Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistopäätös pitää Rexi! Tiukan paikan tullen asuisin vaikka teltassa mielummin kuin myisin omani!Tiedoksi vaan tutuille, että olen menossa SeniorR:in kanssa samaan leiriin. Rexi tosin pysyy mun tallissa edelleen ja lähtee ajoonkin mun alla edelleen
.
Dynojetistä en osaa sanoa, mutta tuo kuullostaa hyvältä vaihtoehdolta. Mulla on Factoryn 2.5 satsi, jossa tulee K&N kartio suodatin mukana, ja orkkis kotelo pitää poistaa. Putkena Akran kokoputki. Ookkona vaihtanut jo syttypyörän? Kannattaa, ei juuri teoja lisää, mutta vääntökäyrä on paljon kauniimpi, poistuu se 4-5 tonnin valissä oleva "kuoppa".Nooh, tuli tilattua d2moto.comista K&N putsari orkkis ilmaboksiin. Maksoi muuten kaatumatattien ja postikulujen kanssa peräti 51 eugenia.
Olisiko Dynojetin Stage 1 varma valinta suutinsarjaksi, kun on kokoputki ja nyt tulee vapaammin hengittävä filsu? Stage 3 on ymmärtääkseni podiputsareille...
Suosittelen Ivansin suutinsatsia ja putsarikotelon avarrusta jollei ole jo tehty.Nooh, tuli tilattua d2moto.comista K&N putsari orkkis ilmaboksiin. Maksoi muuten kaatumatattien ja postikulujen kanssa peräti 51 eugenia.
Olisiko Dynojetin Stage 1 varma valinta suutinsarjaksi, kun on kokoputki ja nyt tulee vapaammin hengittävä filsu? Stage 3 on ymmärtääkseni podiputsareille...
Joopa, tätä olen myös katsellut ja kokemukset ovat maailmalla hyviä. Mutta syljettää tilata tuota Ameriikasta, ei yhtään nappaisi taas reissu tullipostiin.Suosittelen Ivansin suutinsatsia ja putsarikotelon avarrusta jollei ole jo tehty.Nooh, tuli tilattua d2moto.comista K&N putsari orkkis ilmaboksiin. Maksoi muuten kaatumatattien ja postikulujen kanssa peräti 51 eugenia.
-Ivansin kitti-
Syttypyörä pitäs itellekkin kyllä hankkii. Tai ainakin tarkistaa ettei jo ole![]()
sanoi:Niin, ja oikein hyvää ja rauhallista joulua, sekä ajonautinnollista uutta vuotta kaikille Rexereille.