• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itekki mielellään kuulis kokemuksia nuista renkaista. Molemmat kumit alkaa olla vaihtokunnossa. Katuajoon itellä 100% painottuu, joten suosituksia otetaan vastaan!

Michelin 2CT on kyl helkkarin hyvät katurenkaat, varsinkin kulutuskestävyyden ja märkäpidon osalta. Yks tuttu kauppias diilaa tuota Duellin tavaraa (Pirelli ja Metukka), sanoi että Corsa 3 kehutaan kovasti.

Kyselin myös noista uusista Rossoista, vastasi että ne on tarkoitettu isompiin (1000+) pyöriin, menee enemmän tourinkipuolelle.

En ajanut lainkaan kuristetulla versiolla.
Otin sen ruuvin huitsin nevadaan sieltä läppärungon päästä ja PC3 hoitaa ECUn virkaa nyt.

Joten minulla jos on jotain softaa tehty vakio ECUun, niin se ohitetaan nyt.
Eikä mitään muita purkkeja näkynyt pihojen välissä minun pyörässä.

En ole vielä yhtä tankillista tuolla ajanut. Vasta sen täytin ja 22 km ajettu  
062802moto_prv.gif
Eikös 05-06 kutosen orkkiskuristus ole kaasun liikkeen rajoitus ja hyppylanka huoltoliittimessä. Tuo hyppylanka muuttaa polttoaineen syöttöä.
Onkohan Sulla se poistettu?

Mikä hyppylanka!!!
confused_orig.gif

Sen liikeradan rajoittavan ruuvin tosiaan irroitin.
Tuosta hyppylangasta en olekaan kuullut koskaan aiemmin. Missä mahtaisi olla sellainen hyppylanka mopossa? Tankin alla vai orkkis ECUn lähellä?

-Hessu-

Servomoottorissa?

Tosin jos sen koko vekottimen purkaa pois niin tarvii vastakappaleen joka rajoittaa sen liikettä --> FI valo ei pala.

Joissain vanhemmissa ruiskumallissa (Z750?) tulee kaasun liikkeen rajoittimen lisäksi joku lisäpalikka. Tarkka funktio ei ole mulle koskaan selvinny.

05-08 6R jenkkimallit on rajoitettu jo tehtaalta (US ECU) ja sen voi ohittaa hyppylangalla diagnostiikkapistokkeessa (muuttuu eurokartalle), ei siis liity mitenkään 25kW juttuihin. Eikä myöskään tee mitään europyörissä - turha koittaa...

PC3:a ei saa hoitamaan ECUn virkaa vaikka mitä tekis - ja jos pyörässä on ihan oikeesti jokin kuristuksiin liittyvä sähköosa et sen tekemiä muutoksia saa PC3:lla säädettyä pois (sytkäennakot, rajoittimet jne.). PC3:a vois miltei verrata lastuvirityksiin autoissa, sillä ei ole mitään tekemistä säädettävien moottorinohjausten kanssa.

(-05) Rupes vituttaan jäähyjärjestelmän urpo täyttö. Ts se ett pitää purkaa satula pois ja tankki auki ett pääsee lisäämään nestettä paisariin. Joten ajattelin pistää t-putken paisariletkuun (se kennoon menevä) ja siihen letkun josta voi sit lisätä nestettä. Ja tulpaksi letkunkiristimellä varmennettu pultti.

Edit:
Aiissatana ku tost kuli kätevä. Motonetistä löyty metallinen 5-6mm t-liitin 3,50e, ja 5mm letku, ja klemmarit.
Täyttö hoituu fairipullolla jost voi pistää tislatut vedet suoraan letkuun.

Näköjään kaikki ninjat tullu ulos puskista, 4x 636 bongattu Kehä Kolmosella saman lenkin aikana...  
cool.gif

Koko talven etsinyt tuloksetta zx-6r -05/-06 mallin takaiskarin säätötyökalua. Ei niin mistään. Mopoliikkeet pyörittelee päätä ku kysyy, netistä ei löydy jne.. esijännitys o säädetty nii löysälle et nyt ku o kuskattava takapenkil nii pyöräst tulee täys lahna ajettavuudelta ku takapää painuu naurettavan alas. Kai noita ny joku säätelee että pitäs kalutki siihe löytyä?

hjelp!

Itekki mielellään kuulis kokemuksia nuista renkaista. Molemmat kumit alkaa olla vaihtokunnossa. Katuajoon itellä 100% painottuu, joten suosituksia otetaan vastaan!

Michelin 2CT on kyl helkkarin hyvät katurenkaat, varsinkin kulutuskestävyyden ja märkäpidon osalta. Yks tuttu kauppias diilaa tuota Duellin tavaraa (Pirelli ja Metukka), sanoi että Corsa 3 kehutaan kovasti.

Kyselin myös noista uusista Rossoista, vastasi että ne on tarkoitettu isompiin (1000+) pyöriin, menee enemmän tourinkipuolelle.
Minulla oli vanhassa GSR:ssä Pilot road 2 ja todella hyvin sillä pyörällä pelitti, myös rata-ajossa.

Nyt on munkin takanakki loppu ja uskon että alle vaihtuu Pilot Raod 3:set, vielä paremmat märkäkeli ominaisuudet..!
Saa pakettina etu ja takanakki 299€:lla.

Oma musta menijä on nyt pesty ja vahattu. Oli kyllä NIIN paskainen entisen omistajan jäljiltä, että huh huh.

