Orginaaliletkut on iha purkkaa, kannattaa vaihtaa teräspunoksiin ja ihmetellä sit lisää, jos ei kahvan fiilis vieläkään miellytä.Ei ole. Vielä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Orginaaliletkut on iha purkkaa, kannattaa vaihtaa teräspunoksiin ja ihmetellä sit lisää, jos ei kahvan fiilis vieläkään miellytä.Ei ole. Vielä![]()
Osta bauhaussista pätkät 4mm-kastelujärjestelmäletkuu ja tee tolleen:Mutta, minusta nyt tuntuu, että on jotain muutakin.
Kun talven aikana aloitin tuon pikku projektin, niin kerran mopoa siirtäessäni oli etujarru aivan kuollut/ poissa.
Eli, kahva meni aivan pohjaan. Ei mitään vastusta.
Jouduin siitä kahvan päältä ilmausnipan avaamaan ja perusmetodilla ilmaamaan.
Nippa kiinni, kahva pohjaan, nippa auki jne.
Sain minusta silloin oikein hyvän tuntuman kahvaan.
Eli, siellä on sitten vieläkin ilmaa, vaikka teinkin minusta perusteellista työtä.
Olen joka tapauksessa kaikki jarrunesteet uusimassa pian...
Samalla voisi ne teräspunosletkut vaihtaa.
No voi perhana...Ois saanu putkiston nätisti kiinni ja ois vielä tapitkin ollu siinä...Täytyy siis kehitellä jotain muuta
Sovituspalat?No voi perhana...Ois saanu putkiston nätisti kiinni ja ois vielä tapitkin ollu siinä...Täytyy siis kehitellä jotain muuta
Aika rajusti tuntuu syövän.itse vetelin viikonloppuna 700km maantie ajoa ja kulutus oli noin 8-8,5L/100km mutta ajovauhti oli aika reilusti kovempi mitä normaalissa ajossaHei! Minulla on sellainen ongelma, että kawasakini kuluttaa saamaristi bensaa. Kyseessä on ZX-6R 2004. Laskin bensan kulutukseksi 8.9l/100km. Mielestäni tämä on paljon, koska keskikulutukseksi ilmoitetaan 6.5l/100km. Mistä näin iso kulutus voisi johtua ? Vai kuvittelenko vain ? Ajoni on rauhallista, enkä kauheasti kaasuttele. Viime tankillisen ajoin pääosin kaupungissa. Kawa on kuristettu virallisella kurisarjalla 25kw liikkeessä.
Niin en tiedä. Kuluttiko pyörä silloin sinulla paljon ? vai ajoitko ollenkaan kurillisella ?Ööh,
Miten on "virallinen" kuristus tehty pyörässäsi?
Ettei, vaan niin kuin minun pyörässä oli, että on kaasuvaijerin liikerataa vain rajoitettu läppärungon päästä?
Vai onko ihan softaan koskettu? Aika epätodennäköistä.
Viikonloppuna pyörän pesua oikein urakalla ja parit hankausnaarmut hiovalla vahalla pois. Sitten värivaha pintaan ja baanalle!
Voisikohan boxin säätäminen auttaa ?
Itekki mielellään kuulis kokemuksia nuista renkaista. Molemmat kumit alkaa olla vaihtokunnossa. Katuajoon itellä 100% painottuu, joten suosituksia otetaan vastaan!Voisikohan boxin säätäminen auttaa ?
Ninjan omaa boksia ei voi säätää (toisin kuin esim. Suskeissa).
Kannattaa kysäistä sieltä liikkeestä mitä pyörälle on tehty, mutta tuntuis aika kummalliselta että oltais oikein erillinen ECU laitettu pelkästään kuristustarkoituksessa...
Asiasta kebabiin, eikös tuo Corsa III ole perin oivallinen takanakki 6-Ärrään? Ens viikolla lähtis 2CT Pilotti vaihtoon.