Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä kun starttaan väsyneen hiacen Lohjalta (130km) ja körryyttelen 60-90km/h Lohjan ja Someron mutkasyheröt, niin vajaalla 80kmh keskinopeudella kuluu matkaan n. tunti ja 3 varttia. Uskoisin, että isompia teitä pitkin Epsoosta vääntää paikalle helposti alle kahden tunnin.forssasta alastaroon 57 kilsaa ja forssaan noin 100.kilsaa espoosta. eihän nyt tollasta legiä aja millään yli 2 tuntia .. ehkä juosten saatta kestää.. dont worry helposti keritäääää
Ok, paikalla ollaan.nihtisilta se on 7.45
Mä voisin kans liittyä jonon jatkoksi.. Mites porukka meinaa hoitaa tankkauspuolen? Ennen vai jälkeen ajajakokouksen? Onko siinä edes lähempänä asemaa, kuin Alastaron keskustassa?forssasta alastaroon 57 kilsaa ja forssaan noin 100.kilsaa espoosta. eihän nyt tollasta legiä aja millään yli 2 tuntia .. ehkä juosten saatta kestää.. dont worry helposti keritäääää
Onko se toi kehä 2 varressa oleva nihtisilta?Ok, paikalla ollaan.nihtisilta se on 7.45
*kliks*Onko se toi kehä 2 varressa oleva nihtisilta?Ok, paikalla ollaan.nihtisilta se on 7.45
![]()
Viimehetken tunkijana ilmottaudun letkan jatkoksi. Aamulla nähdään (kun vaan jollain ihmeellä saan itteni ylös tohon aikaan).Kasi sopii kans hienosti! Ja aattelin ihan sitä turuntietä mennä. Mutkaa tulee päivänaikana muutenki tarpeeks ajettua...Mikäs reitti? Vetelettekö mutkaa vai pikatietä Nokian ohi? Mietiskelen tässä vaan tuota omaa lähtöäni, siis mistä mä hyppään kelkkaanJuu sopii. Mutta lähdetäänkö hieman myöhemmin. Kun ei tonne aja kun noin tunnin ja tossa ois 1.45 aikaa. Jos lähdetään kasilta niin ehditään vieläkin aivan varmasti puol kypään.Tampereelta lähtiöille ehdottaisin Pirkkalan ABC:tä ja lähtö klo 7.45?? Ketäs mukaan?![]()
Paikka myyty.Eli hitaassa ryhmässä vapautui minun paikkani onnettomuuden takia. Myyn paikkani 35€:lla sitä haluavalle.
Laitoin tekstaria jonkin aikaa sitten takaisin, eli lunastus ok jos vielä kiinnostaa/sait viestin ajoissa.Vilholle pistetty yv:tä paikan lunastuksesta hitaaseen. Joten jos sen saan niin tulen myös porukkaan nihtisillalta ja saunaan sitten somerolle..
Tervetuloa vaan. 8 ensimmäistä ei ennakkoon ilmoittautunutta kuskia mahtuu mukaan nopeseen portilta.Jos aamulla ajoissa paikan päällä, niin onko mahdollista päästä vielä nopeaan ryhmään?
Meitä olisi kaksi tulossa.
Hieno homma että vielä mahtuu mukaan!Tervetuloa vaan. 8 ensimmäistä ei ennakkoon ilmoittautunutta kuskia mahtuu mukaan nopeseen portilta.Jos aamulla ajoissa paikan päällä, niin onko mahdollista päästä vielä nopeaan ryhmään?
Meitä olisi kaksi tulossa.
Seuraavalla ratapäivällä varaahan tr3 teippiä muutama rulla mukaan kun meikäläisen rullat tuntuu olevan jotain yleistä riistaa ja kansan omaisuutta...kiitos järjestäjille.![]()