• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 28.5.2008, klo 10-16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko pkseudulta yhteis lähtöä alastarolle?
Mä messissä, jos kimppa lähtöä on.
Kuin myös, koskaan en oo käynyt ja eksymisvaara on ilmeinen...
Mä voisin myös liittyä porukkaan.
Joo, mäkin voisin liittyä porukkaan, kun ei mitään käsitystä, missä se rata on. Mistä lähtö ja monelta - lähteekö Hannula opastaan?

Ajojen päälle ois sit tuolla toisessa ketjussa tarjolla saunat.
Keli on(/näyttäs olevan) kyllä sen verran komea, että täytyy laittaa harkintaan...
cool.gif

Onko pkseudulta yhteis lähtöä alastarolle?
Mä messissä, jos kimppa lähtöä on.
Kuin myös, koskaan en oo käynyt ja eksymisvaara on ilmeinen...
Mä voisin myös liittyä porukkaan.
Joo, mäkin voisin liittyä porukkaan, kun ei mitään käsitystä, missä se rata on. Mistä lähtö ja monelta - lähteekö Hannula opastaan?
Keksikää aika paikka? Viime vuonna kävin kerran ja silloinkin ajelin rocketin perässä, joten en kyllä kauheen hyvin muista paikkaa. Toi Hannula taitaa olla meistä se guru?
Tos olis reitti ehdotus: 1-tietä ensin ja siinä 2-tielle forssa- humppila-loimaa-alastaron moottorirata.
Miten olisi lähtö 7.45- 8.00  vaikka NIHTISILLAN ABC  
biggrin.gif

navi näyttää ajo aikaa noin 1h 48min

MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Alastaron moottoriradalla ke 28.5.2008!

Ajoaika: klo 10.00 - 16.00
Ajajakokous: klo 9.30

Kuume ei suostu hellittämään otettaan, joten joudun valitettavasti jättämään Alastaron ajelut väliin. Mikä voisikaan olla parempi tapa viettää tälläisiä aurinkoisia päiviä kuin sisällä nyhjöttäminen?

Siispä jos joku halukas haluaa keskinopeaan ryhmään ajamaan, niin se joku laittakoon vaikka yksityisviestin minulle ja ilmoittelemme ratavastaaville vaihdosta.

Aurinkoiset ajelut teille muille.

Kuume ei suostu hellittämään otettaan, joten joudun valitettavasti jättämään Alastaron ajelut väliin. Mikä voisikaan olla parempi tapa viettää tälläisiä aurinkoisia päiviä kuin sisällä nyhjöttäminen?

Siispä jos joku halukas haluaa keskinopeaan ryhmään ajamaan, niin se joku laittakoon vaikka yksityisviestin minulle ja ilmoittelemme ratavastaaville vaihdosta.

Aurinkoiset ajelut teille muille.
lähetän sulle postia..

Työt haittaa jälleen harrastusta eli jää huominen ajo väliin hitaassa ryhmässä...  
veryangry.gif

Löytyykö halukkaita paikan lunastajia?

Vilho

Toi Hannula taitaa olla meistä se guru?

Mulla on navigoijana aivan legendaarinen maine.
biggrin.gif

Tulen messiin, aikataulu on vähän naftinpuoleinen mutta eiköhän me ehditä. Muistakaas lähteä kotoa ajoissa, on arkiaamu ja ruuhkat ovat pahimmillaan.
jee ei tartte navia mukaan .. jos oot sitä mieltä et sattaa kiirus tulla, niin porukat paikalle siten että lähdetään tasan 7.45

Toi Hannula taitaa olla meistä se guru?

Mulla on navigoijana aivan legendaarinen maine.
biggrin.gif

Tulen messiin, aikataulu on vähän naftinpuoleinen mutta eiköhän me ehditä. Muistakaas lähteä kotoa ajoissa, on arkiaamu ja ruuhkat ovat pahimmillaan.
jee ei tartte navia mukaan .. jos oot sitä mieltä et sattaa kiirus tulla, niin porukat paikalle siten että lähdetään tasan 7.45
Hyvä - mukana 7:45 Nihtisillan ABC:ltä!

Back