• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 28.5.2008, klo 10-16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos jo etukäteen!
thumbs-up.gif

Kiitokset! On se vaan hauskaa puuhastelua
buttrock.gif
lisäksi kun oli seura ja kelitkin kohdallaan, niin eipä voi muuta vaatia.
...paitsi tietty sen, ettei olisi yrittämisen pinnistyksestä seuraavana päivänä lihakset näin julmetun jumissa
nixweiss.gif

Kiitokset multakin kaikille touhuajille. Oli hauskaa käydä ekaa kertaa radalla ja toivottavasti osa niistä opeista pysyy päässä edes jonkun aikaa.
Kotiiin päästyä naama punotti. En o varma johtuko ajamisesta vai auringosta, mut samapa tuo, ens kerralla lisää.

ps. toivottavasti mun mahtavat "letkan" veto taidot ei häirinny pahasti takas pohjoseen tulemista.

Kiitos kuvista! Muutama loisto-otos minunkin kankeasta kanttailusta...

Jassukin myöntänee että kameran lisäks kuvaajakin on hyvä!

062802jumpie_prv.gif

Hienoa kuvasettiä tosiaan.
thumbs-up.gif

Tässä aikas hyvää mallia katseen käytöstä kaarteessa:

_small.jpg

Kamerasta ja säädöistä vaikea sanoa, kun en löytänyt että saako tuolta alkup exiffit jotenkin näppärästi näkyviin.

Kuvissa oli muutama ihan timantti joukossa ja vastapainoksi muutama tosi suttuinenkin, mutta pääasiassa mukavan laadukasta settiä.

Toi mun alkup kommentti kameraan liittyen johtuu siitä, että olen vuosia saanut näppylöitä tosta "varmasti tulee hienoja kuvia tollasella kameralla"-tyyppisistä kommenteista
smile_org.gif
Jos kaveri ei osaa kuvata ollenkaan niin 6000e kalusto ei siinä jeesaa
smile_org.gif

Ja mä olin joka kuvassa ihan pystössä
sad_orig.gif

Nopeessa taisin olla liijan nopee
tounge.gif

Kamerasta ja säädöistä vaikea sanoa, kun en löytänyt että saako tuolta alkup exiffit jotenkin näppärästi näkyviin.

Kuvissa oli muutama ihan timantti joukossa ja vastapainoksi muutama tosi suttuinenkin, mutta pääasiassa mukavan laadukasta settiä.

Toi mun alkup kommentti kameraan liittyen johtuu siitä, että olen vuosia saanut näppylöitä tosta "varmasti tulee hienoja kuvia tollasella kameralla"-tyyppisistä kommenteista
smile_org.gif
Jos kaveri ei osaa kuvata ollenkaan niin 6000e kalusto ei siinä jeesaa
smile_org.gif
Kuvien joukossa on tosiaan myös suttuisia mukana. Tämä kun oli enemmänkin dokumenttikuvaamista, parempi epäterävä kuva kuin ei kuvaa ollenkaan, ajattelin. Niinkuin tuolla aiemmin mainitsin paljon tuli sutta ja sekundaa. Jos olisin valinnut galleriaan kuvia vain niiden kaikinpuoleisen laadun perusteella, niitä olisi vain muutama.
Exif-tiedot saa esille vaikka ilmaisella PhotoME-ohjelmalla, jos niistä on kiinnostunut.

Ps. kamera on kyllä ihan harrastelijamalli niinkuin kuvaajakin.  
cool.gif

Back