Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahuksen hyviä otoksia! Kiitokset vaivannäöstä
Törkeen hienoja kuvia! Kiitos
Kuka lie ollut sillä viininpunainen-musta? R1:llä nopeessa, tyrkkäsin perään niin alko vähän löytymään sitä viimekesäistä, silti aika karmeeta.
Hienoja otoksia, mutta nopiasti kattoen en ollut osunut yhteenkään kuvaan.. tommie kylläkin samalla pyörällä, mutta mun settien aikana ei ollu suljin räpsyny. hö..
Hyvinhän sä veditps. toivottavasti mun mahtavat "letkan" veto taidot ei häirinny pahasti takas pohjoseen tulemista.
Kamerasta ja säädöistä vaikea sanoa, kun en löytänyt että saako tuolta alkup exiffit jotenkin näppärästi näkyviin.Jassukin myöntänee että kameran lisäks kuvaajakin on hyvä!
Kuvien joukossa on tosiaan myös suttuisia mukana. Tämä kun oli enemmänkin dokumenttikuvaamista, parempi epäterävä kuva kuin ei kuvaa ollenkaan, ajattelin. Niinkuin tuolla aiemmin mainitsin paljon tuli sutta ja sekundaa. Jos olisin valinnut galleriaan kuvia vain niiden kaikinpuoleisen laadun perusteella, niitä olisi vain muutama.Kamerasta ja säädöistä vaikea sanoa, kun en löytänyt että saako tuolta alkup exiffit jotenkin näppärästi näkyviin.Jassukin myöntänee että kameran lisäks kuvaajakin on hyvä!
Kuvissa oli muutama ihan timantti joukossa ja vastapainoksi muutama tosi suttuinenkin, mutta pääasiassa mukavan laadukasta settiä.
Toi mun alkup kommentti kameraan liittyen johtuu siitä, että olen vuosia saanut näppylöitä tosta "varmasti tulee hienoja kuvia tollasella kameralla"-tyyppisistä kommenteistaJos kaveri ei osaa kuvata ollenkaan niin 6000e kalusto ei siinä jeesaa![]()
![]()