Miksi muuten suunnittelet tuollaista parannusta? Gulfin nestehän ratkaisi kaikki kiehumisongelmat ja jarruongelmatkin oli vain kuskien korvien välissä?ajatuksena vain oli saada lämpökatko männän ja palan väliin, jotta liika lämmön johtavuus paloilta ei välittyisi 10 R n tokicon jarrusatuloille, eikä sitten kuumentais, tai kiehauttais jarrunestettä ainakaan samalla tavalla kuin vakiot sillä seurauksella että jarrukahva ei alkaisi pohjaan ennen aikojaan. On noi ajoturvallisuutta parantavat modifikaatiot poikkeuksetta toteutettu eikä ole jääneet vain suunnittelu asteelle. Minun linjani rakentelemisessa on aina ollut, ettei tehdä mitään räpellyksiä joitain osia ostetaan toiset valmistetaan itse.Taidetaan kuitenkin tehdä titaanista kokonaan täysin originaalien mittojen mukaiset jarru sylinterien männät mitä siinä on viritelmää sehän käy jo ilmi siitäkin ,että tuli jo kommenttia että homma toimii sillä tavalla eli olin kuitenkin tavallaan oikeilla jäljillä ko.asiassa siis tokicoista saa toimivat ! ainakin paremmat kuin ennen.........Jepjep. Ja toisessa ketjussa suunnittelet modifioivasi jarrusatuloiden työsylintereitä titaaniholkeilla yms......asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin![]()
lomien jälkeen testataanTerveisin kaikille![]()
![]()
Foorumilla osa porukasta vain kyttää mistä toisen kirjoittamasta viestistä tai uudesta aiheesta vois aukoa päätään ja kuitenkin suurin osa ottaa uudet aiheet ihan ok ja antaa asiallisen kommentin aiheeseen mitä mieltä on asiasta.