• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-9R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On toi hotcams sen verran laatumerkkki että ovat varmasti karkaistut. On karkaisemattomatkin kestäneet kun jengi on hionut karkaisun pois ohentamalla shimmejä itse ja nekin ovat hyvin kestäneet.

On toi hotcams sen verran laatumerkkki että ovat varmasti karkaistut. On karkaisemattomatkin kestäneet kun jengi on hionut karkaisun pois ohentamalla shimmejä itse ja nekin ovat hyvin kestäneet.
Selvä homma. Pistin sulle privaa aiheeseen liittyen. Ilmoittele, jos ei tule perille, kun systeemi sekoillee näköjään tuolla privapuolella.

- P

Edit: tjuu, oon ite kans törmännyt aiheeseen, jossa porukka jakautuu kahtia eli osa sanoo, että huoletta voi hioa ja osa taas sanoo, että kun karkaisu häviää, niin palalla ei mitään tee.. tiedä sitten tuosta, mutta teen varsin kenttätestin tuolle huomenna
biggrin.gif

Älä mene "perkele" raapsuttelemaan niitä paloja. Lähetin aamulla hotcams:ille s-postia ja kyselin palojen karkaisusta yms. Kerron sitten mitä vastasivat. Pyysin pikaista vastausta, joten voi olla että illalla saa jo vastauksen.
smile_org.gif

Eilen oli kotiin ilmaantunut Hotcamsin setti säätöpaloja. 1,20 - 3,50 ja 3palaa jokaista kokoa 0,05 välein.
Myyjä Ebayssa oli ATVUNLIMITED.

Juurikin atv:ltä hommannut noita paloja. Setin hinta on 71,99$ + 20$ postikuluja suomeen = 64,23 EUR eli ei tule hirveästi paloille hintaa.

Ja sitten noihin tullikuluhin eli tulli menee, jos tulli päättää pakettisi avata / epäilevät, että paketin arvo on enemmän, kuin esim. paketin päälle on kirjattu. Se on tuurista oikeastaan kiinni miten käy. Mutta tulli ei mikään hirveä tuommoiselle paketille / arvolle ole, joten ei tule palat kalliiksi, vaikka tulli & alv meneekin. Tämä siis ihan niille tiedoksi, jotka tilaavat ja hintaa tuleekin enemmän
wink.gif

- P

Tämmösen vastauksen oli Hotcams / Steave Beaver laittanut mulle, kun kysyin säätöpalojen karkaisusta: Jarno, yes they are hardened high carbon steel. Elikkä tuosta voisi suomentaa että palat ovat karkaistua suurlujuusterästä. Korjatkaa joku jos olen aivan hakoteillä.

Jos tommosen paketin tilaa ja sattuu paketti päätymään tulliin, niin siitä joutuu maksamaan ainoastaan alv:n koska tullin osuus jää alle 10 euroon. Moottorinosissa tulli on 3,5 prosenttia jos en väärin muista. Elikkä ei ole pahahinta vaikka räpsähtäisi se alvi päälle.  
buttrock.gif

Tämmösen vastauksen oli Hotcams / Steave Beaver laittanut mulle, kun kysyin säätöpalojen karkaisusta: Jarno, yes they are hardened high carbon steel. Elikkä tuosta voisi suomentaa että palat ovat karkaistua suurlujuusterästä. Korjatkaa joku jos olen aivan hakoteillä.

Jos tommosen paketin tilaa ja sattuu paketti päätymään tulliin, niin siitä joutuu maksamaan ainoastaan alv:n koska tullin osuus jää alle 10 euroon. Moottorinosissa tulli on 3,5 prosenttia jos en väärin muista. Elikkä ei ole pahahinta vaikka räpsähtäisi se alvi päälle.
buttrock.gif
Dodiin, hyvä homma kuulla & kiitoksia paljon selvitystyöstä. Mahtoi sullakin vaihtua toimittaja Japanilaisesta Ämeriikkälaiseen?
biggrin.gif

- P

Juu, jenkeistä tilataan säätöpalat, mutta jos jotain alkuperäisosaa tarvin mitä ei tarvikkeena saa, niin siinä tapauksessa lähestyn kyllä Jaappanin poikia. On palvelu hyvää ja alkuperäisosien hinnat jotain muuta kuin kotimaassa.

Eipä toki tarvi ihmetellä varaosien hintaa kun ne kotimaisille jälleenmyyjille tulee euroopan keskusvaraston kautta Hollannista. Mitä enemmän välikäsiä, niin sitä suurempi on lopullinen hinta. Olipa yksinkertainen laskukaava.  
baaa.gif

Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
Meinaan tuli purettua se ihan atomeiksi koska maalasin sen rungon mustaksi
tounge.gif

Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
Ja on muuten tosi hyvän näköinen tuo runko mustana
bowdown.gif
.

Mut tältä päivältä saa kasaus hommat olla siinä ja nyt eiku saunaan ja
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
tounge.gif

Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
bowdown.gif
.

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Mulla mennyt kohta viikko ihan hukkaan pärrän suhteen. Saikkua pukkaa ja ei oikein pysty tallissa mitään tekemään
sad_orig.gif

Olisko kuvia tarjolla tuosta rungosta nyt mustana?

- P

tounge.gif

bowdown.gif
.

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Mulla mennyt kohta viikko ihan hukkaan pärrän suhteen. Saikkua pukkaa ja ei oikein pysty tallissa mitään tekemään
sad_orig.gif

Olisko kuvia tarjolla tuosta rungosta nyt mustana?

- P
Ei vielä, pitää kasata eka loppuun ja sitte tuoda yleisön eteen
tounge.gif

tounge.gif

bowdown.gif
.

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Mitäs sitä nyt noin aikaisin jo tullaan tallista? Itse säätelin eilen illalla venttiileitä puolenyön aikaan.
tounge.gif

Tänään sitten koitetaan pyörää tulille pitkästä aikaa.

Laitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...
033102bebe_1_prv.gif

bikepics-1164714-800.jpg

Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
biggrin.gif

^Minkävuoden hävittäjä kyseessä?

Kuvaa jostain viime viikolta, nyttemmin taas käy ja kukkuu. Olisko kellään lainata kaasareiden synkkausmittareita Vaasa-Seinäjoki akselilla?

remppaa.jpg

Laitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...
033102bebe_1_prv.gif

Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
biggrin.gif
Mitäs mitäs
eek.gif
siellä oikein väsätään?
on pistetty oikein takahäkin putketkin poikki.
Taitaa olla oikia pommittaja tulossa
tounge.gif
buttrock.gif
Siihen on tulossa 636:sen takahäkki ja perä...
Meinaatkos sitte kuitenki tehä siitä ihan täyskatetun version?

Back