^^ Mulla oli ysissä Yoshin TRS paikoillaan ja oli kyllä melko matalat murinat, parasta mitä ysissä olen kuullut
Yoshi on tosiaan 4-2-1 ja ylös ei jerkkua tuo, mutta alas ja keskelle oikein mukava lisäys.
Kannataisko Sky hakea nokilla tuonne keskelle vielä lisää? Semmoinen kompromissi (asteista ei tietoakaan) mutta suomen lyhkäsillä radoilla vois toimiakin?
Meinaatko itse ruveta astelevyn & heittokellon kanssa opiskeleen, vai viedä jonnekin pajalle? Tehdäänkö samalla kanteen kevyt porttaus, kun tuli sitäkin hommaa ysin kanssa opiskeltua männä talvena?
no ei sentään.. laske vielä kantta se 0,2 - 0,3mm (tuon enempää melkein mahdoton ottaa), ajele seetit & venat kulmiin ja porttaus tosiaan, niin alkaa pöhinä käymään..
Itellä oli kevään kokoonpanona tuo Yoshi, suutinsarja, K&N, Kleen veks, kannen porttaus (kevyehkö) eli valuraatit pois ja hieman avarrusta, imukurkkujen sovitus kanaviin, pakopuoli peiliksi, palotilat peiliksi, männät päältä peiliksi, kannen laskeminen, 520-ketjurataspaketti alumiinitakasella, kytkin vähän järeämpi jne.
Oli oikein räyhäkkä vekotin.
- P