• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100XX (Blackbird)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FixxaH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ite olen vetäny auton navin siihen kierrosmittariin kiinni sillä navin imukupilla.

ihan keskelle ku laittaa ni pysyy kiinni hyvin, mutta jos vähänkään laidemmassa ni huomattavasti huonommin, johtuneeko kuperasta lasista..  
nixweiss.gif

tietty joku hieno ja aistikas teline ostettuna tai rakennettuna olis paljon teknisempi ja paljon hienompi ratkaisu..  
wink.gif

ite olen vetäny auton navin siihen kierrosmittariin kiinni sillä navin imukupilla.

ihan keskelle ku laittaa ni pysyy kiinni hyvin, mutta jos vähänkään laidemmassa ni huomattavasti huonommin, johtuneeko kuperasta lasista..  
nixweiss.gif

tietty joku hieno ja aistikas teline ostettuna tai rakennettuna olis paljon teknisempi ja paljon hienompi ratkaisu..  
wink.gif
-98 mallissa keskellä sattuu olemaan nopeusmittari joten ei viittis siihen laittaa. Oon kyllä testannut tota, mutta mittaristo tuntui heiluvan aika lailla. Nopeuskin näkyi vain pienellä navissa
sad_orig.gif
. Voikohan tohon ohjaustangon keskireikään virittää jonku kierretapin johon sais telineen kiinni?

Tuli tässä mieleen kun lueskelin xx-foorumia läpi että paljonkos tuo ruisku vakio xx ottaa mittariin ja mitähän tehdas sille aikanaan lupasi huippuja?Onkos joku kokeillut jossain-tietenkin Saksan motarilla mitä se kulkee?Sen takia tässä vaan kyselen ettei tarvise itse lähteä Saksaan asti  
tounge.gif
ite tuli käytyä viimekesänä tuolla Hallin Lentokenttäajoissa Mun ex. tuplaäksällä ja pettymyshän se oli ku ei saanu putkiviritteisellä x:llä ku ainoastaan 260km/h/1609m.
sad_orig.gif
.
Ja jonkin verran noita lentokenttäajoja ajaneena tiedän että plexin yli ei katella ku halutaan ajaa kovaa. Eli asento oli varmasti kohillaan , mut kulkua ei ollu.
Ai niin tuossahan kyseltiin ruiskupelin kulkuja ja mullahan oli -99 mallin kaasarikone. Mut eiköhön ne samoja kulje.

sanoi:
-98 mallissa keskellä sattuu olemaan nopeusmittari joten ei viittis siihen laittaa. Oon kyllä testannut tota, mutta mittaristo tuntui heiluvan aika lailla. Nopeuskin näkyi vain pienellä navissa . Voikohan tohon ohjaustangon keskireikään virittää jonku kierretapin johon sais telineen kiinni?

Siihen keskelle nimenomaan kiinni. Ratkaisu kaikin puolin paras  
smile_org.gif

Kato alla oleva linkki läpi. Sieltä löytyy ohjeet ja kuvat.  

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=rider

Tuli tässä mieleen kun lueskelin xx-foorumia läpi että paljonkos tuo ruisku vakio xx ottaa mittariin ja mitähän tehdas sille aikanaan lupasi huippuja?Onkos joku kokeillut jossain-tietenkin Saksan motarilla mitä se kulkee?Sen takia tässä vaan kyselen ettei tarvise itse lähteä Saksaan asti  
tounge.gif
ite tuli käytyä viimekesänä tuolla Hallin Lentokenttäajoissa Mun ex. tuplaäksällä ja pettymyshän se oli ku ei saanu putkiviritteisellä x:llä ku ainoastaan 260km/h/1609m.
sad_orig.gif
.
Ja jonkin verran noita lentokenttäajoja ajaneena tiedän että plexin yli ei katella ku halutaan ajaa kovaa. Eli asento oli varmasti kohillaan , mut kulkua ei ollu.
Ai niin tuossahan kyseltiin ruiskupelin kulkuja ja mullahan oli -99 mallin kaasarikone. Mut eiköhön ne samoja kulje.
Mä olen kans käyny ulkoiluttamassa äksää lentokentällä. Viime syksynä Lappeenrannassa oli pieni digikamera yläkolmiossa kiinni ja sen mukaan kelas mittariin n.300km/h. Todellista tutkan mukaa 269km/h. Tämä siis slipareilla ja pc3:lla. Täysin vakiona sain parhaimmalla vedolla 261km/h.

