Katso tämän threadin ekat sivut =)...Lisäksi vinkkejä tupakansytyttimen asennuspaikoista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso tämän threadin ekat sivut =)...Lisäksi vinkkejä tupakansytyttimen asennuspaikoista.
-98 mallissa keskellä sattuu olemaan nopeusmittari joten ei viittis siihen laittaa. Oon kyllä testannut tota, mutta mittaristo tuntui heiluvan aika lailla. Nopeuskin näkyi vain pienellä navissaite olen vetäny auton navin siihen kierrosmittariin kiinni sillä navin imukupilla.
ihan keskelle ku laittaa ni pysyy kiinni hyvin, mutta jos vähänkään laidemmassa ni huomattavasti huonommin, johtuneeko kuperasta lasista..![]()
tietty joku hieno ja aistikas teline ostettuna tai rakennettuna olis paljon teknisempi ja paljon hienompi ratkaisu..![]()
ite tuli käytyä viimekesänä tuolla Hallin Lentokenttäajoissa Mun ex. tuplaäksällä ja pettymyshän se oli ku ei saanu putkiviritteisellä x:llä ku ainoastaan 260km/h/1609m.Tuli tässä mieleen kun lueskelin xx-foorumia läpi että paljonkos tuo ruisku vakio xx ottaa mittariin ja mitähän tehdas sille aikanaan lupasi huippuja?Onkos joku kokeillut jossain-tietenkin Saksan motarilla mitä se kulkee?Sen takia tässä vaan kyselen ettei tarvise itse lähteä Saksaan asti![]()
sanoi:-98 mallissa keskellä sattuu olemaan nopeusmittari joten ei viittis siihen laittaa. Oon kyllä testannut tota, mutta mittaristo tuntui heiluvan aika lailla. Nopeuskin näkyi vain pienellä navissa . Voikohan tohon ohjaustangon keskireikään virittää jonku kierretapin johon sais telineen kiinni?
Mä olen kans käyny ulkoiluttamassa äksää lentokentällä. Viime syksynä Lappeenrannassa oli pieni digikamera yläkolmiossa kiinni ja sen mukaan kelas mittariin n.300km/h. Todellista tutkan mukaa 269km/h. Tämä siis slipareilla ja pc3:lla. Täysin vakiona sain parhaimmalla vedolla 261km/h.ite tuli käytyä viimekesänä tuolla Hallin Lentokenttäajoissa Mun ex. tuplaäksällä ja pettymyshän se oli ku ei saanu putkiviritteisellä x:llä ku ainoastaan 260km/h/1609m.Tuli tässä mieleen kun lueskelin xx-foorumia läpi että paljonkos tuo ruisku vakio xx ottaa mittariin ja mitähän tehdas sille aikanaan lupasi huippuja?Onkos joku kokeillut jossain-tietenkin Saksan motarilla mitä se kulkee?Sen takia tässä vaan kyselen ettei tarvise itse lähteä Saksaan asti
.![]()
Ja jonkin verran noita lentokenttäajoja ajaneena tiedän että plexin yli ei katella ku halutaan ajaa kovaa. Eli asento oli varmasti kohillaan , mut kulkua ei ollu.
Ai niin tuossahan kyseltiin ruiskupelin kulkuja ja mullahan oli -99 mallin kaasarikone. Mut eiköhön ne samoja kulje.
Pistetääns nyt vielä oikein VIDEO linkki tosta mun ajosta, jos jotain sattuis kiinnostaa. Tossa ajossa on kaks selkeetä virhettä. Esinnäki startti meni sutien, kun lähtöalue oli vielä kostea aamun sateen takia. Ja sitten 5:selta 6:selle vaihto tapahtu pikkasen liian aikaisin. Muuten meni ihan OK, vaikka tavote 270km/h jäi saavuttamatta. Ilman tota huonoa lähtöa olis 100 varmasti menny 270 puhki...Mä olen kans käyny ulkoiluttamassa äksää lentokentällä. Viime syksynä Lappeenrannassa oli pieni digikamera yläkolmiossa kiinni ja sen mukaan kelas mittariin n.300km/h. Todellista tutkan mukaa 269km/h. Tämä siis slipareilla ja pc3:lla. Täysin vakiona sain parhaimmalla vedolla 261km/h.ite tuli käytyä viimekesänä tuolla Hallin Lentokenttäajoissa Mun ex. tuplaäksällä ja pettymyshän se oli ku ei saanu putkiviritteisellä x:llä ku ainoastaan 260km/h/1609m.Tuli tässä mieleen kun lueskelin xx-foorumia läpi että paljonkos tuo ruisku vakio xx ottaa mittariin ja mitähän tehdas sille aikanaan lupasi huippuja?Onkos joku kokeillut jossain-tietenkin Saksan motarilla mitä se kulkee?Sen takia tässä vaan kyselen ettei tarvise itse lähteä Saksaan asti
.![]()
Ja jonkin verran noita lentokenttäajoja ajaneena tiedän että plexin yli ei katella ku halutaan ajaa kovaa. Eli asento oli varmasti kohillaan , mut kulkua ei ollu.
