Koonari sanoi:Kyllä kait tässä on pyöritelly jo niin paljo mielessä tota pyörän ostoo että v*tuttaa.... tähän kuumeeseen ei niitä lääkkeitä taida paljo olla![]()
Ostat multa pois sitten tuon mun 10r 05 mustan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koonari sanoi:Kyllä kait tässä on pyöritelly jo niin paljo mielessä tota pyörän ostoo että v*tuttaa.... tähän kuumeeseen ei niitä lääkkeitä taida paljo olla![]()

riekha01 sanoi:Paljonko poijilla on ollut lämmöt ruuhkassa? Flekti huutaa ja munat tulessa. Mulla kävi jo 106! Mitä se lienee tarkoittaakaan...![]()
riekha01 sanoi:Paljonko poijilla on ollut lämmöt ruuhkassa? Flekti huutaa ja munat tulessa. Mulla kävi jo 106! Mitä se lienee tarkoittaakaan...![]()

Rankkis sanoi:Lieneekö kukaan viritellyt toista flektiä syyläriin tehostamaan viilennystä? Ite oon ainakin katellu, että ei ole kuin yksi hyrrä syylärin vasemmassa reunassa ja helposti mahtuisi toinen samanlainen rinnalle.
Goofy S sanoi:Luulisi noiden flektienkin olevan riittävän tehokkaiksi mitoitettu.
Rankkis sanoi:Ajossa kyllä pysyy lämmöt ok. Nesteet vaihdoin viime kesänä 50/50 suhteella.![]()
Jos jäähylle on speksattu 0.95-1.25 bar paine, ja ilmanpaine on esim 1020 millibaaria (normi kesäpäivä), niin toi ois abaut 119,7...124,4 astetta. Eli siin vaihees alkaa jäähdytysvesi kiehua, JOS korkki ei pidä enempää painetta. Eli kone puskee nesteet pihalle. Mitään muuta vauriota siitä ei tule. Paitsi jos on niin tyhmä että jatkaa ajamista sen jälkeen.Rankkis sanoi:Jostain luin, että 117 olis kipuraja, jossa voi alkaa jo vaurioita tulemaan. En kyllä tähän hätään mitään virallista viitettä löydä, että tiiä sit miten faktaa on.
Henkilökohtaisesti 110 alkaa sylettää jo sen verran paljon, että pitää sammuttaa kone ja jättää flekti huutamaan jos näyttää, ettei pääse liikkeelle. Näillä helteillä ei tarvii monissa valoissa seisoo, että nousee noihin lukemiin, joten eipä tolla paljo kaupungissa tee mieli pilistellä![]()
Sormenpäistä menee tunto ja ranteet väsyy! Yli satkun vauhista ku vetää kytkimen pohjaan niin tärinä lakkaa, eli tuntuu enemmänki veto päällä... eli renkaista ei pitäs tulla, ohjauksessa ei tunnu väljyyttä etc etc...eli ainoostaan sillon ku on veto päällä. 
Koonari sanoi:Täriseekö muilla ohjaustanko matka-ajossa?!? Kierroksia ku on noin 4-5000 luokkaa niin just se veemäisen tiheä tärinä on kovimmillaan!!!Sormenpäistä menee tunto ja ranteet väsyy! Yli satkun vauhista ku vetää kytkimen pohjaan niin tärinä lakkaa, eli tuntuu enemmänki veto päällä... eli renkaista ei pitäs tulla, ohjauksessa ei tunnu väljyyttä etc etc...eli ainoostaan sillon ku on veto päällä.
![]()
Koonari sanoi:Täriseekö muilla ohjaustanko matka-ajossa?!? Kierroksia ku on noin 4-5000 luokkaa niin just se veemäisen tiheä tärinä on kovimmillaan!!!Sormenpäistä menee tunto ja ranteet väsyy! Yli satkun vauhista ku vetää kytkimen pohjaan niin tärinä lakkaa, eli tuntuu enemmänki veto päällä... eli renkaista ei pitäs tulla, ohjauksessa ei tunnu väljyyttä etc etc...eli ainoostaan sillon ku on veto päällä.
![]()