sky eli eipä jaksa maksaa 5-10€ per pala noista huollon hinnoista? Ja siinä kun sulla on kone levällään sanoi:
Eipä vain ole kiva, kun maksaa palat sisään pyöräliikkeeseen sen 7e ja niihin, kun pistää kiinni 2000e koska pitää olla kaikkiin merkkeihin mitä liike vastaa.. Kyllä niistä vain joutuu kpl määrän mukaan veloittamaan helposti tai sitten jos joku haluaa semmoiset ostaa niin ei niitä ilmaiseksi voi antaa vaikka onkin pieniä ja mitättömiä osia.
Ja yleensä jos venat joudutaan säätämään niin säädetään kaikki.
Jotenkin vaikea uskoa tuota, että maksaa palat pyöräliikkeeseen sisään 7€ kpl? Miten noita irtoaa ulkomailta (ns. "huoltamopaketteja", joita täälläkin myydään, hirveään hintaan kylläkin) 50-100€ hemmetin iso läjä? Kannattaisiko tuossa vaiheessa miettiä, mistä noita paloja hommaa - myös huoltoliikkeiden siis?
Ja eipä noita yleensä kaikkia venoja tosiaan ole pitänyt säätää. Ei lähimaillekaan. Tapauskohtaista varmaankin, mutta esim. mun pyörässä näyttäs edellisen huollon aikana vaihdetun 3 palaa, joten aika kaukana "kaikista". + mitä kavereiden pärriin ollaan vaihdeltu, niin aika vähillä päästy yleensä.
Mutta kukin tehkööt tyylillään, mä tilaan palat ulkomailta, koska niitä sieltä erittäin paljon halvemmalla saa, kun vaan hieman jaksaa metsästää. Hyvä hommahan se on, että käytetään myös niitä huoltoja.. ei kaikki jaksa rassata pyörää ja sinne huoltoonhan se on kiva viedä. Mä jo aiemmin olen maininnut, että mulle tää on osa harrastusta ja samalla myös säästää aika paljon, mitä enemmän jaksaa / pystyy itse tekemään.
- P