Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hulkster sanoi:Mahdollisesti käy toi viikonloppu. Tietääkös joku mittoja siihen ohjaus iskariin mikä tulee sivuun kiinni? Sen rungon kiinikeen tekeminen ei olis mikään ameriikan temppu. On mun mielestä ainakin paremman näköinen ku se t palan alle tuleva
Mulla on siellä t palan alla oleva iskari.Kieltämättä se sivussa oleva on paljon racenpi!!hulkster sanoi:sivuun laitettava iskari pitää lmeisesti olla iskun pituudelta 150mm va miksä sitä liikumis varaa sanotaankaan?

hulkster sanoi:kyllähän tällä kelpais kaffelle ajella
![]()

Kiitoksia.hessu75 sanoi:Nuo kopio "Pazzot" on minun käytössä olleet aina hyvät.
Mitä turhaa maksaa jostain ASVn tai Pazzon tekeleistä 100 euroa/ kpl, jos saa perus katuajoon halvemmalla yhtä toimivat.
Joku puristi nyt vetää herneen nenään...
Hianon näkönen kikotin
-Hessu-

Hunter sanoi:Werxin vaimentimia myös silmäillyt e-baysta olen. Schabaa oletko säädättänyt rexin vaimentimen vaihdon jälkeen? Onko werx vaimentimissa E-hyväksyntää entä millaista mökää ylipäätään pitää verrattuna vakiopömpeliin joka on äänetön. Ohitin tässä taannoin kaverini joka ajoi autolla edessä niin sanoi että ei kuulunut mitään ääntä. Ei ollut huomannut edes että ahaa se meni ohi paitsi sitten kun tuli takin selkä näkökenttään. Ihan turvallisuusriski tämä ompelukonemainen hyrinä![]()