tounge.gif
sad_orig.gif
.
Mä olen kans käyny ulkoiluttamassa äksää lentokentällä. Viime syksynä Lappeenrannassa oli pieni digikamera yläkolmiossa kiinni ja sen mukaan kelas mittariin n.300km/h. Todellista tutkan mukaa 269km/h. Tämä siis slipareilla ja pc3:lla. Täysin vakiona sain parhaimmalla vedolla 261km/h.
Pistetääns nyt vielä oikein VIDEO  linkki tosta mun ajosta, jos jotain sattuis kiinnostaa. Tossa ajossa on kaks selkeetä virhettä. Esinnäki startti meni sutien, kun lähtöalue oli vielä kostea aamun sateen takia. Ja sitten 5:selta 6:selle vaihto tapahtu pikkasen liian aikaisin. Muuten meni ihan OK, vaikka tavote 270km/h jäi saavuttamatta. Ilman tota huonoa lähtöa olis 100 varmasti menny 270 puhki...

Moro Deecu!

Katselin videoita Norjan reissulta, kyllä alkoi sinne tehdä mieli! Emäntäkin siitä puhui jo ja saattaisi vaikka uskaltaa istua takajakkaralla noissa serpentiineissä.

Reissusta olisi myös hyvä saada samalla tavalla taltioitua kuvaa ja videota. Hienoa olisi, jos takajakkaralainen suostuisi kuvaamaan, mutta ei mene läpi.

Millainen videokamera sulla oikein oli? Miten sen laitoin birdiin kiinni? Keväämmällä olisi mukava vaikka käydä tsekkaamassa, kun samalla kylällä näköjään vaikutetaan.

Moro Deecu!

Katselin videoita Norjan reissulta, kyllä alkoi sinne tehdä mieli! Emäntäkin siitä puhui jo ja saattaisi vaikka uskaltaa istua takajakkaralla noissa serpentiineissä.

Reissusta olisi myös hyvä saada samalla tavalla taltioitua kuvaa ja videota. Hienoa olisi, jos takajakkaralainen suostuisi kuvaamaan, mutta ei mene läpi.

Millainen videokamera sulla oikein oli? Miten sen laitoin birdiin kiinni? Keväämmällä olisi mukava vaikka käydä tsekkaamassa, kun samalla kylällä näköjään vaikutetaan.
Terve vaan!

No johan sitä vaan kannattaa Norskiin päräyttää jos vaan vähänkin mieli tekee. Kohtuu matkan päässä ihan toisen luokan maisemat kuin täällä  
062802moto_prv.gif

KAMERA on mulla tuollainen halpis digikamera. On ok vehje just tuollaiseen sattumakuvaukseen, ja koska hinta ei päätä huimaa, ei sitä tarvi niin varoakkaan touhutessa. Kiinnikkeestä mulla ei kuvaa taida olla, mutta se on omatekoinen alumiiniviritys, jonka laitoin peilin/vilkun kiinnityspultin alle. Ei ihan paras mahdollinen yhdistelmä mopoon, koska on tärinälle herkkä.

Parempia virityksiä löytyy täältäkin voorumilta kun vähän hakee, mutta omiin tarpeisiin tuo on riittänyt ihan hyvin.

Ja sopiihan sitä keväämmällä kummastella jos tarvetta on.

Moi Deecu!  Ja kiitos tiedoista. Pitää tutustua tarkemmin  tuohon AIPTEK AHD 200 kameraan.

