• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyviä Rexejä teillä on kaupan. Muutama vihreäkin olisi nettimotossa. Kesäloma on alkamassa, luultavasti mennään vielä rupulikumeilla tämä syksy, sen verta monta rautaa tulessa.

Nu niin. Upataas taas tätä. Oliko se kuka vihreellä, kun tuli vastaan tänään Tuusulan motarilla n. klo 20- jotain, olit just kai poistumassa liittymästä.
buttrock.gif

Niin ja sit vielä. Kukahan mahto olla viime torstain (20.8) PK ajeluilla vihreellä Kerkker laitteella mukana. En ehtiny tarkempaa käydä tsekkailemassa.

joku viheriö rexi tullee monesti aamulla vastaan helsingisä. kuka lie, huopalahdentiellä tai paciuksenkadulla keskustaan päin.

Niin ja sit vielä. Kukahan mahto olla viime torstain (20.8) PK ajeluilla vihreellä Kerkker laitteella mukana. En ehtiny tarkempaa käydä tsekkailemassa.

Taidan olla syypää tähänkin
033102beer_1_prv.gif
Mukava lenkki oli, lähdettiin siinä puolivälissä omille teille Suvirantaan ja sieltä reippaalla tahdilla kotia Espooseen ennen pimeää (ja kylmää)

033102beer_1_prv.gif
Mukava lenkki oli, lähdettiin siinä puolivälissä omille teille Suvirantaan ja sieltä reippaalla tahdilla kotia Espooseen ennen pimeää (ja kylmää)
OK. Pitää koittaa seuraavalla kerrella tarttua hihasta kiinni.
bowdown.gif

033102beer_1_prv.gif
OK. Pitää koittaa seuraavalla kerrella tarttua hihasta kiinni.
bowdown.gif
Ajaminen on säiden, waimon ja työn armoilla
nixweiss.gif
Saapas nähdä missä ja milloin seuraavaksi oon
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Lappis, miks oot myymässä kun just oot saanu valmiiks?

Perketti, kun ois rahnaa taskunpohjalla. Tossa ois hyvä aihio lähtee tekemään Replican Replicaa
tounge.gif
Ja WihReeX tietty
buttrock.gif

Ei se ole ikinään valmis.. Seuraavat visiot jo pyörii päässä  
idea3.gif
Mulla ei oo muuta visiota kun sais myytyä,tai vaikka vaihtaa
johonkin traktori tai muuhun vastaavaan millä onnistuis lumityöt ja muut pikku hommat,on vaan harvassa nuo ostajat ketkä ymmärtävät hyvän päälle  
sad_orig.gif
Kyllähän ostajia riittää, muttakun kellään ei ole rahaa.....
sad_orig.gif

Noh, pitää ottaa joku kopukka lisää tuohon pihamaalle seisoo, niin sitten ei tarttis myyräkkään.

Yhtä hienoo pyörää kun ei samalla rahalla toista saisi. Hölmöläisten hommaa tuo myyminen.
062802moto_prv.gif

idea3.gif
johonkin traktori tai muuhun vastaavaan millä onnistuis lumityöt ja muut pikku hommat,on vaan harvassa nuo ostajat ketkä ymmärtävät hyvän päälle  
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Noh, pitää ottaa joku kopukka lisää tuohon pihamaalle seisoo, niin sitten ei tarttis myyräkkään.

Yhtä hienoo pyörää kun ei samalla rahalla toista saisi. Hölmöläisten hommaa tuo myyminen.
062802moto_prv.gif
On muuten tullut hinnat alas aika paljon käytetyissä. Kävin koiran kanssa lenkillä BikeWorldissa
ja yllätyin, kunka halvalla lähtee isotkin japsipyörät vuosituhannen vaihteen tienoilta (98-02).
En tiedä mikä teillä on pyynti, mutta itse arvioin oman pyöräni käyväksi arvoksi n. 5000 euroa.
Kauppa syntyy aina kun hinta on kohdallaan. Edellistä pyörääni (Z1000j vm. 1984) myydessäni
sain tämän itse todeta, kun käteen jäi alle kuudesosa nykyisen pyörän ostohinnasta...
sad_orig.gif

