Olen ymmärtänyt, että servo eliminator tarvitaan silloin, kun halutaan poistaa tämä servo kokonaan pyörästä eikä jätetä sitä sinne yksikseen huutelemaan. Kun tuon poistaa, niin siinä saa vähän kyllä tilaa esim. PC:lle.
On muuten aika kallis tuo Ivans servo eliminator. Maksaa varmaan 1€ noi osat mitä tuo servo eliminator sisältää..
Mitäs tekemissä tällä on Lambdan kanssa?
Ei muuta kuin rakenteleen vain ja testaileen. Vaikka komponentit maksais kiinassa 10 centtiä niin ei se servoeliminaattori ole vain pelkät komponentit.Ne täytyy vain ensin rakentaa toimivaksi.Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.eikös sun kannata kokeilla ekana väännellä putket paikoilleen ja katsoa kuis kävi.
Kun revit lambdat irti vikavalo syttyy,jos lyöt lambdat katittomaan Akraan.......... try it Terveisin
ps Kyllä myös ne TRE Modit jotka on itse rakenneltuja(nettiohjeiden perusteella) mitä olen nähnyt on aika hirveitä kräpellyksiä, itse en vaivautuis noihin prokkiksiin vain 100 e tähden.Kovassa menossa yksi pikku bugi noissa sähkö vermeissä riittää ja toista ei kohdalles enään taida sattua...........