On toi hotcams sen verran laatumerkkki että ovat varmasti karkaistut. On karkaisemattomatkin kestäneet kun jengi on hionut karkaisun pois ohentamalla shimmejä itse ja nekin ovat hyvin kestäneet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvä homma. Pistin sulle privaa aiheeseen liittyen. Ilmoittele, jos ei tule perille, kun systeemi sekoillee näköjään tuolla privapuolella.On toi hotcams sen verran laatumerkkki että ovat varmasti karkaistut. On karkaisemattomatkin kestäneet kun jengi on hionut karkaisun pois ohentamalla shimmejä itse ja nekin ovat hyvin kestäneet.
Paljonko tuli paloille hintaa postikulujen kanssa? Ilmeisesti vältyit tullilta ja alv:lta? Eikös toi ATVUNLIMITED kuiteskin ole tuolla ison meren toisella puolella?Eilen oli kotiin ilmaantunut Hotcamsin setti säätöpaloja. 1,20 - 3,50 ja 3palaa jokaista kokoa 0,05 välein.
Myyjä Ebayssa oli ATVUNLIMITED.
Dodiin, hyvä homma kuulla & kiitoksia paljon selvitystyöstä. Mahtoi sullakin vaihtua toimittaja Japanilaisesta Ämeriikkälaiseen?Tämmösen vastauksen oli Hotcams / Steave Beaver laittanut mulle, kun kysyin säätöpalojen karkaisusta: Jarno, yes they are hardened high carbon steel. Elikkä tuosta voisi suomentaa että palat ovat karkaistua suurlujuusterästä. Korjatkaa joku jos olen aivan hakoteillä.
Jos tommosen paketin tilaa ja sattuu paketti päätymään tulliin, niin siitä joutuu maksamaan ainoastaan alv:n koska tullin osuus jää alle 10 euroon. Moottorinosissa tulli on 3,5 prosenttia jos en väärin muista. Elikkä ei ole pahahinta vaikka räpsähtäisi se alvi päälle.![]()
Mulla mennyt kohta viikko ihan hukkaan pärrän suhteen. Saikkua pukkaa ja ei oikein pysty tallissa mitään tekemäänTulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
Meinaan tuli purettua se ihan atomeiksi koska maalasin sen rungon mustaksi![]()
Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
Ja on muuten tosi hyvän näköinen tuo runko mustana.![]()
Mut tältä päivältä saa kasaus hommat olla siinä ja nyt eiku saunaan ja![]()
![]()
Ei vielä, pitää kasata eka loppuun ja sitte tuoda yleisön eteenMulla mennyt kohta viikko ihan hukkaan pärrän suhteen. Saikkua pukkaa ja ei oikein pysty tallissa mitään tekemäänTulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
![]()
![]()
Olisko kuvia tarjolla tuosta rungosta nyt mustana?
- P
Mitäs sitä nyt noin aikaisin jo tullaan tallista? Itse säätelin eilen illalla venttiileitä puolenyön aikaan.Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
![]()
Mitäs mitäsLaitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...![]()
![]()
Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.![]()
Siihen on tulossa 636:sen takahäkki ja perä...Mitäs mitäsLaitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...![]()
Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
siellä oikein väsätään?![]()
on pistetty oikein takahäkin putketkin poikki.
Taitaa olla oikia pommittaja tulossa![]()
![]()
Meinaatkos sitte kuitenki tehä siitä ihan täyskatetun version?Siihen on tulossa 636:sen takahäkki ja perä...Mitäs mitäsLaitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...![]()
Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
siellä oikein väsätään?![]()
on pistetty oikein takahäkin putketkin poikki.
Taitaa olla oikia pommittaja tulossa![]()
![]()