• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hulkster sanoi:
onkos miitinki sillon 29 tai 30 päivä? vois yrittää lomareisulla sairastua johonkin aikileen kantapaan tautiin että pitää päästä kotiin nyt heti ja sitten ihme parantua ja lähteä suhailemaan kohti muroleen kanavaa

No näin minä olen antanut itseni ymmärtää että silloin kokoonnutaan sinne Muroleen.Minä ainakin olen tulossa jos ei mitään mo
nsuunisadetta/pakkasta tule.Viime lauantaina kävin siellä kääntymässä ja silloinkin siellä oli joku naku mallin zrx:llä.
Mutta nyt pitäisi päättää kumpi päivä 29 vai 30?Minä olen 29:n kannalla.

Viimeksi muokattu:
Outo rouh rouh ääni tuli sateen piiskaamista öljyttömistä löysistä ketjuista, mitään vikaa ei ollut. Empä olisi uskonut että tuollainen ääni lähtee tosiaan ketjuista. Pitänee laittaa lisätyökaluksi se 8mm hylsyavain. Onko muuten joitain muita työkaluja mitä kannattais olla mukana reissulla mopon omien työkalujen lisäksi, jos vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan?

tinippa sanoi:
No näin minä olen antanut itseni ymmärtää että silloin kokoonnutaan sinne Muroleen.Minä ainakin olen tulossa jos ei mitään mo
nsuunisadetta/pakkasta tule.Viime lauantaina kävin siellä kääntymässä ja silloinkin siellä oli joku naku mallin zrx:llä.
Mutta nyt pitäisi päättää kumpi päivä 29 vai 30?Minä olen 29:n kannalla.
Mieluummin sunnuntaina 30. päivä minun mielestäni.

hulkster sanoi:
siki vois kokeilla siipiään veturina jos tulee täältä pääkaupunki seudulta tulijat letkassa pelipaikoille

Juu onnistuu, kunhan vaan toi 30pv su sopii kaikille.

tinippa sanoi:
Onkos Pohojanmaalta tulijoita jos mentäisiin kans letkas?Niin ja kumpiko päivä?

Tulossa Vaasan suunnalta olen. Kerroppa minne ajan ja koska sielä olis hyvä olla:;):

Niin ja molemmat päivät sopii minulle.

schabaa sanoi:
Tulossa Vaasan suunnalta olen. Kerroppa minne ajan ja koska sielä olis hyvä olla:;):

Niin ja molemmat päivät sopii minulle.

hulkster sanoi:
30 siis ois parempi päivä kaikille niin mennään sillon. suraavaks pitäis sitten kellon aika saada päätettyä

Paikka Muroleen kanava. Onko toi nyt Ruovettä sitten. Virroilta 66:sta pikkusen etelään, tai sit 65:sta etelään ja Kurun kohdalta suurinpiirtein itään. Paikanpäällä n. klo 14:00-14:30.
Pääkaupunkiseudulta tonne menee se 3½ tuntii. Riippuen mutkien määrästä, ja nopeudesta. Google mapsi antaa mulle kotoota nopeinta reittiä 223km ja 2t 26min, lyhintä 215km 2t 37min. Jos mä koitan kehittää jonkun mutkapätkäletkan Hesasta, niin kait ton 3½ vois siihen varata, eli lähtö Hesan seutulaisille, (miksei muillekkin) olis n. 10.30. Pitänee laittaa kalenteriin ilmoitus ja oma linkki tapahtumalle.

schabaa sanoi:
Hienoa! Onko sinulla Tinippa joku hyvä paikka missä me voidaan tavata matkan varrella?

Riippuu kumman kautta tulet.Tuletko suoraan 3-tietä vai Seinäjoen kautta?Jos 3-tietä niin Jalasjärven Abc ja jos Seinäjoen kautta niin Peräseinäjoen Neste.Mulle ei ole väliä kumpikin käy,kummastakin on hyvä lähteä Virtaita kohti ajelemaan.

Millasta ketjua ja rattaita ootte käyttänyt, vai vienkö vaan korjaamon sedälle ja sanon että laittaa uudet?
Itekkin tollaset vaihtelisin kyllä muttakun pitäis saada to mopo jotenkin pysymään pystyssä ilman pyörää tossa pihalla. 36 tuhatta on noilla nyt ajeltu ja alkaa olemaan ehtoo puolella noi rattahat ja kilkkeet. Onko noissa kauheasti eroa mitä ostaa?

DID on hyvää perushuttua. Taitaa jopa Motonetista saada nykyään. Joku vannoo X-tiivisterinkuloiden nimeen ja toinen taas sen uudemman ööh olikohan se joku I-profiili. Emmää muistah!

Kaikki ne vähänkin paremmat valmistajat on käypäsiä, kunhan itse päätät budjetin kilkkeille. Saahan sitä työnnettyä vaikka kuinka monta sataa ketjuihin pelkästään.

On myös niitä hauskoja eloksoituja/ maalattuja ketjuja. Itse ostaisin semmoiasrt vihreät ketjut, jos olisi Kaalimato vielä tallissa.

-Hessu-

Peking sanoi:
Millasta ketjua ja rattaita ootte käyttänyt, vai vienkö vaan korjaamon sedälle ja sanon että laittaa uudet?
Itekkin tollaset vaihtelisin kyllä muttakun pitäis saada to mopo jotenkin pysymään pystyssä ilman pyörää tossa pihalla. 36 tuhatta on noilla nyt ajeltu ja alkaa olemaan ehtoo puolella noi rattahat ja kilkkeet. Onko noissa kauheasti eroa mitä ostaa?

Voit viedä korjaamolle, mutta älä Rikumotorille. Eivät osaa irroittaa kyseisestä Kawasta takarengasta.
Sedällä jäi ketjurataspaketti vaihtamatta ja olivat vetäneet sen akselinpään kuusiokolon pyöreäksi reijäksi.
Eivätkä edes kertoneet, että tämmöinen kävi. Vitutti ihan oikeasti setämiehen puolesta.

Motorrateile-Hamburg nettisivuilta kannattaa vilkaista. Aika sopuhintaisia paketteja. Did-ketjut ja Jt-rattaat.

hessu75 sanoi:
On myös niitä hauskoja eloksoituja/ maalattuja ketjuja. Itse ostaisin semmoiasrt vihreät ketjut, jos olisi Kaalimato vielä tallissa.

-Hessu-
Joo, joskus miettiny kun työpaikalla menee osia esim. kemialliseen nikkelöintiin tai mustaan eloksointiin niin heittäis jotain omia osia mukaan. Samalla hintaa kuitenkin menis jotku ketjut, rattaat tai mitkä vaan osat siinä samalla mut toisaalta ei oo niin väliä mulle minkä värisiä ne on.

Peking sanoi:

Ite ajoin orkkiksilla tommoset 45tkm, tilasin Briteistä jotkut halvat, koko paketti makso n. 120€ (rattaat ja ketjut). Rattaat tais olla jotain ns. merkkituotetta, ketjut jotkut Tsekkiläiset. Noi kesti n. 40tmk. Viimeks laitatin Motovillellä DID:n satsin (X tai O rengas, en oo varma) ja noilla nyt sitten se n. 25tmk takana, ja hyvin vielä toimii. Noissa ei originaaleissa oon käyttäny 17 pikkistä vakio eturatasta, mut takanen on ollu pikkusen isompi ku vakiossa 42 versus onks mul nyt 45 piikkinen. Tossa pitää sit huomioida ketjun jako, et osuu oikein, eli vakiopituinen ei välttämättä sovi.

Back