riisor
MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
No kerran ihan vahingossa!Oot kuulemma ajanut joskus ylinopeuttakin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kerran ihan vahingossa!Oot kuulemma ajanut joskus ylinopeuttakin![]()
No oliskos mitään jos Nousiaisten Nesteeltä olis lähtö? Olisko vaikka 8.20? Mynämäen ja Yläneen kautta.Niin, maksettu myös heti, minä olen Turusta, tai siis, Raisiosta lähdössä... Miten olisi tuo yhdeisreissu? Ehdotuksia?
![]()
![]()
Laitoin privaa... vaikka mullakin on Alastaro vielä korkkaamatta.Tehty pientä ryhmien uudelleenjärjestelyä -> hitaaseen ja keskinopeaan tuli hiukan tilaa.
Mä messissä, jos kimppa lähtöä on.Onko pkseudulta yhteis lähtöä alastarolle?
No me ollaan siinä kymmentä yli. Ihan vaan siksi kestää noin kauan, kun pitää tankatakin ja siihen kuluu se ylimääräiset 7 minsaaOK, Mä liityn letkaan kun ohitatte Nokian Shellin, olen siinä norkoilemassa joskus kasin jälkeen tankki täytettynä ja täynnä menohaluja![]()
Jep, kuulostaa hyvältä... Eli 8.20 lähtö, taidan olla tuolla jo n. klo. 08.00 syömässä filesämpylää ja kahvittelemassa... Muita Turun suunnalta tulossa letkaan? On pirun mukava ja mutkanen tuo yläneentie, nopeusrajoitukset saisi vaan tuplataNo oliskos mitään jos Nousiaisten Nesteeltä olis lähtö? Olisko vaikka 8.20? Mynämäen ja Yläneen kautta.Niin, maksettu myös heti, minä olen Turusta, tai siis, Raisiosta lähdössä... Miten olisi tuo yhdeisreissu? Ehdotuksia?
![]()
![]()
Kuitataan, törmätään siellä siis! Hölmönnäköinen kaveri mustalla gixxerillä rullaa paikalle joskus kasin jälkeen keskiviikkonaJep, kuulostaa hyvältä... Eli 8.20 lähtö, taidan olla tuolla jo n. klo. 08.00 syömässä filesämpylää ja kahvittelemassa... Muita Turun suunnalta tulossa letkaan? On pirun mukava ja mutkanen tuo yläneentie, nopeusrajoitukset saisi vaan tuplataNo oliskos mitään jos Nousiaisten Nesteeltä olis lähtö? Olisko vaikka 8.20? Mynämäen ja Yläneen kautta.Niin, maksettu myös heti, minä olen Turusta, tai siis, Raisiosta lähdössä... Miten olisi tuo yhdeisreissu? Ehdotuksia?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kuin myös, koskaan en oo käynyt ja eksymisvaara on ilmeinen...Mä messissä, jos kimppa lähtöä on.Onko pkseudulta yhteis lähtöä alastarolle?
Mä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti ton reitin kautta ajoissa perille?Jep, kuulostaa hyvältä... Eli 8.20 lähtö, taidan olla tuolla jo n. klo. 08.00 syömässä filesämpylää ja kahvittelemassa... Muita Turun suunnalta tulossa letkaan? On pirun mukava ja mutkanen tuo yläneentie, nopeusrajoitukset saisi vaan tuplataNo oliskos mitään jos Nousiaisten Nesteeltä olis lähtö? Olisko vaikka 8.20? Mynämäen ja Yläneen kautta.Niin, maksettu myös heti, minä olen Turusta, tai siis, Raisiosta lähdössä... Miten olisi tuo yhdeisreissu? Ehdotuksia?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tunti 10minuuttia google mapsilla .... tiettyMä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti ton reitin kautta ajoissa perille?Jep, kuulostaa hyvältä... Eli 8.20 lähtö, taidan olla tuolla jo n. klo. 08.00 syömässä filesämpylää ja kahvittelemassa... Muita Turun suunnalta tulossa letkaan? On pirun mukava ja mutkanen tuo yläneentie, nopeusrajoitukset saisi vaan tuplataNo oliskos mitään jos Nousiaisten Nesteeltä olis lähtö? Olisko vaikka 8.20? Mynämäen ja Yläneen kautta.Niin, maksettu myös heti, minä olen Turusta, tai siis, Raisiosta lähdössä... Miten olisi tuo yhdeisreissu? Ehdotuksia?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tervetuloa vaan, eiköhän tuon kerkeä... Pistetään vaikka töpinäksi jollei muutenMä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti ton reitin kautta ajoissa perille?
Jees, näkyilee Nousiaisten Nesteellä kasin pintaan.Tervetuloa vaan, eiköhän tuon kerkeä... Pistetään vaikka töpinäksi jollei muutenMä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti ton reitin kautta ajoissa perille?![]()