• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mahdollisesti käy toi viikonloppu. Tietääkös joku mittoja siihen ohjaus iskariin mikä tulee sivuun kiinni? Sen rungon kiinikeen tekeminen ei olis mikään ameriikan temppu. On mun mielestä ainakin paremman näköinen ku se t palan alle tuleva

Joltain kiltiltä ZRXOAn sivuston jampalta tuon mitan varmaankin saisi.

Olikohan se Ted, joka minun entiseen Rexiin sen teki ja lähetti Suomeen.

-Hessu-

hulkster sanoi:
Mahdollisesti käy toi viikonloppu. Tietääkös joku mittoja siihen ohjaus iskariin mikä tulee sivuun kiinni? Sen rungon kiinikeen tekeminen ei olis mikään ameriikan temppu. On mun mielestä ainakin paremman näköinen ku se t palan alle tuleva

Noh,noh ei noin saa sanoa:grin:Mulla on siellä t palan alla oleva iskari.Kieltämättä se sivussa oleva on paljon racenpi!!

sivuun laitettava iskari pitää lmeisesti olla iskun pituudelta 150mm va miksä sitä liikumis varaa sanotaankaan?

kyllähän tällä kelpais kaffelle ajella

Fullscreen%2520capture%25203142013%252022448%2520PM.jpg

hulkster sanoi:
sivuun laitettava iskari pitää lmeisesti olla iskun pituudelta 150mm va miksä sitä liikumis varaa sanotaankaan?

Omassa pyörässä Öhlins SD1005 120mm iskulla ja jonkun japsipajan kiinnikkeillä. Nykyinen versio saman mittaisesta iskarista on tyyppimerkinnältään SD003. Ton pituinen on hyvin tarkka asennuksen suhteen, 140 tai 150mm kanssa on varmaan vähän enempi pelivaraa.

http://aijaa.com/BTA6fM

Niin ja niitä kuveja lupailin jossain veiheessa, varsinkin tosta penkistä. Katotaas kui nää saa ladatuks. Noi kullitetut kahvat tilasin e-baystä jostain kaukoaasiasta ja ne makso n. 18€ kotiin kannettuna, siis jarru ja kykin yhteensä. Ei voi ku ihmetellä halpuutta. Ihan hyvälaatuset, tosin pientä klappia ylös-alas suunnassa, mut muuten mitotukset millilleen.
1-Kahvat.jpg2-iskarit.jpg3-penkki.jpg6-etuiskarit.jpg7-keulavahvike.jpg

Nuo kopio "Pazzot" on minun käytössä olleet aina hyvät.
Mitä turhaa maksaa jostain ASVn tai Pazzon tekeleistä 100 euroa/ kpl, jos saa perus katuajoon halvemmalla yhtä toimivat.
Joku puristi nyt vetää herneen nenään...

Hianon näkönen kikotin :)

-Hessu-

18 € ei ole mitään niistä kahvoista! Hyvän näköiset. Pitää vissiin hommata Paypal jos aasian Ebaysta tilaa.
Englannista olen Visalla tilannut mm. Werx:in vaimennin.

Jotain pientä modia:
P1010274.jpg

Muuttui Rexin äänet hieman:jippikaijee:
P1010270.jpg

Vielä kun sais kuvat piennennetty:dunno:
P1010275.jpg

Hätäratkaisu kunnes saan undertrayn ostettu ja paikalle ensi talvena..ehkä

hessu75 sanoi:
Nuo kopio "Pazzot" on minun käytössä olleet aina hyvät.
Mitä turhaa maksaa jostain ASVn tai Pazzon tekeleistä 100 euroa/ kpl, jos saa perus katuajoon halvemmalla yhtä toimivat.
Joku puristi nyt vetää herneen nenään...

Hianon näkönen kikotin :)

-Hessu-
Kiitoksia.
Juu, nuo toimii oikein hyvin. Ihan pikkusta ylös/alas klappia, mutta ei häiritsevää/paljookaa enepää ku orkkiksissa.
Schabaalle:
Toi PayPal on tosiaan mainio, varsinkin e-bayn kanssa. Joskus jopa liian helppo.
Ja toi takaverikauhan poisto on mullakin lähinnä ollu mielessä, jos nyt jaksaa vielä modailla. Paremmat minivilkut eteen, ja myös taakse. Olisko tossa ens talve rojekti, ai niin ja sit se syylärin suojaritilä pitäis laittaa, ja ne sivupalat siitä syyläristä, ja se ohjausiskari ja.. no onhan noita.:dunno:

Ite ajatteli puukottaa sitä vakiokauhaa siromaks pysyy heijastimet suun muut mitä vallesmanni vaatii paikallaan. Vilkkujen kohtaan jättää vaan pienet korvat

Tämä heijastin- asia on kanssa mystinen juttu, kun joillekin tinanapeille se on maailman tärkein olla siellä kilven alla ja taas joillekin virkavallan edustajille se on ihan tuntematon käsite se heijastin.