Ylästön suoralla oli sellainen tiukkaperse tyttö pikkukoiran kanssa lenkillä, että meinasin vastaantulevan keulaan ajaa.

Tytöt hei, ei saa käyttää pikku mustia hotpäntsejä! Menee miehet sekaisin ja ajelee kolareita.

Oha se perkule munakas peli toi kuus ärrä ja toi Screamer putki.
Loud pipes saves lives, vai miten se nyt menikään...

Kiva aamulla sitten löydä tulille toi huutaja keskellä rivaritalojen sisäpihaa. Mopo kun käy hetken noin 2,5-3 tonnin kiekoissa. Hahahaa!

Mitähän muuten taloyhtiö voi muuten sellaisesta sanoa, jos joku kukkahattutäti alkaa avautumaan?

Se kun ei ole tahallista häirintää, vrt äänekäs musiikki/ biletys.

Koko talven etsinyt tuloksetta zx-6r -05/-06 mallin takaiskarin säätötyökalua. Ei niin mistään. Mopoliikkeet pyörittelee päätä ku kysyy, netistä ei löydy jne.. esijännitys o säädetty nii löysälle et nyt ku o kuskattava takapenkil nii pyöräst tulee täys lahna ajettavuudelta ku takapää painuu naurettavan alas. Kai noita ny joku säätelee että pitäs kalutki siihe löytyä?

hjelp!
Ajele huomenna (maanantai 9.5. klo 10-19) alastaron varikolle ja eti sielt sininen 636, ja kysy apuu. T: Minä.

Tunnistaako kukaan muu omakseen? Mulla on 08 kusiainen mittarissa vaivaset 6000km mutta tuntuu kylmänä varsinkin säksyttävän? kawathan tunnetusti pitää vähän elämää mut tämä on kyllä kova äänisin kaveri mikä mulla on ollu
nixweiss.gif

Joo,

Mulla kanssa pitää elämää kylmänä ja lämpimänä kanssa säksättää vähän.

Varmaan ensi talvena pitää jonnekin pajalle viedä säätöön ja tarkistukseen.

-Hessu-

Minkäslaisia tankkilaukkuja olette kawoihin laitelleet. Erityisesti 05-06 malleihin, joissa tankin etuosa muovia. Tilasin kokeeksi ixs zug laukun jossa magneetti kiinnitys ja mukana vaihdettava pohja jossa imukuppikiinnitys.

Takalaukuksi ixs kriens selkäreppu, joka on mahdollista kiinnittää matkustajan istuimen päälle. En tiedä onnistuuko tosin tähän, kun pakoputki on penkin alla.

Nämä ovat siis tilauksessa ja riskipelillä kokeillaan.

Mulla on Saksasta Moto Detailin perus tankkilaukku, jossa ne neljä remmiä kulmissa ja olen sen saanut ihan ok kiinni juuri 05/06 mallin tankin päälle.
Joutui tietysti vähän sorminäppäryyttä käyttämään, että sai ne nylon remmit rungon ympäri tankin alta.

Mulla ei taas ole enää pakoputki ongelmaa, kun käyttää matkustajan paikalle tulevaa laukkua
033102bebe_1_prv.gif

-Hessu-

Tunnistaako kukaan muu omakseen? Mulla on 08 kusiainen mittarissa vaivaset 6000km mutta tuntuu kylmänä varsinkin säksyttävän? kawathan tunnetusti pitää vähän elämää mut tämä on kyllä kova äänisin kaveri mikä mulla on ollu  
nixweiss.gif
Mulla oli talven jäliltä sama vika,että pirunmoinen säksätys kuulu.Muutaman kerran annoin kunnolla "kenkää" pyörälle niin ykskaks lakkas säksätys.Oli vaan jotenkin kiristäjä jumissa. Toki saattaa myös korjaantua kun käyttää sitä nokkaketjun kiristäjää irti,putsaa ja laittaa takas.uus kiristäjähän maksaa jonkun about 120e

Mutta kannattaa ensin kokeilla sitä irrottamista ja takaisin laittoa ennenkuin ostaa uuden kiristimen.

ps Michelin power pure 2ct sarjalla ajellut nyt noin 2000km ja tyytyväinen olen ollut.hyvä pito myös märällä tiellä.Tosin "elää" aika paljon epätasaisella tiellä

nixweiss.gif
Mulla oli talven jäliltä sama vika,että pirunmoinen säksätys kuulu.Muutaman kerran annoin kunnolla "kenkää" pyörälle niin ykskaks lakkas säksätys.Oli vaan jotenkin kiristäjä jumissa. Toki saattaa myös korjaantua kun käyttää sitä nokkaketjun kiristäjää irti,putsaa ja laittaa takas.uus kiristäjähän maksaa jonkun about 120e

Mutta kannattaa ensin kokeilla sitä irrottamista ja takaisin laittoa ennenkuin ostaa uuden kiristimen.

ps Michelin power pure 2ct sarjalla ajellut nyt noin 2000km ja tyytyväinen olen ollut.hyvä pito myös märällä tiellä.Tosin "elää" aika paljon epätasaisella tiellä
Laitappas ohjeita tohon hommaan jos kehtaat.
062802jumpie_prv.gif

Komppaan,

Mua kiinnostaa kanssa, miten automaattisesti kiristyvän saa huollettua omatoimisesti.
En ainakaan vielä huoltomanuskasta löytänyt mitn.

Back