• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 28.5.2008, klo 10-16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oot kuulemma ajanut joskus ylinopeuttakin  
tounge.gif
No kerran ihan vahingossa!
talktohand.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
:)Nyt hymyilyttää, kiitos järjestelyiden, sain vikapaikan hitaasta, nyt se rataneitsyys lähti...
smile_org.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Niin, maksettu myös heti, minä olen Turusta, tai siis, Raisiosta lähdössä... Miten olisi tuo yhdeisreissu? Ehdotuksia?
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ilmoittauduttu keskiryhmään ja maksettu voi siirtää nopeaan ryhmään ,jos n.1.35 ajoilla en ole kokoajan tiellä
biggrin.gif

Niin, maksettu myös heti, minä olen Turusta, tai siis, Raisiosta lähdössä... Miten olisi tuo yhdeisreissu? Ehdotuksia?
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
No oliskos mitään jos Nousiaisten Nesteeltä olis lähtö? Olisko vaikka 8.20? Mynämäen ja Yläneen kautta.
Jep, kuulostaa hyvältä... Eli 8.20 lähtö, taidan olla tuolla jo n. klo. 08.00 syömässä filesämpylää ja kahvittelemassa... Muita Turun suunnalta tulossa letkaan? On pirun mukava ja mutkanen tuo yläneentie, nopeusrajoitukset saisi vaan tuplata
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
No oliskos mitään jos Nousiaisten Nesteeltä olis lähtö? Olisko vaikka 8.20? Mynämäen ja Yläneen kautta.
Jep, kuulostaa hyvältä... Eli 8.20 lähtö, taidan olla tuolla jo n. klo. 08.00 syömässä filesämpylää ja kahvittelemassa... Muita Turun suunnalta tulossa letkaan? On pirun mukava ja mutkanen tuo yläneentie, nopeusrajoitukset saisi vaan tuplata  
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Kuitataan, törmätään siellä siis! Hölmönnäköinen kaveri mustalla gixxerillä rullaa paikalle joskus kasin jälkeen keskiviikkona
baaa.gif

Voisin olla mukana, startti joskus klo 7 jälkeen joltakin 1-tien varrella olevalta huoltsikalta. Tarkennellaan vielä.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Mä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti ton reitin kautta ajoissa perille?

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Mä olen tulossa myös Alastarolle, jos tuun teitin letkaan mukaan. Ehtiikö varmasti ton reitin kautta ajoissa perille?
Tunti 10minuuttia google mapsilla .... tietty
062802moto_prv.gif
ajoaika puoliintuu.

Jos kuuntelemaan tulis jollei mahdu radalle...*soittaa pomolle*

Back