Vielä on tuota lunta jonkinverran ja ennenkuin se sulaa, ehtii vielä varustelemaan ja tekemään huollon loppuun ennenkuin  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Eipä ole kokemusta, monet kehuvat Misukan Pilot Road 2 rengasta, itselläkin sellaiset odottavat asennusta. Nyt alla vanhemmat Pilot Roadit ja nekin tuntuivat oivallisilta rinkuloilta.

-H-

Eipä ole kokemusta, monet kehuvat Misukan Pilot Road 2 rengasta, itselläkin sellaiset odottavat asennusta. Nyt alla vanhemmat Pilot Roadit ja nekin tuntuivat oivallisilta rinkuloilta.

-H-
Joo, itsellä ollut pari kierrosta tuota Misukan PR2:sta ja on kyllä hyvä rengas, noita Contia ja Metzeleria olisi vaan aika hyvään hintaan tarjolla, minkä takia lähinnä kiinnostaa kokemukset..

varmaan käytännön kokemuksia tuosta kamppeesta saamme sitte kesän päälle kuulla..?  
nixweiss.gif
Laitoin jo omani tulemaan
biggrin.gif

Eli davidsilveriltä tuo 16740-MAT-E22, joka on siis uudemmissa ruisku-böördeissä käytetty. Saa nähdä mitä ihmeitä se saa aikaan  
crazy.gif
Tänään tuli sitten vaihdettua tuo FPR sekä tulpat, ja voi pojat mikä ero on entiseen!
Käy tosissaan tyhjäkäyntiä lämpimänäkin todella tasaisesti ja pikkukiekoilla vastaa kaasuun ihan eri tavalla kuin ennen. Tulpillakin on toki vaikutusta asiaan mutta joka tapauksessa erittäin hyvä modi.
062802jumpie_prv.gif

Joo, itsellä ollut pari kierrosta tuota Misukan PR2:sta ja on kyllä hyvä rengas, noita Contia ja Metzeleria olisi vaan aika hyvään hintaan tarjolla, minkä takia lähinnä kiinnostaa kokemukset..
Ostin R.M.Heinolta viikolla etu/takakumi satsin 259e.Metukan Z6:set,kuulemma poistuva malli mutta kerrankin kohtuu hintaan.Edellisessä pyörässä oli samat alla useampaankin kertaan,eikä mitään valittamista omasta mielestä niissä ollut.Kestivät ajoa n.10tkm kumpikin etu/takakumi

Näyttäsi olevan Stormille tullut vaihdenäyttö XX:ään 89e.Onko jollain jo kyseinen vekotin pyörässä?Onkohan mallia plug in vai cut all the wires?
withstupid.gif

Asentelin Deecun kotisivuilla mainitsemaa ACUMEN vaihde/volttinäyttöä. Mutta tälläkertaa heikolla menestyksellä.

Voltteja ei tuo näytä ollenkaan, eikä vaihteiden 'ohjelmointi' onnistu. Kytkentöjä tarkastelin yleismittarilla, se näytti järkeviä lukuja.

Kyselyitä laitoin tuolle Acumen'in myyjän sivujen kautta. Raportoin vastauksia...

Mutta, onkos täällä joku paininut samanlaisten ongelmien kanssa?

Ostin R.M.Heinolta viikolla etu/takakumi satsin 259e.Metukan Z6:set,kuulemma poistuva malli mutta kerrankin kohtuu hintaan.Edellisessä pyörässä oli samat alla useampaankin kertaan,eikä mitään valittamista omasta mielestä niissä ollut.Kestivät ajoa n.10tkm kumpikin etu/takakumi

Näyttäsi olevan Stormille tullut vaihdenäyttö XX:ään 89e.Onko jollain jo kyseinen vekotin pyörässä?Onkohan mallia plug in vai cut all the wires?
withstupid.gif
Ainakin Stormin luettelon mukaan pitäis olla mallia plug&pray, mutta tiedä sitte..

Itelläki heräsi kiinnostus ko. laitetta kohtaan.

Back