Joo,

Tuo Paypal on pitkään ollut minun paras työkalu, kun on palikoita ostanut mopoon ja projekti Capriini.

Olkaa vaan erityisen tarkkoja salasananne kanssa, että se on erittäin vahva ja vaikea edes yrittää päätellä.
Minulla ainakin tulee sähköpostin roskapostikansioon viikottain useita pfishing viestejä, jotka yritetty maskeerata Paypalin viesteiksi ja viesteissä yritetään huijata käyttäjää menemään linkistä päivittämään tietojaan tms.

Olen kaikki ne edelleenlähettänyt oikean Paypalin viestin mukaan spoof@paypal.com

Oikea Paypal aina lähettää sähköpostion teidän etu- ja sukunimellänne. Se on yksi tekijä.
Toinen taisi olla, että viestissä ei ole mitään linkkiä, vaan he pyytävät vain sanallisesti loggautumaan Paypaliin ja sieltä sitten tekemään tarvittavat toimenpiteet. Muistaakseni.

Tehkää tekin näille pfishing- viesteille samoin ja saadaan nämä swidun huijarimulkerot edes vähän ahtaammalle.

-Hessu-

Werxin vaimentimia myös silmäillyt e-baysta olen. Schabaa oletko säädättänyt rexin vaimentimen vaihdon jälkeen? Onko werx vaimentimissa E-hyväksyntää entä millaista mökää ylipäätään pitää verrattuna vakiopömpeliin joka on äänetön. Ohitin tässä taannoin kaverini joka ajoi autolla edessä niin sanoi että ei kuulunut mitään ääntä. Ei ollut huomannut edes että ahaa se meni ohi paitsi sitten kun tuli takin selkä näkökenttään. Ihan turvallisuusriski tämä ompelukonemainen hyrinä:orgmp2:

Hunter sanoi:
Werxin vaimentimia myös silmäillyt e-baysta olen. Schabaa oletko säädättänyt rexin vaimentimen vaihdon jälkeen? Onko werx vaimentimissa E-hyväksyntää entä millaista mökää ylipäätään pitää verrattuna vakiopömpeliin joka on äänetön. Ohitin tässä taannoin kaverini joka ajoi autolla edessä niin sanoi että ei kuulunut mitään ääntä. Ei ollut huomannut edes että ahaa se meni ohi paitsi sitten kun tuli takin selkä näkökenttään. Ihan turvallisuusriski tämä ompelukonemainen hyrinä:orgmp2:

Ei ole tarvinnut säätää. E-hyväkynnästä en tiedä mutta "road legal" se on:) ja siitä löytyy yhdellä ruuvilla kiinni oleva db-killeri. Äänestä sanoisin että se on mahtava murina, kova mutta ei liian kova eli huomattava ero orkkispönttöön verrattuna.
Vähän (n 5 mm) joutui rälläkällä poistaa putkesta joka menee vaimentimen sisälle.

Vihreä 1200R parkissa vaasan rewell centerin mäessä tänään. Joku täältä?

Hienoa, tääl reissulla ajelemassa ympäri suomea ja tänään alkoi kauhea rouh rouh ääni kuulua jostain tuolta ilmeisesti rattaista tai voimansiirrosta. Ääni kuuluu voimakkaana ykkösellä liikkeellelähdössä ja kovemmassa vauhdissa tunnen sen jalkatappien kautta. Vapaalla kaikki on ok ja kone kiertää nätisti. Onko ideoita mikä vois olla?

oisko eturats irti tai jotain kiviä päässy sinne koppaan sisään. toi ois helppo ainakin tarkistaa jos on 8mm hylsy käsillä

Ei ole sellaista mukana, harmi. No ajellaan vaan, ei voi muutakaan. Huomenna pääsen sivistyksen pariin niin ei niin väliks kunhan ei nyt leipois kiinni mikään. On sillä jo muutama sata km ajettu vaikka rouske kuuluu.

onkos miitinki sillon 29 tai 30 päivä? vois yrittää lomareisulla sairastua johonkin aikileen kantapaan tautiin että pitää päästä kotiin nyt heti ja sitten ihme parantua ja lähteä suhailemaan kohti muroleen kanavaa

Back