Mulla on kokemus molempien pyörien kyytiläisenä. Ja voin vain sanoa, että kawassa kyydissä olo oli kamalaa busan jälkeen!Kummatkinhan ovat uusia malleja tänä vuonna. Näissä kylmätyypeissä ei päässyt pahemmin polvikulmia kokeilee, mutta kuten aikaisemmin mainitsin tuntui busan stonga olevan aika paljon kauempana kuin zetorissa, ja myös kapeampi. Itse olen keskimittainen ja sopisuhtainen joten enköhän kooltani mahdu kummankin sarviin ihan hyvin. Oliko se niin, että kumpikin pitää huoltaa kuuden tonnin välein ? Jos on, niin pitäisi kummankin ottaa pianotehtaan tuotoksista mallia ja pidentää tuo huoltoväli kymppitonniin. Kuten aikaisemmin mainitsin niin tunne olisi kawan puolella lähinnä siksi ettei niitä ihan joka kulmassa tule vielä vastaan kuten busan kanssa alkaa olla. Ja kummatkin tuntuu kyykyltä nykyisen vehkeen rinnalla. Miten on kummassakin kyytiläinen viihtynyt ? Siihen joudun kuitenkin kiinnittämään huomiota jonnin verran seuraavaa mopoa hankkiessani.Ja kannattaa muistaa se kylmä tosiasia, että uuden mallin mukana mitä todennäköisemmin saa lastentaudit kaupantekijäisenä.
Busassa asento parempi, tuuli ei riepota lähellekkään samoin kuin kawassa ( siinä oli kuin lentoon lähdössä koko ajan). Busassa saa jaloillaan paremman tuen kuskista ( kawassa väliin jäi liian pitkä tyhjä tila) Näin ainakin meillä kun mie oon 160cm ( tappi)