• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 28.5.2008, klo 10-16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joko meni uusintajakoon? eli vapaat paikat menny?
confused_orig.gif

Joudun lähtemään duuniin, eikä nettiä mailla halmeilla... Onko mahdollista buukata itseään mahd. peruutuspaikalle?

sad_orig.gif
sad_orig.gif

Listan siivous tehty.
Aika lailla tuli tilaa...

Eräpäivän jälkeen tehtyjen paikkavarausten maksut tulee hoitaa välittömästi ilmoittautumisen yhteydessä. Seuraamme varauksia, ja jos rahoja ei näy, linkoamme varaukset bittiavaruuteen.

Näin annamme OIKEASTI radalle ajamaan haluaville mahdollisuuden päästä mukaan.
smile_org.gif

Peruutuspaikka varattu ja maksettu.
buttrock.gif

edit: OP:stä, joten näkynee vasta huomenna. Laitanko kuitin?
tounge.gif

Täällä ilmoittautuu yksi peruutuspaikan kyttääjä. Ilmoitelkoot niin peruuttajat kuin järjestäväkin taho mahdollisista paikoista.

Kiitos.

Tampereelta lähtiöille ehdottaisin Pirkkalan ABC:tä ja lähtö klo 7.45?? Ketäs mukaan?
Juu sopii. Mutta lähdetäänkö hieman myöhemmin. Kun ei tonne aja kun noin tunnin ja tossa ois 1.45 aikaa. Jos lähdetään kasilta niin ehditään vieläkin aivan varmasti puol kypään.
Mikäs reitti? Vetelettekö mutkaa vai pikatietä Nokian ohi? Mietiskelen tässä vaan tuota omaa lähtöäni, siis mistä mä hyppään kelkkaan

Tampereelta lähtiöille ehdottaisin Pirkkalan ABC:tä ja lähtö klo 7.45?? Ketäs mukaan?
Juu sopii. Mutta lähdetäänkö hieman myöhemmin. Kun ei tonne aja kun noin tunnin ja tossa ois 1.45 aikaa. Jos lähdetään kasilta niin ehditään vieläkin aivan varmasti puol kypään.
Mikäs reitti? Vetelettekö mutkaa vai pikatietä Nokian ohi? Mietiskelen tässä vaan tuota omaa lähtöäni, siis mistä mä hyppään kelkkaan
Kasi sopii kans hienosti! Ja aattelin ihan sitä turuntietä mennä. Mutkaa tulee päivänaikana muutenki tarpeeks ajettua...
smile_org.gif

OK, Mä liityn letkaan kun ohitatte Nokian Shellin, olen siinä norkoilemassa joskus kasin jälkeen tankki täytettynä ja täynnä menohaluja
tounge.gif

Tehty pientä ryhmien uudelleenjärjestelyä -> hitaaseen ja keskinopeaan tuli hiukan tilaa.

Jos joku hitaaseen ryhmään ilmoittautuneista ja ennenkin radalla ajaneista tuntee piston sydämmessään, että voisi siirtyä kokeilemaan keskinopeaan ryhmän vauhtia niin laittakaa privaa niin saadaan hitaaseen paikkoja alottelijoille.

Back