Eli oliko niin Matula, että kun avaa kuusiokolopultin pulttipyssyllä, ei tarvitse mitään erikoisavaimia pitämään toiselta puolelta?No sitten erään Ducatistin työpaikalle ja sieltä löytyi paineilmaa ja mutteripyssy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli oliko niin Matula, että kun avaa kuusiokolopultin pulttipyssyllä, ei tarvitse mitään erikoisavaimia pitämään toiselta puolelta?No sitten erään Ducatistin työpaikalle ja sieltä löytyi paineilmaa ja mutteripyssy.
Mites sitten, kun mun pitäis "kyydittää" yhtä kaveria tulevana keskiviikkona (jos ilmat suosii). Hemmon paino n. 90kg. Ja kuis ne takavieterien säädöt? Täysille kaikki?? En oo tähän asti kyydittänyt kuin poikia ja parempaa puoliskoa, painot välillä 35-55. Ei oo kauheesti tarvinnu säätöihin kajota.Eteen 2.6 Taakse 2.8 näillä minä olen kuleksinut.
OK. Näin tehdään. Onneksi toisella kaiffarilla on ajopelinä "kulmarauta" (HD:n 883 tai joku vastaava) ja ajelee sillä vasta toista kauttaan, joten vauhtia ei tarvitse hirveesti pitää. Kyllähän toi HD:kin vekkin taipuu, ei siinä mitään (SenioRR tuon tietää, vaikka ihan muu malli sillä taitaa olla), mutta kuskilta puuttuu vielä taidot. Mennään hissukseen kaffelle ja takas.Kaikki täysille! Eikä sekään tule riittämään. Siinä tulee esiin ZRX:n heikkous. Mutta kun sen tietää niin osaa ennakoida ajaessaan.
Kyllähän HD:lla mutkateitäkin ihan reippaasti uskaltaa ajaa. Ajonopeuksia hillitsevät lähinnä liian aikasessa vaiheessa maahan raapivat jalkatapit... Ja jarrut.OK. Näin tehdään. Onneksi toisella kaiffarilla on ajopelinä "kulmarauta" (HD:n 883 tai joku vastaava) ja ajelee sillä vasta toista kauttaan, joten vauhtia ei tarvitse hirveesti pitää. Kyllähän toi HD:kin vekkin taipuu, ei siinä mitään (SenioRR tuon tietää, vaikka ihan muu malli sillä taitaa olla), mutta kuskilta puuttuu vielä taidot. Mennään hissukseen kaffelle ja takas.Kaikki täysille! Eikä sekään tule riittämään. Siinä tulee esiin ZRX:n heikkous. Mutta kun sen tietää niin osaa ennakoida ajaessaan.![]()
Joo, esijännitys täysille, samoin sisäänvaimennus ehdottomasti. Ulosvaimennus voi olla vaikkapa 2. Takanakkiin laittaisin painetta ainakin 3,2 kylmänä. Näillä pitäisi pelata ihan mukavasti, tosin isoissa montuissa tai esim. väistöissä takapää "ottaa pohjaan" noillakin asetuksilla melko varmasti...Mites sitten, kun mun pitäis "kyydittää" yhtä kaveria tulevana keskiviikkona (jos ilmat suosii). Hemmon paino n. 90kg. Ja kuis ne takavieterien säädöt? Täysille kaikki?? En oo tähän asti kyydittänyt kuin poikia ja parempaa puoliskoa, painot välillä 35-55. Ei oo kauheesti tarvinnu säätöihin kajota.Eteen 2.6 Taakse 2.8 näillä minä olen kuleksinut.![]()