5).No ilmottauduin viime torstaina ja oli mukamas vähän kiirus.Minä he...in jästipää laitoin maksuun pelkän radan en mitään muuta tietoa,eli maksoin 35 e ratamaksua,tiedän että se on myöhässä mutta kun nuo työt.Olin työ keikalla Mexicossa ja ei siellä ollut paljon aikaa miettiä ratamaksuja.Sitten laitoin toisen maksun(0.10senttiä),missä kerroin edellisen maksun mihin se oli tarkoitettu.Joten tiedän että teidän homma ei ole siellä tutkia jonkun tyhmän mokailuja maksuissa,mutta olisi ollut mukava lähtee ajaa Alastaroon ensi viikollla,vaikka ilmoitus on myöhässä,vaikka maksut on myöhässä,vaikka ilmoittaja on hidas hämäläinen.  
confused_orig.gif
Moi, eipä hätiä, eiköhän se maksu löydä oikeaan paikkaan näillä eväillä. Tervetuloa mukaan vaan.

//Andy

Hitaassa ryhmässä vapautuu paikka. Pitää olla töissä kymmeneen asti, eli ajamaan en viitsi yrittää mutta liputusvuoron voisin tulle tekemään.

Back