Ai niin tuossahan kyseltiin ruiskupelin kulkuja ja mullahan oli -99 mallin kaasarikone. Mut eiköhön ne samoja kulje.
Ohjekirjasta saa jotain apua. Noissa ei näköjään ole kuvia polttimoista.Mahtaisko jostain löytyä taulukkoa tai jotain mistä näkis kaikki vm-97 bläkkärin polttimoiden tyypit...?
Terve vaan!Moro Deecu!
Katselin videoita Norjan reissulta, kyllä alkoi sinne tehdä mieli! Emäntäkin siitä puhui jo ja saattaisi vaikka uskaltaa istua takajakkaralla noissa serpentiineissä.
Reissusta olisi myös hyvä saada samalla tavalla taltioitua kuvaa ja videota. Hienoa olisi, jos takajakkaralainen suostuisi kuvaamaan, mutta ei mene läpi.
Millainen videokamera sulla oikein oli? Miten sen laitoin birdiin kiinni? Keväämmällä olisi mukava vaikka käydä tsekkaamassa, kun samalla kylällä näköjään vaikutetaan.
Joo, itsellä ollut pari kierrosta tuota Misukan PR2:sta ja on kyllä hyvä rengas, noita Contia ja Metzeleria olisi vaan aika hyvään hintaan tarjolla, minkä takia lähinnä kiinnostaa kokemukset..Eipä ole kokemusta, monet kehuvat Misukan Pilot Road 2 rengasta, itselläkin sellaiset odottavat asennusta. Nyt alla vanhemmat Pilot Roadit ja nekin tuntuivat oivallisilta rinkuloilta.
-H-
Tänään tuli sitten vaihdettua tuo FPR sekä tulpat, ja voi pojat mikä ero on entiseen!Laitoin jo omani tulemaanvarmaan käytännön kokemuksia tuosta kamppeesta saamme sitte kesän päälle kuulla..?![]()
![]()
Eli davidsilveriltä tuo 16740-MAT-E22, joka on siis uudemmissa ruisku-böördeissä käytetty. Saa nähdä mitä ihmeitä se saa aikaan![]()
Road Attack hyvä rengas ajaa mutta kuluu nopeesti. Ajoin 4500km ja täysin sileä.Onko kokemusta miten bläkkärissä toimii takarenkaina,Continental Road Attack tai Metzeler Sportec M-1??
Ostin R.M.Heinolta viikolla etu/takakumi satsin 259e.Metukan Z6:set,kuulemma poistuva malli mutta kerrankin kohtuu hintaan.Edellisessä pyörässä oli samat alla useampaankin kertaan,eikä mitään valittamista omasta mielestä niissä ollut.Kestivät ajoa n.10tkm kumpikin etu/takakumiJoo, itsellä ollut pari kierrosta tuota Misukan PR2:sta ja on kyllä hyvä rengas, noita Contia ja Metzeleria olisi vaan aika hyvään hintaan tarjolla, minkä takia lähinnä kiinnostaa kokemukset..
Ainakin Stormin luettelon mukaan pitäis olla mallia plug&pray, mutta tiedä sitte..Ostin R.M.Heinolta viikolla etu/takakumi satsin 259e.Metukan Z6:set,kuulemma poistuva malli mutta kerrankin kohtuu hintaan.Edellisessä pyörässä oli samat alla useampaankin kertaan,eikä mitään valittamista omasta mielestä niissä ollut.Kestivät ajoa n.10tkm kumpikin etu/takakumiJoo, itsellä ollut pari kierrosta tuota Misukan PR2:sta ja on kyllä hyvä rengas, noita Contia ja Metzeleria olisi vaan aika hyvään hintaan tarjolla, minkä takia lähinnä kiinnostaa kokemukset..
Näyttäsi olevan Stormille tullut vaihdenäyttö XX:ään 89e.Onko jollain jo kyseinen vekotin pyörässä?Onkohan mallia plug in vai cut all the wires?![]()