Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ktv sanoi:No joko tämä jo kampanja. En itse löydä tietoa tehdäänkö täällä meillä vai ei. Siis ilman naukumista.
qeanu sanoi:Kävin ostamassa Vantaan BikeTeamista varaosaa gessuun. Nyt sanoivat, että siinä on toi kampanja päällä. Että keväällä sitten. Piti kysyä asiasta, mutta ehtivät ensin. Tältä osin pitää siis perua vanhoja puheita/kirjoituksia.

HMV sanoi:Jep, toivotaan että kaikki kardaaniaan jännittävät jaksavat lukea ketjun loppuun asti
Oman Gessun kohdalla kilautin syyskuussa Tampereen Biketeamiin ja kysyin kampanjasta -> seuraavalle viikolle aika huohotusreikää ja kardaanin mittausta varten. Mittauksessa kävi ilmi, että kardaani vaihtokunnossa. Osaa ei ollut heti hyllyssä, mutta se tilattiin ja samalla varattiin vaihtoaika viikon päähän. Homma vaati siis sen verran omaa aktiivisuutta, että piti ottaa ja soittaa merkkihuoltoon. Kyseessä 2018 käyttöönottamani GSA ja kilsoja mittarissa 30000. Merkkihuoltoa en ole käyttänyt takuuajan jälkeen, mutta se ei tuntunut vaikuttavan saamani palvelun laatuun![]()
qeanu sanoi:Siis 30t ja vaihtokunnossa?
Aika vaikeaksi menee, kun softakin jo hajottaa vaihteistoja.mek sanoi:Seuraavaksi on tulossa kaikkiin 1250:iin softapäivitys ehkäisemään vaihteistovaurioita.
hantsei sanoi:Itse olen aina sillointällöin ollut jo ostohousut puolittain jalassa menossa Gessua ostamaan, mutta olen kuitenkin malttanut mieleni kun olen katsonut hintalappua uudelleen.
Voihan olla, että tulevaisuudessa tähän alkaen 33t€ moottoripyörän lisävarustelistaan on lisätty pullo vaseliinia ja reiän tekovälineet työkalupakkiin ?![]()
Pekkavee sanoi:Aika vaikeaksi menee, kun softakin jo hajottaa vaihteistoja.
Ennen oli kaikki aina paremmin.
mek sanoi:Jos tuon videon oikein ymmärsin, niin noita vaihteistorikkoja on voinut sattua tilanteissa, joissa moottori on päässyt ryntäämään kun takapyörä on käynyt ilmassa. Softamuutoksella ei kai ole tarkoitus suitsia tehoa tai vääntöä, vaan ehkäistä noita ryntäystilanteita. Paremmin saksaa osaavat korjatkoon, mun saksan opiskelusta on jo neljännesvuosisata.
qeanu sanoi:Siis 30t ja vaihtokunnossa?
HMV sanoi:Joo, näin kävi, että uuden vaihtoivat.
Toisaalta nyt kun tietää, että niissä on sanomista ollut, niin oikeastaan oon ihan tyytyväinen, että meni vaihtoon.
En hoksannut pyytää vanhaa keppiä nähtäväksi, mutta en sitä vikaa kyllä millään tavalla ajossa huomannut...
Maksaahan tuo muutaman kertaluokan enemmän kuin ketjut ja rattaat tuolla matkallamek sanoi:Uusia R1300 -malleja ei myydä huoltovapaina, vaan kardaanin vaihtoväli on 80 tkm ja sen maksaa asiakas (900 eur).
B12 sanoi:Maksaahan tuo muutaman kertaluokan enemmän kuin ketjut ja rattaat tuolla matkalla![]()
XX-xenon sanoi:ja siihen rahaan viittii sitte jo kyykistyäkki jonkun kerran.. minusta toki mukavampi ollu mennä suoraan bensa-asemalla paskalle, ku muut konttaa ketjujaan..![]()