Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja sit vielä. Kukahan mahto olla viime torstain (20.8) PK ajeluilla vihreellä Kerkker laitteella mukana. En ehtiny tarkempaa käydä tsekkailemassa.
OK. Pitää koittaa seuraavalla kerrella tarttua hihasta kiinni.Niin ja sit vielä. Kukahan mahto olla viime torstain (20.8) PK ajeluilla vihreellä Kerkker laitteella mukana. En ehtiny tarkempaa käydä tsekkailemassa.
Taidan olla syypää tähänkinMukava lenkki oli, lähdettiin siinä puolivälissä omille teille Suvirantaan ja sieltä reippaalla tahdilla kotia Espooseen ennen pimeää (ja kylmää)![]()
Ajaminen on säiden, waimon ja työn armoillaOK. Pitää koittaa seuraavalla kerrella tarttua hihasta kiinni.Niin ja sit vielä. Kukahan mahto olla viime torstain (20.8) PK ajeluilla vihreellä Kerkker laitteella mukana. En ehtiny tarkempaa käydä tsekkailemassa.
Taidan olla syypää tähänkinMukava lenkki oli, lähdettiin siinä puolivälissä omille teille Suvirantaan ja sieltä reippaalla tahdilla kotia Espooseen ennen pimeää (ja kylmää)![]()
![]()
Ei se ole ikinään valmis.. Seuraavat visiot jo pyörii päässäLappis, miks oot myymässä kun just oot saanu valmiiks?
Kyllähän ostajia riittää, muttakun kellään ei ole rahaa.....Mulla ei oo muuta visiota kun sais myytyä,tai vaikka vaihtaaEi se ole ikinään valmis.. Seuraavat visiot jo pyörii päässäLappis, miks oot myymässä kun just oot saanu valmiiks?![]()
johonkin traktori tai muuhun vastaavaan millä onnistuis lumityöt ja muut pikku hommat,on vaan harvassa nuo ostajat ketkä ymmärtävät hyvän päälle![]()
On muuten tullut hinnat alas aika paljon käytetyissä. Kävin koiran kanssa lenkillä BikeWorldissaKyllähän ostajia riittää, muttakun kellään ei ole rahaa.....Mulla ei oo muuta visiota kun sais myytyä,tai vaikka vaihtaaEi se ole ikinään valmis.. Seuraavat visiot jo pyörii päässäLappis, miks oot myymässä kun just oot saanu valmiiks?![]()
johonkin traktori tai muuhun vastaavaan millä onnistuis lumityöt ja muut pikku hommat,on vaan harvassa nuo ostajat ketkä ymmärtävät hyvän päälle![]()
![]()
Noh, pitää ottaa joku kopukka lisää tuohon pihamaalle seisoo, niin sitten ei tarttis myyräkkään.
Yhtä hienoo pyörää kun ei samalla rahalla toista saisi. Hölmöläisten hommaa tuo myyminen.![]()
Niin... jos ripley sinun pyöräsi maksaa sen 5000, minä olen pyytänyt 7000. Olenko ihan pihalla, mutta minusta myyn polkuhintaan.On muuten tullut hinnat alas aika paljon käytetyissä. Kävin koiran kanssa lenkillä BikeWorldissaKyllähän ostajia riittää, muttakun kellään ei ole rahaa.....Mulla ei oo muuta visiota kun sais myytyä,tai vaikka vaihtaaEi se ole ikinään valmis.. Seuraavat visiot jo pyörii päässäLappis, miks oot myymässä kun just oot saanu valmiiks?![]()
![]()
Noh, pitää ottaa joku kopukka lisää tuohon pihamaalle seisoo, niin sitten ei tarttis myyräkkään.
Yhtä hienoo pyörää kun ei samalla rahalla toista saisi. Hölmöläisten hommaa tuo myyminen.![]()
ja yllätyin, kunka halvalla lähtee isotkin japsipyörät vuosituhannen vaihteen tienoilta (98-02).
En tiedä mikä teillä on pyynti, mutta itse arvioin oman pyöräni käyväksi arvoksi n. 5000 euroa.
Kauppa syntyy aina kun hinta on kohdallaan. Edellistä pyörääni (Z1000j vm. 1984) myydessäni
sain tämän itse todeta, kun käteen jäi alle kuudesosa nykyisen pyörän ostohinnasta...
![]()
S - mallin rexi uudessa bikessa![]()
Paperiversiossa on aukeaman juttu, käsitellään Rexin ostamista käytettynä. Eipä sinällään mitään uutta.S - mallin rexi uudessa bikessa
?
En ainakaan nettilehdestä löytäny mitään?![]()