idea3.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

062802moto_prv.gif
On muuten tullut hinnat alas aika paljon käytetyissä. Kävin koiran kanssa lenkillä BikeWorldissa
ja yllätyin, kunka halvalla lähtee isotkin japsipyörät vuosituhannen vaihteen tienoilta (98-02).
En tiedä mikä teillä on pyynti, mutta itse arvioin oman pyöräni käyväksi arvoksi n. 5000 euroa.
Kauppa syntyy aina kun hinta on kohdallaan. Edellistä pyörääni (Z1000j vm. 1984) myydessäni
sain tämän itse todeta, kun käteen jäi alle kuudesosa nykyisen pyörän ostohinnasta...
sad_orig.gif
Niin... jos ripley sinun pyöräsi maksaa sen 5000, minä olen pyytänyt 7000. Olenko ihan pihalla, mutta minusta myyn polkuhintaan.
Silti ei ole käynyt kuin yksi katsomassa. Sekin ostaja olisi halunnut väkisin ostaa, muttakun ei ole rahaa.....
smile_org.gif

Loput olen onnistunut säikyttelemään tiehensä jo puhelimitse, kas kun kukaan todellinen "vetomies" ei todellakaan osta pyörää NAISELTA!! Eihän siitä voisi edes kavereille kehuskella....
tounge.gif

Kuten totesin, taidan pitää tuon rexini, on se vaan niin makee... paiskin töitä talven sen verran enemmän että saan tuon summan kasaan keväällä. Silloin syntyy yksi rahareikä johon tuon summan tarvitsen.

Nyt on vaan huono aika myydä kun kysyntä muutenkin laskenut, ensi keväänä tilanne on varmasti toisenlainen.

Uusi ketju/ratas -paketti ZRX1100:aan olis tarjolla jos jollain on tarvetta.
Merkki on AFAM ja on kuulemma hyvää laatua. Lisätietoa täällä:
http://www.dc-afam.be/PAGES/PRODUCTS_E.html
Setti lähtisi hintaan 140 euroa.

Tarjolla olis myös siisti tavarateline (musta, ritilämallinen) hintaan 50e.
Kiinnitys kahvojen tilalle.

Jos kiinnostaa, laita YV tai soita 050-66980
Tavarat sijaitsee Espoossa.

Uusimmassa bomber lehdessä oli juttua tosta KAWABUSA kakkosesta niin tuli mieleen että onkohan kukaan koskaan sovittanut esim. 12R:n konetta rexin runkoon? Elr värityksellä, usd keulalla etc. tulis aika vimpan päälle hieno laite...

On se mopokuume vaan paha, kun puree. Huomenna pitäisi hakea Rexi alle, perheen kustomi(EN 500) lähtee vaihdossa. Meni sit hintahaitarin yläpäähän, -06 ZRX1200R, mutta onpahan pienet kilsat ja Akran putki. Lomaa vielä 1½ viikkoa, jospa kerkiäisi ajelemaankin.

S - mallin rexi uudessa bikessa  
062802moto_prv.gif
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
En ainakaan nettilehdestä löytäny mitään?
Paperiversiossa on aukeaman juttu, käsitellään Rexin ostamista käytettynä. Eipä sinällään mitään uutta.

Itse asiaan, helvetin tyytyväinen olen ollut pyörään ensimmäisen viikon jälkeen. Eilen putsasin ilmansuodattimen, K&N:hän sieltä paljastui, pitäisi varmaan homma ko. suotimelle tarkoitettuja tököttejä. Josko talven aikana käyttäisi penkissä. Hyvin pyörä toimii, mutta persdyno sanoo, että ei ole ihan säädöissään alakierroksilla, kun ajoittain esiintyy pientä nykimistä.

Back